Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 4 van 20)

Topic: Vloeistof pallets (1-10-2009 22:35:00)
Mijn foto is van de INKOM site, waar Purple inderdaad het licht en geluid deed in het MECC. Ik heb er ongeveer 30 nodig voor een groot meerdaags feest hier in de buurt. Zodra de job rond is post ik wel foto's. Ik wil ze gebruiken ter verlichting van een pad, richting de entree van één van de feesttenten... en dan inderdaad ledlampjes erin en wat fades programmeren.
Topic: Vloeistof pallets (30-9-2009 23:18:00)
Heb er een stuk of 30 nodig, liefst ergens uit Limburg razz :p In ieder geval al bedankt voor de reacties happy :) Nu weet ik waarop ik moet zoeken.
Topic: Vloeistof pallets (30-9-2009 22:53:00)
Hallo,

Wie weet hoe deze dingen heten en/of waar ik die kan krijgen?

Alvast bedankt.
Topic: Nieuw merk WORK audio en lighting (16-9-2009 09:02:00)

MG schreef:

Ja, ik weet dat, maar weet niet of ik je dat hier mag vertellen? Het is die kleine, zoals eerder al besproken ;)
Ah, ok! Ik dacht dat dat gewoon een dealer was.. Maar duidelijk dan happy :)
Topic: Nieuw merk WORK audio en lighting (15-9-2009 20:13:00)
Kickje... Weet iemand wie op het moment de Nederlandse Work importeur is?
Topic: Het bouwen van een case (6-9-2009 21:22:00)
Kan iemand me uitleggen waar dit onderdeel van Penn Elcom voor bedoeld is?

Ik heb subwoofers waaraan wielen zitten. De h.o.h. afstand van de bevestigingsgaten van de wielen komt helaas niet overeen met die van 100mm Guitel of Tente wielen. Ik kan nu 2 sets gaten gebruiken om een plank over de breedte van de subwoofer te bevestigen, waaraan ik vervolgens de Guitel of Tente wielen bevestig, maar ik vroeg mij af of ik ook wat met dit onderdeel van Penn Elcom kan (als verloopstuk dus, maar ik verwacht het niet).
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (23-7-2009 22:34:00)
https://img27.imageshack.us/img27/7510/p1000231w.th.jpg

Zo ziet mijn setup eruit als ik voor Mathijs draai. Z'n 2 andere meubels hebben links én rechts naast de mixer een cd-speler staan. Voor mij werkt deze combi prima. Enige nadeel: geen 2e cd-speler als backup bij problemen met de laptop.
Topic: Dat is balen. (15-7-2009 22:35:00)

Laxap schreef:

Ik ben ook op zoek naar een beroeps-aansprakelijkheidsverzekering en een arbeidsongeschiktheidsverzekering (mijn hoofd inkomen is zzp-er in de bouw). Echter heb ik nog geen aantrekkelijke offertes ontvangen. Betaal jij je ook helemaal scheel of valt dat wel mee?
Ik betaal via de Rabobank bij Interpolis 100 euro per jaar voor de bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (3-5-2009 23:56:00)
Interessant topic om te zien waar ik hier in de buurt moet zijn als ik luidsprekers te kort kom wink ;)

Ik zou eventueel met 2x X-15HLA kunnen komen vanuit Munstergeleen (vergelijk passief vs actief). Ik verwacht dat passief bij de juiste instellingen harder gaat.

En waarschijnlijk vind Mathijs (MG van dit forum) vanuit Landgraaf het ook interessant om eens zijn DAP concert subs te vergelijken met de X-serie.

10.00 vind ik echter een lastige tijd en ik kan me voorstellen dat dat voor de meesten hier een lastige tijd is. Zaterdagavond = dé feest en drive-in show avond en lig ik nooit voor 04.00 in bed. Ik zie het dus niet zitten om dan om 10.00 al in Maastricht te zijn (lees: om 08.30 op te staan).
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (31-3-2009 18:14:00)
Ik ga morgen.