Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 5 van 20)
Topic: Prof Sound / Profsound systems algemeen topic (10-11-2011 10:05:00)
Volgens mij horen die speakers ook onder de naam Senso, Hebben inderdaad een fostex laagdriver en een klein plastic aanvoelend hoogdrivertje naar ik meen me te herinneren ook van Fostex. Kasten hangen hier in het zuiden in veel kroegen en zijn hier verspreid door een speel automaten boer.
Als het tenminste dezelfde kasten zijn, Vierkante kast met een aantal M10 schroeven aan onder en boven kant, en 1 Speakon achterop.
Topic: Pro Light Sound Messe 2011 (31-3-2011 11:55:00)Als het tenminste dezelfde kasten zijn, Vierkante kast met een aantal M10 schroeven aan onder en boven kant, en 1 Speakon achterop.
Wij rijden woensdag ochtend die kan op, en rijden donderdag avond weer terug naar het mooie limburg. Liefst waren we de vrijdag ook nog gebleven maar die kan helaas niet door de klussen die er op staan voor dat weekend.
Topic: PA-markt 2011 (24-3-2011 10:19:00)Nee sorry helaas niet aan gedacht, Maar volgens mij moeten er nog 2 rondslingeren in de opslag ofwel bij mijn collega thuis. Zal daar als ik in het weekend even tijd heb eens even achteraan gaan en je een berichtje doen.
Topic: PA-markt 2011 (23-3-2011 15:14:00)Haha ja de 802's waren al verkocht toen we ze uit aan het laden waren buiten.
Topic: PA-markt 2011 (22-3-2011 13:10:00)Begin het een klein beetje op afgunst of jaloezie beginnen te lijken, Als Martin graag zon tafel wil kopen is dat toch zijn goed recht. En buiten dat doen we allemaal wel eens aankopen die misschien niet helemaal verantwoord zijn maar het is en blijft een hobby in mijn ogen en dan moet dat kunnen als het geld er is.
Topic: PA-markt 2011 (15-3-2011 14:27:00)En ook ik ben met een collega aanwezig, Welteverstaan met een Stand nummertje 82.
Topic: Casus, regen. (12-3-2011 19:41:00)Kijk hier eens Klik werkt perfect. En is niet duur om in te huren.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-9-2010 14:21:00)Coemar spartans.....
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2010 18:58:00)Dat is inderdaad die van mij de scan mag weg voor 500,- Euro en bedenk dat dit een zeer uniek effect is waar er maar 58 ? van gemaakt zijn, en die meer dan 10000 gulden nieuw heeft gekost. Wij hadden er hier 4 van in ons bezit dit is de laatste, en de andere 3 zijn overigens wel verkocht voor prijzen van 750,- Euro en meer.
En geloof mij maar dit is niet zomaar een effect maar echt een eyecatcher.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2010 10:37:00)En geloof mij maar dit is niet zomaar een effect maar echt een eyecatcher.
Die komt van bij ons denk ik (Zo niet dan hebben wij er in ieder geval ook nog 1) , dus als je een fototje wilt dan doe maar een mailtje......