Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 4 van 19)

Topic: Flightcase voor stroomverdelers (30-5-2011 13:21:00)

ideedeluxe schreef:

Tom schreef:

--knip--
--knip--
Overigens, gooi eens de term krachtstroom in Google en je zult zien dat het New-Line forum hoog in de resultaten staat, --knip--
Valt wel mee, als ik thuis zit dan staat hij bovenaan in de lijst. maar op school staat hij daar niet.
Is maar net hoe vaak je netwerk deze site bezoekt. Dan staat hij hoger.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (1-5-2011 04:23:00)
Vorig jaar bij bevrijdingsfestival in leeuwarden als we een setje snel ergens anders moesten hebben dan liepen we vaak met z'n 2en door het publiek heen.

De voorste man schreeuwde: Pas op! Hete thee en koffie! en dat soort kreten.
De achterste man zei daarna: Dank u wel.

Op die manier kom je er vrij rap door heen. (in ieder geval sneller dan met een auto omrijden)
Topic: Orientatie digitale mengtafel (4-3-2011 09:35:00)
yamaha O1V ?
behringer DDX 3216? (staat 1 op mp)

bij beide kan je gebruik maken van het ADAT-protocol.
Topic: Het welles en nietus van brandmeldinstallaties, kan iemand hier iets over vertellen? (3-3-2011 20:12:00)
Vaak kunnen bij brandmeldinstallatie's wel zone's uitgezet worden (hoeft nooit helemaal uit, bijvoorbeeld dat de rookmelders uitstaan maar de handmelders nog werken). Het is maar net welke systeem er wordt gebruikt en hoe het geprogrameerd is.

Het is vaak dat de beheerder alleen maar het brandalarm aan en uit zet. (of weet hoe het erop en eraf moet.)

Wat je van de brandweer hoort is: De centrale mag uitgezet worden, maar dan dient dit vervangen te worden door "brandwachten".
Topic: Wysiwyg (4-2-2011 22:27:00)

Sjoerdiej schreef:

Hallo Iedereen,

Ik zit met een vraag / probleem.
Ik wil op mijn werk binnenkort voor een toch wel wat grotere show dingen gaan voorbereiden op de pearl, deze wil ik koppelen aan wysiwyg. Ik heb het vandaag al even geprobeerd maar ik weet niet precies wat ik in moet stellen.
Ik maak gebruik van het enttec kastje met een verloopje eraan zodat die dmx in is.
Wie weet wat ik in moet stellen in wysiwyg ?

Sjoerd
is het niet handiger om hun eigen bakje te gebruiken ?

Dan is het namelijk bijna plug and play.
Topic: Drive-in show websites (1-1-2011 20:24:00)

DJJPCK schreef:

Is goed dat je het zegt was het bijna vergeten om dat nog even te doen.

Hoe wordt hij op je mobieltje weergeven? Is nog niet getest namelijk.

Groeten, Jan-Paul

Edit: fixed, foto's van 3000 x ... pixels is wel erg groot laugh :D
Ik heb er geen moeite mee.
Komt namelijk dat mijn mobiel gewoon volledige website's laat zien. En geen mobiele versie's.
Topic: Drive-in show websites (1-1-2011 19:08:00)

DJJPCK schreef:

verhaaltje
Tipje. Verklein de foto's die op de pagina's bedrijfsfeest, bruiloft, enzovoorts staan.

Ik kijk het dan wel op me telefoon, maar het duurt vrij lang om die foto's te laden.
Topic: Muziek Computer programma voor in cafe (9-12-2010 20:47:00)
Eazis is ook een optie.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (30-11-2010 01:40:00)

JeroenVDV schreef:

Bassie Rassie schreef:

orgineel
orgineel
Ik heb inderdaad nooit geluid geschoven bij de tv. Wel vaak bij geweest.
1ste en 2de weet ik bij deze niet genoeg er van af, weet alleen dat er 3 digico's staan.

Het 3de puntje is een kwestie hoe je het aanpakt.
Als de "hijgende"-persoon het zo goed weet, mag hij van mij achter de knoppen staan.

En een leraar van mij zei eens: De echte goede technicus is niet systeemafhankelijk.
Dus het maakt niet uit of er 120 faders onder zijn vingers zit of 8. Hij heeft de mix goed.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-11-2010 16:39:00)

JeroenVDV schreef:

Bij alle programma's en concerten gaat wel eens wat fout. Grappig dat jullie daar zo heftig op reageren. Enig idee hoeveel microfoons, monitor-lijnen en andere ellende daar lopen? Dat is meer dan 5 sporthallen gevuld met drive-in showtjes bij elkaar..

Vrij denigrerend om dat een "prutser" te noemen. Als ik elke foute doorstart van de gemiddelde DJ tel of elke plaat die net niet helemaal optimaal valt, of elke lichtstand die totaal niet bij de muziek past..
Fouten worden overal gemaakt. Maar als je gaat luisteren en je hoort dan niet dat de galm extreem hard staat, dan kan je na mijn weten beter afvragen of je wel in het juiste vak zit. (zelfs als je op een digico werkt)

En je kan dit niet vergelijken met een drive-in show, das een beetje appels met peren vergelijken.