Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 1 van 19)

Topic: moving led sunstrip (16-1-2015 19:34:00)

Pumba schreef:

Is er iemand die mij kan vertellen welke sunstrips tijdens deze show zijn gebruikt?
Ben hier geweest en dit toch er behoorlijk vet uit.
Ben vergeten dit aan de licht-man te vragen.

www.youtube.com/watch?v=jlUYpi3hl7Y
Magicblade-r van Ayrton. wink ;)
Topic: Iemand bekend met Madrix? (9-1-2015 21:56:00)
Extreem simpel.
Selecteer een effect (doe je door dat pull-down menu) en pas de instellingen aan hoe je wilt. (oa kleur, grote, richting, snelheid, tekst, enzovoorts)
Zo kan je voor elk cijfertje dat je aan A-kant ziet allemaal effecten maken en hetzelfde geld voor de B-kant.

Vervolgens zet je de 'ab' schuif aan de 'a' of de 'b' kant en je effect word uitgestuurd.
Het audio gebeuren is voor effectjes als equalizer enzovoorts, het standaard gebeuren.

Madrix werd een paar jaar geleden gebruikt bij 90's XXL in Leeuwarden. (klik hier voor een filmpje, dj booth toont de output van madrix)
Topic: Blinder probleem (16-11-2014 11:52:00)
triac waarschijnlijk overleden. Even doormeten met multi meter.
Topic: Schaatsbaan/ijsbaan voorzien van "disco"licht (30-5-2014 15:09:00)
Bedoeld u niet een beam clamp ?

https://www.cranehandling.com/img/yale-yc-beam-clamp.jpg
Topic: Pearl witte flits (14-4-2014 19:49:00)

Mifex schreef:

Dan moet je wit wel naast die kleur zitten anders krijg je een witte flits + regenboog + je gekozen kleur shut up :X
hangt van je wappie wappie af. Koppen in het duurde segment zoeken de korte route.
Bijvoorbeeld bij claypaky is rood de 1ste kleur en uv blauw de laatste. als je hier dus een tik chase in maakt (stap 1 rood, stap 2 blauw) dan springt ie over wit in plaats van het hele kleuren wiel af te gaan. Hoef je niet eens een shutter te gebruiken wink ;)
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (14-8-2012 14:40:00)

MickeyMick schreef:

Bassie Rassie schreef:

MickeyMick schreef:

Bassie Rassie schreef:

Kan je zeggen dat als je die elation dingen in een trussje boven je hangt je nog blind wordt van felheid.

Dingen hebben hoge output.
Zelfs als het hier gaat om de opti led en niet de opti tri led?
Die vallen redelijk mee. Kunnen wel goed meekomen met showtec parren.
En welke showtec par hebben we het dan over?
Excuses, is inderdaad wel handig om er bij te vertellen. Zo uit mijn hoofd hingen deze er naast.
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (13-8-2012 03:41:00)

MickeyMick schreef:

Bassie Rassie schreef:

Kan je zeggen dat als je die elation dingen in een trussje boven je hangt je nog blind wordt van felheid.

Dingen hebben hoge output.
Zelfs als het hier gaat om de opti led en niet de opti tri led?
Die vallen redelijk mee. Kunnen wel goed meekomen met showtec parren.
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (10-8-2012 16:45:00)
Kan je zeggen dat als je die elation dingen in een trussje boven je hangt je nog blind wordt van felheid.

Dingen hebben hoge output.
Topic: Efficiënte sub opstellingen (8-7-2012 23:55:00)
Ik zou even contact opnemen met bedrijven die dezelfde subs hebben.

Horen wat hun ervaring is en wat zij adviseren.

Edit: Fotootje van een opstelling die ik veel zie op buitenfestivals. (als er cobra word gebruikt).
klik
Topic: flichtcase double door beste bekendste merk (29-6-2012 15:33:00)
Dutycase zie ik ook nog veel langs komen