Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stefke96
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 5 van 20)
Topic: Welke subs als aanvulling van mijn set? (14-3-2023 21:46:00)Ik weet uberhaupt niet hoe ik bij mijn PM's kom
Ze gaan gewoon naar je opgegeven e-mail.
Met dat budget kom je wel een eind hoor.
Pak een setje flinke (wel nog handelbaar) sub, evenutueel 2x amp gebrugd per sub en een instap dsp (dcx2496, t.racks etc,) en je hebt een net setje.
Topic: Welke subs als aanvulling van mijn set? (13-3-2023 21:24:00)Pak een setje flinke (wel nog handelbaar) sub, evenutueel 2x amp gebrugd per sub en een instap dsp (dcx2496, t.racks etc,) en je hebt een net setje.
Wat is het budget? Helpt veel, anders kan iedereen vanalles gaan aanraden.
Topic: Kast retunen voor andere middriver, heb wat hulp nodig (3-3-2023 10:44:00)@Tom
De aangedragen oplossingen om de impedantie te meten, maken allemaal gebruik van een sweep.
Van REW etc is héél veel te vinden, ook met afbeeldingen etc.
Topic: Kast retunen voor andere middriver, heb wat hulp nodig (28-2-2023 20:07:00)De aangedragen oplossingen om de impedantie te meten, maken allemaal gebruik van een sweep.
Van REW etc is héél veel te vinden, ook met afbeeldingen etc.
Ik zou eerst echt een gaan meten aan de kast voordat je onnodige aanpassingen gaat maken.
Programma's als winisd etc houden geen rekening met zijwanden welke ik dit geval de effectieve poortlengte (en dus tuning) verlengen.
REW + een simpele weerstand (wel even meten) en wat kabels is al genoeg voor een impedantieplot.
Topic: Master Audio Design MD set (2-2-2023 10:20:00)Programma's als winisd etc houden geen rekening met zijwanden welke ik dit geval de effectieve poortlengte (en dus tuning) verlengen.
REW + een simpele weerstand (wel even meten) en wat kabels is al genoeg voor een impedantieplot.
Al contact gehad met Amate audio (voorheen Master audio)?
Topic: Master Audio Design MD set (31-1-2023 19:32:00)Waarom zou het dan geen 12ND830 van 18sound zijn?
Topic: Cubo 15 (2-1-2023 17:03:00)Met maar 3mm xmax niet echt geschikt voor subwoofers/baskasten. Veel meer geschikt voor een 2-weg top o.i.d. in mijn ogen.
Topic: Cubo 15 (5-12-2022 15:35:00)Lijkt me zowat onmogelijk om een dergelijk ontwerp te patenteren, uiteindelijk zijn bijna alle ontwerpen of configuraties al eens aan bod gekomen over de jaren.
Topic: Cubo 15 (29-11-2022 21:14:00)Kwam deze laatst tegen, lijkt wel heel veel op een Cubo @Johan


Topic: Draagkracht tussenpaal M20 (19-9-2022 15:30:00)


T_Sound schreef:
Stefke96 schreef:
Gok dat ie bij je spam staat.