Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van OmErta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 4 van 20)
Topic: mcb-15 onder mc-15, welke versterker? (19-3-2006 13:45:00)Daarom waarschijnlijk ook dat sommigen hun eigen layout ervoor ontwerpen?
Topic: html-tips voor het maken van je site (2-3-2006 11:33:00)
Ik heb wel vaker gelezen dat er iemand tegen een boom rijd ... niet echt aan te raden
Topic: American High School Party (13-3-2006 18:19:00)Amerikaanse muziek 
Topic: Het bouwen van een case (10-3-2006 12:14:00)
Die speciaale laag is hopelijk ook waterafstotend? Dat is 1 van de redenen dat er voor meranti/berken multiplex gekozen wordt: waterbestandigheid. Een andere reden is dat het lichter is.
Topic: html-tips voor het maken van je site (2-3-2006 13:38:00)Reind schreef:
maar verder ziet ie er niet uit :-P

Voor de designers onder ons die ook wel met css willen werken of de css'ers die ook wel van een mooi design houden kan ik het boek "the zen of CSS design" aanbevelen. Is een boek over de bekende csszengarden-site. Let op: dit is geen cursus css dus wel handig als je al een beetje css kent voor je hieraan begint. Ben nu bezig het boek aan het lezen en is zeker interesant!
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (25-2-2006 10:26:00)Heb niet gekeken maar zal er nu waarschijnlijk nog staan in hun algemene voorwaarden want ... wat als dat nu net de normale rechten zijn zoals vermeld in de mail? Hebben het hier volgens mij al genoeg over gehad?
Topic: Elektro (20-2-2006 18:06:00)In het vakje electropop beetje te vergelijken met kraftwerk volgens mij: Telex. 24 febr komt hun nieuwe cd uit na enkele (7?) jaar stilte: How do you dance. Misschien leuk om 1 van hun oudere songs te herwerken? Is volgens mij wel niet makkelijk nog iets van hen te vinden. Weet niet of het precies die stijl is dat je zoekt maar is toch uit de jaren 80.
mvg Alex
Topic: Elektro-house, tech-house, (funky)Techno en broken beat (verzamel) CD's (20-2-2006 16:59:00)mvg Alex
Tijdje geleden noemde Sylvia een cd die hier wel op zijn plaats lijkt te zijn namelijk: "Electro-Tech. The Fresh sound of tech-house and electro-trance" van Ministry of Sound. Meer info.
Ben trouwens ook benieuwd naar nog meer verzamelcds. Winkels is niet zo'n probleem, meeste cds zijn wel te bestellen als ze recent zijn (kost soms wel iets meer).
Topic: nieuwe go knop (14-2-2006 18:43:00)Ben trouwens ook benieuwd naar nog meer verzamelcds. Winkels is niet zo'n probleem, meeste cds zijn wel te bestellen als ze recent zijn (kost soms wel iets meer).
of je stom bent weet ik niet
, maar er staan wel ander "poppetjes"
Topic: disco setup in kaapverdië (6-2-2006 22:21:00)
, maar er staan wel ander "poppetjes"