Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj xciter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 1 van 7)

Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (10-8-2007 09:57:00)
Mijn beste nummers nu:

Builder - Her Voice (Super Bass Remix)
Scope DJ - Protocol
Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet & JDX Remix)
Outsiders Aka Alpha2 - Infectious (Seizure remix)
Dr. Rude - Musical Mezz
Topic: Skytec Rookmachine (7-10-2006 20:17:00)
Hangt wel van de staat waarin hij verkeerd af. Hier staat hij nieuw, dus reken maar uit.

Met Vriendelijke Groet,

Willem de Roo
Topic: Het Punisher baskast topic (3-10-2006 15:17:00)

B&M SOUNDS schreef:

Is dit voldoende om mijn punisher goed aan te sturen?
Lijkt me handig als je de specs van je speaker geeft

Met Vriendelijke Groet,

Willem de Roo
Topic: aztek dj robo (1-10-2006 17:05:00)
Klik!
Had je zelf ook kunnen vinden als je een topic omhoog keek sneaky :V
Misschien kan je ook een betere topic titel verzinnen?

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: goede lichtset voor 100 euro (1-10-2006 08:43:00)

dj rens schreef:

en als je dan nog meer lichten erbij hebt mag je dan ook meer gaan vragen???
Word het er beter van? Zien die bezoekers na afloop nog meer lichtjes voor hun ogen draaien.
Nee, met een fatsoenlijk setje parren ziet je showtje er al stukken beter uit.

Nog een vraag:
Heb jij al een goede geluids installatie? Als je dat niet hebt, dan kan je zowiezo niet veel vragen.
Denk ook na of je voldoende geluid hebt. Geluid huren is stukken duurder dan het huren van licht. Zorg dus dan eerst dat je geluidsetje kompleet is. Als dat setje compleet is, ga er dan niet mee naar locatie met een mushroom bij je. Wacht nog even met je showtje, tot dat je een mooi setje parren hebt (met sturing uiteraard). Koop daarbij ook een statief,(of meerdere), en een fatsoenlijke rookmachine, zoals de z-800 van antari. Nog een stroboscoop erbij a la Geni Fl-1800(niet het allerbelangrijkste), en je ziet dat je met een budget van 120E helemaal nergens komt. Neem de tijd, spaar lekker door (verjaardagen e.d. helpen er goed mee :-)), en kijk dan nogmaals in de webshop en kies een leuk setje uit. Als alles er dan mooi en netjes ui ziet, kan je er veel meer voor vragen.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: goede lichtset voor 100 euro (30-9-2006 13:29:00)

Kees schreef:

dj rens schreef:

bla
Ik zou even doorsparen en gaan voor een lichtset als deze, mooist is daar 2 van (2x 178).
Niet doen! koop gewoon losse parren, losse statieven en losse lampen. Dan heb je veel betere kwaliteit en je bent amper duurder uit.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Mini line aray (dubbel 5"/1" wave guide) (30-9-2006 09:39:00)

Reemski schreef:

dj xciter schreef:

Dat word vast een mooi compact kastje.
en zwart en vierkant...
Echt??? razz :p
Edit Mod:
Beste Willem,
de laatste tijd maak je erg veel onnodige oneliners, opmerkingen en aanmerkingen die totaal niet bijdragen aan het forum.
Vriendelijk wil ik je verzoeken om je voorlopig wat meer in de leesmode te houden,
en alleen als je echt wat te vertellen hebt te posten.
Status aangepast naar proeftijdlid.
Denk je dat je je weer gedragen kunt, enn heb je dat ook een beetje bewezen,
word je status weer teruggezet.
Tom


Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: goede lichtset voor 100 euro (30-9-2006 09:28:00)

dj rens schreef:

Dus ik moet volgens jou eerst een standaard kopen?
Waar hang je anders je effecten op?
Ik zou ze niet op de grond of op een tafeltje zetten, want als er iemand tegenaan loopt liggen ze op de grond.
Spaar door voor:

-Een statief
-4 PARren Zwart of chroom,(met sturing)
-een leuke rookmachine.
-4 PAR lampen

Dan ben je heel wat euros verder, maar dan heb je ook een lichtshow waar na afloop de gasten niet van die gekleurde draaiende mushroom lichtjes voor hun ogen zien sneaky :V

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Mini line aray (dubbel 5"/1" wave guide) (29-9-2006 16:44:00)
Dat word vast een mooi compact kastje.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Reason 3.0 besturen vanaf Yamaha P-120 stage piano (28-9-2006 19:09:00)
Maar ik neem niet aan dat als je een MIDI kabel aansluit op je Keyboard, dat hij dan digitale opneemknoppen verzendt naar je PC.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter