Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 5 van 11)

Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (7-6-2005 14:21:00)
Ben ik niet helemaal met je eens. Vind het een heel verschil wanneer ik me (15"+ 1")kasten normaal stack of dat ik ze in de truss hang.
Topic: Het bouwen van een case (5-5-2005 09:05:00)

CyberDance schreef:

Het was vandaag slecht weer, dus creativiteit is hier ook weer toegeslagen:https://www.licht-verhuur.nl/div/DIM6/
Op maat getikt kistje voor op maat gemaakte inhoud

CyberDance schreef:

Morgen nog eentje bouwen maar dan zonder dimmer
Dat wordt puur krachtverdelertje
6x16A Automaat op Shucko
6x16A Automaat op Harting
En aardlek weer + nodige controle lampjes + 32A doorlink.
Tis al best mooi weer op dit moment laugh :D
Topic: Schuim (23-4-2005 10:02:00)
Die KVM heeft er meer van geschuimd laugh :D
Topic: Schuim (22-4-2005 14:20:00)
Helemaal mee eens.
Brengt ook meer op bij eventuele verkoop.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (18-4-2005 22:42:00)

Contour schreef:

Eveneens een aantal leuke dames aanwezig waarvan je op de foto een leuk voorbeeld ziet.
Aha ! en die levert Ivo er ook bij met één druk op de knop ? laugh :D razz :p laugh :D
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (14-4-2005 11:17:00)

Contour schreef:

MC Party kan jij niet goed lezen of ligt het aan mij dat ik jouw reactie niet snap?

MVG Contour
Lees het zelf nog eens, wanneer je erg gemotiveerd was dan waren er toch nog wel tests geweest met de fase plug?
Je wilt tenslotte een zo goed mogelijke kast ontwerpen.
Wanneer ik dan hoor we gaan in de toekomst ... dan komen er bij mij wel wat vragen op.

Ik hoorde van Klaaske dat stacken van deze kasten niet echt optimaal was... kan je daar wat meer over melden, is voor iedereen wel handig om te weten denk ik. (of het staat al ergens en ik heb idd me bril niet op laugh :D )
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (13-4-2005 20:42:00)
Wat is de reden dat men niet verder gaat met de x-tro?

Toch niet het resultaat wat de plannen weergaven?

Optimaliseren kost errug veel tijd wat er niet is?

Ivo wil niet meer timmeren

of

...

Wil deze zomer ook een grotere set gaan timmeren en deze top leek me perfect kwa power/afmetingen.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (7-4-2005 15:07:00)
Maar hoe staat de x-tro er nu voor?

Ben je tevreden, na de test?
Wat is het volgende wat je gaat optimaliseren?
Topic: Contract (31-3-2005 23:01:00)

Sjapper schreef:

Je zult het wel weten, maar bij een V.O.F. ben je wel beschermd tegen privé-schuldeisers die aan het vermogen van jouw onderneming willen komen. omgekeerd is dat niet het geval.
Is dit wel zo? Volgens mij kan iemand rustig beslag laten legge op de (in dit geval) helft van de VOF. Leuke is dan voor je collega dat hij je schulden wel moet betalen want aan een halve drive in heb je ook zo weinig.

Of zit ik ernaast??
Topic: Belazerd?? (31-3-2005 22:45:00)
En alles goedgekomen neem ik aan?

Kwam topic toevallig tegen bij gebruik vd zoekmasjien wink ;)