Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mayoda
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 75 bijdrage(n) van Mayoda (Pagina: 4 van 8)
Topic: dateq XTC x-fader curve + terminators vraagje (5-4-2004 16:10:00)
Het is inderdaad een echte``overgang``crosfader.
Verder kan je er bijna niets mee, een fader die ze er dus beter af hadden kunnen laten!
Topic: Time stretch bij Adobe Audition (29-3-2004 15:41:00)Verder kan je er bijna niets mee, een fader die ze er dus beter af hadden kunnen laten!
Klink als een computer die volloopt, timestretchen is een zeer zware aplicatie !
Wat voor een Pc heb je ?
Topic: Hoe meer bass in syrincs set? (17-3-2004 08:59:00)Wat voor een Pc heb je ?
Pijngrens ligt op 130/135 DB.
Topic: Elektro (3-3-2004 15:42:00)DR lektroluv........
John starlight(vooral Holy is zo mooi)
Viewlex
Sommige kanzleramt producties.
Ladytron.
Thomas kromme(maakt natuurlijk snoeiharde techno, maar maakt ook vaak zware electro )
The hacker
Claus Nomi
Electrofly
enz, enz........
Electro kenmerkt zich door het gebruik van oude analoge synths en dito drumbakken.
Zalig !
Topic: Phonic (27-2-2004 09:16:00)John starlight(vooral Holy is zo mooi)
Viewlex
Sommige kanzleramt producties.
Ladytron.
Thomas kromme(maakt natuurlijk snoeiharde techno, maar maakt ook vaak zware electro )
The hacker
Claus Nomi
Electrofly
enz, enz........
Electro kenmerkt zich door het gebruik van oude analoge synths en dito drumbakken.
Zalig !
Ik heb thuis een oude phonic dj mixer(echt heel ouderwets)
Het is een 5 kanaals mixer die een jaar of 12 oud is!
Het enige dat ik over de kwaliteit kan zeggen, is dat het apparaat het gewoon nog steeds goed doet.
Hij is inmiddels wel verhuist naar een vriend van me die er nog dagelijks plezier van heeft.
Faders kraken NIET na al die jaren.........................zegt toch wel iets toch.
Topic: Cakewalk Sonar 3 OF Cubase SX 2 (19-2-2004 13:20:00)Het is een 5 kanaals mixer die een jaar of 12 oud is!
Het enige dat ik over de kwaliteit kan zeggen, is dat het apparaat het gewoon nog steeds goed doet.
Hij is inmiddels wel verhuist naar een vriend van me die er nog dagelijks plezier van heeft.
Faders kraken NIET na al die jaren.........................zegt toch wel iets toch.
Cakewalksonar 3 is een professioneel sequencing platform wat zeker niet vergeleken mag worden met reason, maar wel met SX/ Logic.
Cubase is al jaren DE standaard dus wat dat betreft zit je dan ook meteen goed.
Cakewalk is de U.S heel erg populair, meer nog dan cubase.
De manier van werken blijft persoonlijk dus de keuze van je sequencer ook.
Het mixer en routing gedeelte in sonar is creme de la creme(sonar 3)
Sonar 3 heeft een geheel nieuwe interface gekregen, wat het programma nog werkbaarder maakt.
Topic: BPM Synchronisation Device [MIDI] (18-2-2004 16:46:00)Cubase is al jaren DE standaard dus wat dat betreft zit je dan ook meteen goed.
Cakewalk is de U.S heel erg populair, meer nog dan cubase.
De manier van werken blijft persoonlijk dus de keuze van je sequencer ook.
Het mixer en routing gedeelte in sonar is creme de la creme(sonar 3)
Sonar 3 heeft een geheel nieuwe interface gekregen, wat het programma nog werkbaarder maakt.
He snake, die redsound werkt wel erg strak, kan je hem nergens tweedehands meer vinden.
Het is de enige betaalbare die echt goed werkt !
Topic: beginnen met produceren (18-2-2004 13:10:00)Het is de enige betaalbare die echt goed werkt !
quote :
------------------------------------------------------------------------
Dus reasob of je racksynthesizer zijn aan te sturen doormiddel van een midiklavier net zoals je die vindt op een piano.
------------------------------------------------------------------------
Quote snake:
Beetje krom gezegd, nu lijkt het wel of je met een piano een programma als Reason kunt besturen. Dat is dus niet het geval.
Laat maar, ben een beetje aan het grappen, nogmaals met een lach, no offence.
Het was inderdaad een beetje krom gezegd van me , maar de strekking was duidelijk denk ik , het moge duidelijhk zijn dat je met het klavier van je piano(mits digitaal)geen midi apparatuur kan aansturen!
Topic: beginnen met produceren (18-2-2004 09:23:00)------------------------------------------------------------------------
Dus reasob of je racksynthesizer zijn aan te sturen doormiddel van een midiklavier net zoals je die vindt op een piano.
------------------------------------------------------------------------
Quote snake:
Beetje krom gezegd, nu lijkt het wel of je met een piano een programma als Reason kunt besturen. Dat is dus niet het geval.
Laat maar, ben een beetje aan het grappen, nogmaals met een lach, no offence.
Het was inderdaad een beetje krom gezegd van me , maar de strekking was duidelijk denk ik , het moge duidelijhk zijn dat je met het klavier van je piano(mits digitaal)geen midi apparatuur kan aansturen!
Duhh ....kan je met een veugel geen synthesizer aansturen, das nou echt jammer zeg hahahahaha.
Ik sluit me vanaf nu aan bij jou credo: LAten we het forum rein houden !
Topic: Eigen tracks produceren!!Hoe doe jij het?? (13-2-2004 15:12:00)Ik sluit me vanaf nu aan bij jou credo: LAten we het forum rein houden !
2 snake;analoge synthesizers worden zeker nog wel gemaakt;ik roep MOOG VOYAGER, ALESIS ANDROMEDA.
En hoezo heb je meteen een sampler nodig met 10 outputs als de vraagsteller nog niet eens weet of hij er over twee jaar nog mee bezig is.
Ik vind dit een overbodige luxe voor een beginner, zeker als je weet dat je softwarematig ook nog erg goed uit de voeten kunt.
Ik snap je betoog over de hands on Feel, ben ik het ook helemaal mee eens, maar de apparatuur lijst die een beginner voorspiegelt maakt misschioen welk dat de beginner nooit gaat beginnen.
Bovendien weerspiegelt die lijst iets wat veel gevorderden in hun studio hebben staan, en niet beginners.
Ik heb net een stukje geschreven in een ander topic over hoe te beginnen met produceren.
Ik zou dat maar aanhouden als beginner, want met de set up van snake(die wel erg mooi is )zie je door de bomen het bos niet meer als je geen ervaring hebt.
Bij bijvoorbeeld de A5000 van Yamaha zit een handleiding van een paarhonderd pagina`s en het apparaat is een stukje techniek op zich en zeker niet aan te raden voor een beginner.
Als je dan perse met een hardware sampler wil werken als beginner omdat men apparatuurgeil is begin dan met een boss ofzo maar niet met een sampler van een paar duizend gulden.
Ik vind aanmoediging postief naar de mensen toe , maar wel wat over de top om mee te beginnen.
no offence snake, maar niet iedereen is zo ver als jij bent en je weet zelf hoe lang het duurt voordat er een beetje niveau bereikt wordt bij het produceren.
Een overdaad aan spullen doet geen goed in het begin! :)
En hoezo heb je meteen een sampler nodig met 10 outputs als de vraagsteller nog niet eens weet of hij er over twee jaar nog mee bezig is.
Ik vind dit een overbodige luxe voor een beginner, zeker als je weet dat je softwarematig ook nog erg goed uit de voeten kunt.
Ik snap je betoog over de hands on Feel, ben ik het ook helemaal mee eens, maar de apparatuur lijst die een beginner voorspiegelt maakt misschioen welk dat de beginner nooit gaat beginnen.
Bovendien weerspiegelt die lijst iets wat veel gevorderden in hun studio hebben staan, en niet beginners.
Ik heb net een stukje geschreven in een ander topic over hoe te beginnen met produceren.
Ik zou dat maar aanhouden als beginner, want met de set up van snake(die wel erg mooi is )zie je door de bomen het bos niet meer als je geen ervaring hebt.
Bij bijvoorbeeld de A5000 van Yamaha zit een handleiding van een paarhonderd pagina`s en het apparaat is een stukje techniek op zich en zeker niet aan te raden voor een beginner.
Als je dan perse met een hardware sampler wil werken als beginner omdat men apparatuurgeil is begin dan met een boss ofzo maar niet met een sampler van een paar duizend gulden.
Ik vind aanmoediging postief naar de mensen toe , maar wel wat over de top om mee te beginnen.
no offence snake, maar niet iedereen is zo ver als jij bent en je weet zelf hoe lang het duurt voordat er een beetje niveau bereikt wordt bij het produceren.
Een overdaad aan spullen doet geen goed in het begin! :)