Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van BSS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van BSS (Pagina: 5 van 20)
Topic: Ledspot op statief (19-5-2017 11:55:00)
Bedankt voor de tips.
De showtec lijkt me steviger.
De ADJ meer mogelijkheden + goede ervaringen lees ik hier.
Plastiek zal nog wel meevallen, ik smijt er niet mee. En als ik ze nog kan verhuren als blacklights is dat ook mooi meegenomen.
Topic: Ledspot op statief (18-5-2017 15:17:00)De showtec lijkt me steviger.
De ADJ meer mogelijkheden + goede ervaringen lees ik hier.
Plastiek zal nog wel meevallen, ik smijt er niet mee. En als ik ze nog kan verhuren als blacklights is dat ook mooi meegenomen.
Inderdaad er zijn best leuke pars te verkrijgen.
Bij deze leek de optie dat ze UV kunnen ook wel erg leuk.
www.americandj.eu/nl/mega-tripar-profile-plus.html
Of is deze minderwaardig aan de showtec?
Topic: Ledspot op statief (17-5-2017 14:16:00)Bij deze leek de optie dat ze UV kunnen ook wel erg leuk.
www.americandj.eu/nl/mega-tripar-profile-plus.html
Of is deze minderwaardig aan de showtec?
Nee inderdaad, maar tot op heden gebruik ik voor wat eenvoudige uitlichting of sfeerverlichting nog de klassieke ledparren met vele kleine ledjes en die zijn niet meer zo representabel.
Dus ik moet ook even kijken om eventueel voor dit klusje wat nieuwe (floor)ledpars aan te schaffen.
Topic: Ledspot op statief (17-5-2017 13:32:00)Dus ik moet ook even kijken om eventueel voor dit klusje wat nieuwe (floor)ledpars aan te schaffen.
Tnx voor de info, even rekenen of ik voor een eenmalig klusje er iets aan over hou :)
Topic: Ledspot op statief (16-5-2017 15:12:00)Goedemiddag
We kennen allemaal de welbekende led fourbars.
Bestaat er ook een variant om ledspots per 1 op een statief te zetten? Dat er nog een beetje proper uit ziet liefst.
Dus 1 statief met daarop een ledpar oid (kleur en intensiteit moet te regelen zijn, mag via dmx) zonder knullig een T-bar met daarop 1 spotje te plaatsen.
Bedankt
Topic: Nieuwe geluidsnormen in Belgie (28-10-2016 07:57:00)We kennen allemaal de welbekende led fourbars.
Bestaat er ook een variant om ledspots per 1 op een statief te zetten? Dat er nog een beetje proper uit ziet liefst.
Dus 1 statief met daarop een ledpar oid (kleur en intensiteit moet te regelen zijn, mag via dmx) zonder knullig een T-bar met daarop 1 spotje te plaatsen.
Bedankt
't Gaat over DJ werk dus er valt niks uit te mixen.
Er is dus ook geen FOH maar je leest her en der dat het gemeten mag worden op 2/3e van de afstand van de zaal tov het podium. Dat lijkt me dan weer wel geen probleem als je 25m ver nog aan 100db mag komen
Topic: Nieuwe geluidsnormen in Belgie (27-10-2016 12:41:00)Er is dus ook geen FOH maar je leest her en der dat het gemeten mag worden op 2/3e van de afstand van de zaal tov het podium. Dat lijkt me dan weer wel geen probleem als je 25m ver nog aan 100db mag komen
Wanneer je in ietwat grotere of diepere zalen zit, ben je dan min of meer verplicht om met delays te werken?
Want om op het einde van de zaal nog wat leuk volume te halen moet het "aan de dj" toch nog stevig (over 100db) staan blazen.
Een mooie stack vanvoor bouwen gaat dus niet meer op? Hoe wordt dit in de praktijk gedaan? Al die scouts- en studentefuiven gaan toch niet met arrays en delay's beginnen werken..
Topic: Reconen/Repareren Tips (24-10-2016 16:34:00)Want om op het einde van de zaal nog wat leuk volume te halen moet het "aan de dj" toch nog stevig (over 100db) staan blazen.
Een mooie stack vanvoor bouwen gaat dus niet meer op? Hoe wordt dit in de praktijk gedaan? Al die scouts- en studentefuiven gaan toch niet met arrays en delay's beginnen werken..
heb nog 2 18G50's liggen, eentje schuurt, andere werking onbekend.
Moest je er iets mee zijn, doe een bod :)
Topic: Sennheiser HSP2 of HSP4 (29-7-2016 07:59:00)Moest je er iets mee zijn, doe een bod :)
't is kunststof, niet kunstof
Topic: Welke actieve subwoofer onder Rcf Art 312 A (6-7-2016 08:46:00)
Interessante reply.
Tevreden van de 712A?
Ik overweeg ze als upgrade van mijn mackies (srm450v2). Ik verwacht toch een hogere geluidsdruk en minder schel op hoge volumes.
2x 8003 onder een 712 (per kant), heb je dan te veel bass?
Over de 8003 lees je altijd zo lovende commentaren. Geven deze in een hal/grote ruimte een "zwaar" gevoel? Dat je wel het idee hebt dat er toch een flinke klankinstallatie aanwezig is (bij 4-6-8 stuks, van 2 kan je geen wonderen verwachten natuurlijk)
Tevreden van de 712A?
Ik overweeg ze als upgrade van mijn mackies (srm450v2). Ik verwacht toch een hogere geluidsdruk en minder schel op hoge volumes.
2x 8003 onder een 712 (per kant), heb je dan te veel bass?
Over de 8003 lees je altijd zo lovende commentaren. Geven deze in een hal/grote ruimte een "zwaar" gevoel? Dat je wel het idee hebt dat er toch een flinke klankinstallatie aanwezig is (bij 4-6-8 stuks, van 2 kan je geen wonderen verwachten natuurlijk)