Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djjurgen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 5 van 14)
Topic: Moving Heads (10-11-2011 23:24:00)
boris...
de wielen van martin is rotzooi.
gaan snel krom en lopen lagers eruit.
Topic: Moving Heads (8-11-2011 22:39:00)de wielen van martin is rotzooi.
gaan snel krom en lopen lagers eruit.
kijk ook naar de clay paky sharpy ook al is het een beam
je zult denk ik versteld staan wij hebben er vorige week 25 binnen gekregen.
Topic: PSE-Audio (30-10-2011 20:56:00)je zult denk ik versteld staan wij hebben er vorige week 25 binnen gekregen.
vind het een beetje lijken op acoustic line seeburg.
klopt dit beetje?
Topic: Soundcraft Mfxi 8 of Allen & Heath ZED 12 FX (14-9-2011 21:02:00)klopt dit beetje?
heb hier nog een zgn allen & heath mixwizzard3 staan de 12:2 uitvoering met ingebouwde fx
Topic: Updaten phantom 250 (12-5-2011 19:32:00)weet iemand ook voor de wash colours?
Topic: Updaten phantom 250 (11-5-2011 21:23:00)ik heb hier de showtec phantom 250 wash colour (6 stuks)
en de showtec phantom 250 spot (2 stuks).
hoe kan ik dus via dmx me lampen uit zetten?
Topic: Het Denon DND4500-topic (9-5-2011 22:34:00)en de showtec phantom 250 spot (2 stuks).
hoe kan ik dus via dmx me lampen uit zetten?
hey allemaal,
ik ben op zoek naar het loopwerk van de denon d-dn4500..
dus de losse loopwerk niet hele apparaat.
heb gekeken in webshop maar kon niet vinden.
dus ik dacht probeer het hier even.
Topic: Pro Light Sound Messe 2011 (11-4-2011 14:10:00)ik ben op zoek naar het loopwerk van de denon d-dn4500..
dus de losse loopwerk niet hele apparaat.
heb gekeken in webshop maar kon niet vinden.
dus ik dacht probeer het hier even.
ja maar elk concert zelfde showtje zie je niet vaak.
Topic: Pro Light Sound Messe 2011 (11-4-2011 13:23:00)wou je zeggen dat alles wat er stond / hing.
er normaal ook hangt.
dus de varilites , badboys , led schermen en led in truss.
Topic: Pro Light Sound Messe 2011 (10-4-2011 22:38:00)er normaal ook hangt.
dus de varilites , badboys , led schermen en led in truss.
jullie niet bij prg geweest nee?
zo he dan heb je een leuke stand.
hadde ze zo leuk festivalletje kunnen houden.
zo he dan heb je een leuke stand.
hadde ze zo leuk festivalletje kunnen houden.