Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Braz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 5 van 20)

Topic: dj's gezocht (20-10-2005 15:53:00)
en toch goed dat ie reageert want ik ben constant op zoek naar dj's.....de techno-avond waar ik in het begin van het topic over had, loopt inmiddels een jaar en met redelijk succes. 1 keer al uitverkocht en de komende keer hoogstwaarschijnlijk ook! Michel de Hey 4 uur lang en ik warm op! meer info: www.hemels.web-log.nl
Topic: set voorbereiden (16-11-2004 11:41:00)
Nou, ik ben blij dat ik wat heb voorbereid, heeft me de eerste 3 platen toch wel wat zekerheid gegeven. Maar daarna ben iktoch van mijn set afgestapt en er ter plekke een aantal hitjes ingegooid. Remix oa van Plastic dreams; men waardeerde mijn muziek wel, maar toen ik die plaat erop legde kwam het los. (zover als da kan voor 60 man)
Zenuwen weg en daarna lekker gedraaid. Wel een aantal keer teruggegrepen naar vaste combi's van platen die ik had voorbereid, maar uiteindelijk toch een andere set gedraaid als dat ik had voorbereid. Toen de zenuwen weg waren ging de concentratie trouwens ook een beetje weg en maakte ik bij mijn laatste mix een grove fout! Ik stond al e praten met de dj die na me kwam (uitleggen van het menpaneel) en het ging volledig mis. Wat denk je? Drie mensen hebben het gehoord; er kwamen wel mensen na me toe om te vragen wat die laatste plaat was, zo gaaf vonden ze hem. Fout(je) maakt dus niets uit.
Feest was verder een groo succes en 15 januari mg ik waarschijnlijk weer draaien, nu anderhaf uur wink ;)
Topic: set voorbereiden (16-11-2004 11:35:00)

Spil schreef:

braz schreef:

razz :p razz :p razz :p
gelukkig denken jullie er dus anders over dan mijn collega minimal djs. Die doen daar dus echt minderwaardig over.
Namen braz! laugh :D razz :p
Jij niet spilly. wel vevelend dat je in het andere forum dit onderwerp hebt gevolgt. maar ga geen namen noemen want als je het hebt gelezen weet jij ook wie ik bedoel haha!
Topic: set voorbereiden (23-10-2004 16:38:00)
razz :p razz :p razz :p
gelukkig denken jullie er dus anders over dan mijn collega minimal djs. Die doen daar dus echt minderwaardig over. Ik weet nu gewoon welke platen ik sowieso wil draaien, nog niet welke volgorde, maar wel het begin van mijn set.

Ik organiseer het feest zelf, ben daarvoor gevraagd door het plaatselijke cultuurpodium, Groene Engel in Oss. Had alleen niet verwacht dat ik zelf moest gaan draaien, maar er viel ineens een uurtje open. Dat moet ik dus zelf oplossen. Aangezien mijn mixechniek nog niet perfect is, bereid ik me graag goed voor. Beter een voorbereid setje zonder fouten, dan en spontane mix boordevol van fouten. Neemt niet weg dat ik tal van mogelijkheden heb geoefend zodat ik toch wel een beetje van stijl kan switchen mocht mijn favo muziek niet aanslaan.

Over 2 weken (6 nov) is he zover; ik laat wel weten hoe het ging razz :p of angry
Topic: set voorbereiden (23-10-2004 13:57:00)
Hoi,

ik ben benieuwd hoe jullie her tegenaan kijken. Heb binnenkort mijn eerste dj-gig ooit. (draai minmale techno btw)Nu heb ik, aangezien ik toch open en geen rekening hoef te houden met een dj voor me, mijn eerste 3 platen van mijn set alvast voorbereid. (zenuwen he?)
Kreeg ik me op een ander frum toch een uitbrander! 'Een set voorbereiden is uit den boze, dan kun je net zo goed een mix-cd-tje maken en die opzetten' , was 1 vd reacies. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik sanep namelijk ook wel da je als je een goede dj bent je ophet publiek moet kunnen inspelen, maar een opening voorbereiden is in mijn geval toch niet verkeerd?
Groet bram
Topic: minimale techno (14-9-2004 16:10:00)
was ik vergeten"
Traffic Signs - VCM nation
Dj T & Steve bug - Monsterbaze
Rework - like me
Marco Cigno - The beast EP
Dewhaele Bros - Ny excuse
Tiga - pleasure from the bass (vooral voor de Joachim rmx)

iets meer electro, blijft ook lekker om te draaien. Draai ik liever in combi met minimal, want anders verzand ik al snel weer in die harde, saaie looprerichte techno, iets waar veel minimal dj's een handje van hebben als het harder moet...(maar das mijn bescheiden mening laugh :D )
Topic: minimale techno (14-9-2004 15:55:00)
nee nog niet....ff heel weinig geld. Maar toch nog een paar fijne aankopen gedaan:

Niederflur - autobahn (minus)
Matthew Dear - Leave luch to heaven
Dj Minx - walk in the park (minus)
hell / vega - listen to the hiss
Run stop restore - geometry EP (minus) razz :p
Algoritmo - Indus EP (minus)

en nog twee MFF-releases, geen minimal maar wel heel lekker:
Freaks - Blam!
Zoo Brazil ft. Derek Conyer - Flavour EP

en 1 lekkere classic:

Whirlpool - from disco to disco laugh :D

Nog goede tips voor me qua releases? Ik heb laatst die guido schneider gekocht: moved (refreshed) en dat is toch echt wel de topper van de laatste tijd, samen met die Run stop restore; dus iets in die richting? Kom echt te weinig in de platenzaak sad :( sad :(
Topic: minimale techno (30-7-2004 15:49:00)
heb net de site bekeken, helaas niet kunnen luistern want ik zit op mijn werk)
Ik vrees dat rare-records een klant is verloren! Veel meer releases in mijn straatje en ik kan ze vantevoren beluisteren, geweldig.
Eerst maar eens op vakantie en dan mijn laatste centen bij decks uitgeven! razz :p
Topic: minimale techno (30-7-2004 14:29:00)
Dat vind ik knap wat vooral die minimale releases komen pas na een paar minuten lekker op gang. 10 seconden is dan wel erg kort... En sommige dingen koop ik ook blind, maar platen luisteren vind ik toch wat fijner. Mijn budget laat niet veel 'miskopen' toe mijn beste Spil wink ;)
Ga zo ff die site checken, nog snel ff wat kopen voordat al mijngeld op vakantie wordt verslindt door mijn vriendinnetje. (zij heeft overigens wel die guido Schneider-plaat voor me uitgezocht dus ze snapt het wel!)
Topic: minimale techno (30-7-2004 14:18:00)

Spil schreef:

Bestel alles online.. wink ;)

Wil binnenkort wel een keertje naar Keulen rijden (Kompakt) maar tot nu toe doe ik het al bijna 2 jaar van achter mijn computertje.. Bevalt prima.. Alleen mijn credit card is er niet zo blij mee maar die moet niet piepen...

Die Guido Schneider is vetjes! Vooral die b1 track "Moved (refreshed)" is lekker.. Had die ook al origineel (eerder pokerflat uitgave)...
Als je alles on-line bestelt dan is het toch maar gokken wat het is of ken je al die nummers al?
En ik vind de a-kant van guido schneirder toch net iets vetter! wink ;)