Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MC Party
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 5 van 11)
Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (7-6-2005 14:21:00)
Op maat getikt kistje voor op maat gemaakte inhoud
Dat wordt puur krachtverdelertje
6x16A Automaat op Shucko
6x16A Automaat op Harting
En aardlek weer + nodige controle lampjes + 32A doorlink.Tis al best mooi weer op dit moment
Topic: Schuim (23-4-2005 10:02:00)Aha ! en die levert Ivo er ook bij met één druk op de knop ?
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (14-4-2005 11:17:00)
MVG ContourLees het zelf nog eens, wanneer je erg gemotiveerd was dan waren er toch nog wel tests geweest met de fase plug?
Je wilt tenslotte een zo goed mogelijke kast ontwerpen.
Wanneer ik dan hoor we gaan in de toekomst ... dan komen er bij mij wel wat vragen op.
Ik hoorde van Klaaske dat stacken van deze kasten niet echt optimaal was... kan je daar wat meer over melden, is voor iedereen wel handig om te weten denk ik. (of het staat al ergens en ik heb idd me bril niet op
)Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (13-4-2005 20:42:00)
Is dit wel zo? Volgens mij kan iemand rustig beslag laten legge op de (in dit geval) helft van de VOF. Leuke is dan voor je collega dat hij je schulden wel moet betalen want aan een halve drive in heb je ook zo weinig.
Of zit ik ernaast??Topic: Belazerd?? (31-3-2005 22:45:00)
Ben ik niet helemaal met je eens. Vind het een heel verschil wanneer ik me (15"+ 1")kasten normaal stack of dat ik ze in de truss hang.
Topic: Het bouwen van een case (5-5-2005 09:05:00)CyberDance schreef:
Het was vandaag slecht weer, dus creativiteit is hier ook weer toegeslagen:https://www.licht-verhuur.nl/div/DIM6/Op maat getikt kistje voor op maat gemaakte inhoud
CyberDance schreef:
Morgen nog eentje bouwen maar dan zonder dimmerDat wordt puur krachtverdelertje
6x16A Automaat op Shucko
6x16A Automaat op Harting
En aardlek weer + nodige controle lampjes + 32A doorlink.
Die KVM heeft er meer van geschuimd
Topic: Schuim (22-4-2005 14:20:00)
Helemaal mee eens.
Brengt ook meer op bij eventuele verkoop.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (18-4-2005 22:42:00)Brengt ook meer op bij eventuele verkoop.
Contour schreef:
Eveneens een aantal leuke dames aanwezig waarvan je op de foto een leuk voorbeeld ziet.
Contour schreef:
MC Party kan jij niet goed lezen of ligt het aan mij dat ik jouw reactie niet snap?MVG Contour
Je wilt tenslotte een zo goed mogelijke kast ontwerpen.
Wanneer ik dan hoor we gaan in de toekomst ... dan komen er bij mij wel wat vragen op.
Ik hoorde van Klaaske dat stacken van deze kasten niet echt optimaal was... kan je daar wat meer over melden, is voor iedereen wel handig om te weten denk ik. (of het staat al ergens en ik heb idd me bril niet op
)Wat is de reden dat men niet verder gaat met de x-tro?
Toch niet het resultaat wat de plannen weergaven?
Optimaliseren kost errug veel tijd wat er niet is?
Ivo wil niet meer timmeren
of
...
Wil deze zomer ook een grotere set gaan timmeren en deze top leek me perfect kwa power/afmetingen.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (7-4-2005 15:07:00)Toch niet het resultaat wat de plannen weergaven?
Optimaliseren kost errug veel tijd wat er niet is?
Ivo wil niet meer timmeren
of
...
Wil deze zomer ook een grotere set gaan timmeren en deze top leek me perfect kwa power/afmetingen.
Maar hoe staat de x-tro er nu voor?
Ben je tevreden, na de test?
Wat is het volgende wat je gaat optimaliseren?
Topic: Contract (31-3-2005 23:01:00)Ben je tevreden, na de test?
Wat is het volgende wat je gaat optimaliseren?
Sjapper schreef:
Je zult het wel weten, maar bij een V.O.F. ben je wel beschermd tegen privé-schuldeisers die aan het vermogen van jouw onderneming willen komen. omgekeerd is dat niet het geval.Of zit ik ernaast??
En alles goedgekomen neem ik aan?
Kwam topic toevallig tegen bij gebruik vd zoekmasjien
Kwam topic toevallig tegen bij gebruik vd zoekmasjien