Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 4 van 20)
Topic: Suggestie webshop en forum (15-1-2012 17:49:00)
Uiteraard haal ik dit soort stunts niet uit, maar voor namelijk bij de buitenlandse bedrijven die het wat minder met de regels nemen zie je dit veel voorkomen.
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel het quote bericht wat door de geposte persoon in zijn profiel geschreven staat.
Topic: Suggestie webshop en forum (14-1-2012 21:02:00)Misschien is het al eens geschreven/gepost, mijn excuses dan.
Het valt mij op dat een quote bericht van een willekeurig persoon erg hoog in een bericht/kolom staat waardoor ik vaak als ik een geposte bericht lees de quote ook mee lees alsof het bij het geposte bericht hoort.
Of ben ik nou echt de enige die daar last van heeft?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-6-2011 22:03:00)Het valt mij op dat een quote bericht van een willekeurig persoon erg hoog in een bericht/kolom staat waardoor ik vaak als ik een geposte bericht lees de quote ook mee lees alsof het bij het geposte bericht hoort.
Of ben ik nou echt de enige die daar last van heeft?
Op het gebied van laden en vastzetten heeft het veel te maken met hoe je rijd op dat moment. Als ik truss karren vervoer die allemaal netjes vast staan met een spanband rij ik "ruiger" dan dat ik allemaal kisten vervoer wat allemaal gestuwd op elkaar staan dan rij ik veel rustiger.
Geldt uiteraard alleen voor binnenlands vervoer.
Topic: Geslaagd?!?! (31-3-2011 21:25:00)Geldt uiteraard alleen voor binnenlands vervoer.
gefeliciteerd!
Vorige week ook in 1x geslaagd voor mijn trekker-trailer rijbewijs. Binnen kort het motorrijbewijs nog halen en dan ben ik voorlopig klaar met rijden.
(En dat voor een 19-20 jarige
)
Topic: Info staging (22-3-2011 19:38:00)Vorige week ook in 1x geslaagd voor mijn trekker-trailer rijbewijs. Binnen kort het motorrijbewijs nog halen en dan ben ik voorlopig klaar met rijden.
(En dat voor een 19-20 jarige
)Staaldraad mag ook niet gehaal voorzien zijn van een PVC buisje erom heen. Omdat je de verbindingen moet kunnen controleren.
leuk hoor zwarte safety's van showtec...
(Edit: leuk als je vergeten ben dat je takels dood moet hangen daar, kan er weer iemand heen en weer met een bak inkortkettingen...)
Topic: Het welles en nietus van brandmeldinstallaties, kan iemand hier iets over vertellen? (22-3-2011 19:01:00)leuk hoor zwarte safety's van showtec...
(Edit: leuk als je vergeten ben dat je takels dood moet hangen daar, kan er weer iemand heen en weer met een bak inkortkettingen...)
Volgens mij heeft het grotendeels te maken met hoe de verzekering geregeld is. Net zoals je fiets verzekerd is tegen diefstal als je beide sleutels nog hebt.
Dus het pand is verzekerd tegen brandschade als de brandmeldinstallatie hun werk goed heeft gedaan, tenzij op papier staat dat de installatie vervangen mag worden voor brandwachters...
Of heb ik dit totaal mis?
Topic: Info staging (22-3-2011 18:54:00)Dus het pand is verzekerd tegen brandschade als de brandmeldinstallatie hun werk goed heeft gedaan, tenzij op papier staat dat de installatie vervangen mag worden voor brandwachters...
Of heb ik dit totaal mis?
Toch staat mij echt iets anders bij, maar oke we houden het erbij.
Ook ik werk regelmatig in Duitsland, en ik blijf erbij, het werken is daar toch echt anders dan hier!
Topic: Info staging (21-3-2011 20:02:00)Ook ik werk regelmatig in Duitsland, en ik blijf erbij, het werken is daar toch echt anders dan hier!
er was nog een ander evenement waar dit gebeurt was, kom echt even niet op de naam..
Overigens Pukkelpop, daar waren 2 doden gevallen. Inderdaad één artiest zag het niet meer zitten en één podiumbouwer/technicus was overleden door?..
Ik ben overigens zelf bij pukkelpop geweest daar vergis ik mij dus niet in.
Topic: Info staging (21-3-2011 18:55:00)Overigens Pukkelpop, daar waren 2 doden gevallen. Inderdaad één artiest zag het niet meer zitten en één podiumbouwer/technicus was overleden door?..
Ik ben overigens zelf bij pukkelpop geweest daar vergis ik mij dus niet in.
Dat van die podiumelement was volgens mij Duitsland(?). Maar ook in belgié vorige jaar (kom even niet op de naam) die uit een layer toren viel of door gebrek aan kennis of een gebrek aan regels volgen...
Maar inderdaad, gekken vind je overal.
Topic: Info staging (20-3-2011 15:25:00)Maar inderdaad, gekken vind je overal.
JeroenVDV schreef:
Als je dat soort stunts al uithaalt zou ik het niet hier posten...