Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 5 van 20)
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (4-5-2009 12:35:00)
3. Scherptediepte heb je niet nodig, korte sluitertijd wel. Kies dus voor een korte sluitertijd en stel je diafragma daar op af.Bij een groter diafragma is er een kortere sluitertijd nodig omdat er meer licht op de sensor valt. Bij een groter diafragma krijg je ook meer scherpte diepte. Dus in feite heb je juist scherpte diepte nodig
. Als je het goed gebruikt is het effect vaak erg mooi bij portretten. Topic: Martin hazer (5-4-2009 23:34:00)
dat je machine naar de k**** gaat. In alle drie machines gaat wel gewone rookvloeistof van bv Showtec, echter krijg je een minder mooie nevel (wat witter, en meer een wolk ipv mist).Onze machine (24/7) is al een keer terug gegaan omdat er haze vloeistof in zat. Het begon met het spugen van onverdampte vloeistof, het eindigde met een machine die alleen nog maar herrie maakte. Je ziet het trouwens ook aan de vloeistof, echte haze vloeistof is dikker. Topic: Avolites Pearl TIGER (19-11-2008 12:00:00)
Ik heb net even een foto gemaakt met de lensdop erop, iso 100. En het is inderdaad een stuk minder, maar ik tel nog steeds een paar gekleurde punten (een soort 4puntige sterren). Heel vreemd, maar gelukkig niet zo storend. Ben overigens nog steeds erg blij met de D200, fijne camera.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (4-5-2009 12:30:00)Ik heb met mijn Nikon D200 als ik op een hoge iso waarde, of gewoon een hele donkere foto maak dat zich kleine rode en groene puntjes vormen. Iemand enig idee wat het is? Als ik een foto maak met de lensdop er nog op dan zie ik het ook, met alle verschillende lenzen. Ligt dus aan de sensor?
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (22-4-2009 19:43:00)Dré] schreef:
2. NOOIT zoomen. Ernaar toe lopen werkt veel beter.3. Scherptediepte heb je niet nodig, korte sluitertijd wel. Kies dus voor een korte sluitertijd en stel je diafragma daar op af.
. Als je het goed gebruikt is het effect vaak erg mooi bij portretten. Janbo schreef:
De 24/7, de Magnum Hazer, de Magnum 2500 zijn allen fazers, niet meer en niet minder. De verwarring zit in de naam van de vloeistof die Jem ‘Haze’ noemt. Gebruik je echte hazevloeistof, dan weet ik uit ervaring
dat je machine naar de k**** gaat. In alle drie machines gaat wel gewone rookvloeistof van bv Showtec, echter krijg je een minder mooie nevel (wat witter, en meer een wolk ipv mist).Als de tafel toch steeds anders wordt ingesteld, zou ik even beginnen met een user settings reset. In het system menu zit een kopje user settings. Deze moet je resetten naar Factory Defaults.
Topic: Avolites Pearl TIGER (12-11-2008 14:34:00)De opmerking 'Lees de handleiding' moet echt serieus worden genomen. Ik kreeg deze tafel voorgeschoteld, en niemand kon er mee omgaan. Ik heb hem helemaal leren beheersen vanuit de handleiding. De handleiding van de pearl is ontzettend makkelijk opgezet, het behoeft alleen wat engels kennis. (en als je geen engels beheerst wens ik je succes in deze wereld). Elke handeling die je met de pearl kan doen staat uitgelegd in de handleiding, dus gewoon goed doorlezen en er de tijd voor nemen.
Topic: Martin Lightjockey vragen (7-11-2008 22:59:00)Tappen gaat als volgt:
1. Hotkey instellen voor Trig all manual sequences (of all manual cue's, weet de precieze benaming niet uit mijn hoofd)
2. In de cuelist de sequences die je met de hand wil Tappen aanklikken, en dan onder in het Cue venster op het vingertje klikken en op chase man klikken
Chase inschakelen en tappen maar
Topic: Martin Lightjockey vragen (7-11-2008 12:27:00)1. Hotkey instellen voor Trig all manual sequences (of all manual cue's, weet de precieze benaming niet uit mijn hoofd)
2. In de cuelist de sequences die je met de hand wil Tappen aanklikken, en dan onder in het Cue venster op het vingertje klikken en op chase man klikken
Chase inschakelen en tappen maar
Zover ik weet kan je live in een cue list niet je fade time aanpassen. Dit stel je in bij het maken van je sequens, en volgensmij kan je het ook alleen daar instellen. Overigens als je de speed van je chase Tapt, dan wordt de fade time net zo lang als de speed time.
Topic: ideen voor thema feest? (26-5-2008 07:22:00)Kijk eens of je iets met Neon kunt verzinnen.
Topic: Enigma Micro Light Controller (10-1-2008 07:28:00)Mischien dat je contact kunt zoeken met deze mensen. https://www.enigma-pc.nl