Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djjurgen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 1 van 14)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (28-11-2020 17:36:00)Topic: Draadloze microfoon, meerdere antenne's hoe plaatsen. (1-5-2016 21:44:00)
t.bone free solo Antenna Splitter.
Heeft iemand deze in gebruik ?
Topic: Numark cdn35 (12-7-2015 17:30:00)Heeft iemand deze in gebruik ?
Afgelopen weekend heeft een kant van me dubbele cd speler het begeven.
Nu heb ik in de webshop het sony KSM-213CCM loopwerk gevonden.
Weet iemand of ik deze hierin kan plaatsen ?
Topic: Aan uit schakelaar SennHeiser EW300 G1 defect (29-6-2015 00:23:00)Nu heb ik in de webshop het sony KSM-213CCM loopwerk gevonden.
Weet iemand of ik deze hierin kan plaatsen ?
Dre kan je ook de schakelaar regelen waarmee je door het menu scrolt ?
gaat om een G2
Topic: Aan uit schakelaar SennHeiser EW300 G1 defect (13-6-2015 17:14:00)gaat om een G2
Even mooi inspelen op dit topic.
Ik zoek nog het schakelaartje waarmee je in menu mee kan scrollen.
Dus de up of down.
Gaat om een g2.
Topic: Digitale Mengafel keuze A&H of soundcraft (19-8-2014 20:43:00)Ik zoek nog het schakelaartje waarmee je in menu mee kan scrollen.
Dus de up of down.
Gaat om een g2.
Kijk natuurlijk ook eens naar behringer x32.
Topic: Vervangende speaker Aura NRT18-8 (6-8-2014 20:22:00)Als je nog extra subs zoekt (salesall)
Topic: Reclame op de Bus / Auto / aanhanger (30-4-2014 12:37:00)Topic: Avolites Titan Mobile (15-4-2014 22:13:00)Zitten 2 kleine fans in.
1 blaast lucht in, andere blaast lucht uit de case.
In deze kist zat niet heel veel ruimte.
Heb gewoon losse onderdelen in de case geschroefd,
Wel met rubbers enz. zodat het wat schokken opvangt.
Topic: Avolites Titan Mobile (14-4-2014 16:47:00)1 blaast lucht in, andere blaast lucht uit de case.
In deze kist zat niet heel veel ruimte.
Heb gewoon losse onderdelen in de case geschroefd,
Wel met rubbers enz. zodat het wat schokken opvangt.