Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Viero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 4 van 20)

Topic: welke licht-tafel te kopen? (5-2-2013 11:16:00)

watje schreef:

Het is redelijk makkelijk in gebruik, je bent over het algemeen iets langer bezig met patchen dan bij een Pearl, maar als je de patch goed hebt en praktisch ingedeelt kun je vrij makkelijk al direct je show draaien.
Patchen trager als bij een Pearl? Vind ik persoonlijk absoluut niet, zo'n gemakkelijk systeem dat men in chamsys heeft ontwikkeld om te patchen, snel veranderen van universes, auto groups... Zelfs al is het maar gewoon voor wat koppen en parren, vanaf het moment dat er LED, video of meerdere actieve sunstrips in het verhaal komen is de Pearl afgeschreven naar mijn ervaring. Die tafel is gewoon té gedateerd. Voor het geld wat de MQ40 kost is het de perfecte tafel happy :)
Topic: Overkapping (30-1-2013 17:32:00)
SBE (w-vl) zet overkappingen in truss met doorzichtig zeil (moest het iets kunnen zijn...)
Topic: welke hazer? waarom? (5-1-2013 14:01:00)
Ik werk enorm graag met de HZ500. Ik werk meestal met deze of een Look Unique. Nadeel van de Unique is dat hij meer rookpluimen geeft als ware het een rookmachine en hij geeft ook meer geur af als de Antari. Voordeel van de Antari is dat hij ingebouwd is in een flight én dat hij enorm zuinig is op vloeistof. Heb hem al voor verschillende producties gebruikt en enorm tevreden van, de Antari is voor mij meer een aanrader als de Look...
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-8-2012 21:30:00)

eddy wally schreef:

Was 2.5 versie.Probl.was je startte en wagen blijft stationair draaien bij gasgeven kon 5 sec.duren maar ook 30.
Heb dit met mijn Trafic voorgehad, was een probleem met de injectie... Ontdekt toen ik écht geen gas meer kon geven... Heeft me een aardige 1800 gekost....
Topic: Ledpar (17-8-2012 21:13:00)
Je programmeert toch gewoon wat je zelf mooi vind? 'Normaal' is ook maar saai... Je probeert gewoon enkele dingen tot je vindt dat het er leuk uit ziet.
Topic: Dode en gewonden voor concert Radiohead (17-6-2012 11:51:00)
Betreft blijkbaar local scaffolding, bij Stageco zet men voor zo'n podia een veel zwaardere constructie (zonder nu al oordeel te vellen)
Topic: lichtsturing (19-10-2011 22:11:00)
Voor 50 euro kan je een entec dongle kopen en daar dan gratis de chamsys software bij gebruiken... Eventjes snel mee leren werken, paar basisknoppen/faders maken en gaan met die banaan :)
Topic: Moving Heads (14-10-2011 01:10:00)
Uit ervaring werk ik liefst met Robe en Clay Paky (weet niet of die laatste binnen je prijssegment past). Martin is naar mijn ervaring iets trager en al meer errors mee geweten als met de andere merken hoewel dit natuurlijk altijd afgezien is van de ouderdom, manier er mee gewerkt wordt... Gemakkelijkste is denk ik bij de importeur/winkel een demo vragen en even met de toestellen gaan spelen. Je kan ook kijken welke toestellen in de buurt meest ter beschikking zijn om in te huren als je er meer zou nodig hebben.
Topic: microfoon afstellen (13-10-2011 00:01:00)
En eventueel gewoon een compressor in de lijn steken die op 0 db hard compressed zodat het kind je boxen niet kapot schreeuwt
Topic: Inbouw stekkerblok maken (5-6-2011 01:15:00)
Gewoon de aarde doorlinken aan de toekomende kabel...