Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Massive

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 4 van 20)

Topic: Behringer Truth B2031A (18-1-2005 20:19:00)
En welke idioot loudness ooit uit heeft mogen vinden.. gadver!

Vraag me wel af hoe de curve van de Truth's dan mag heten, aangezien die juist een stukje mid-boost hebben..
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (18-1-2005 18:32:00)
Ik weet het.. anders geef je geen garantie meer he? wink ;)
Ik doe m'n best, alleen wat dat stuiteren betreft.. ben niet altijd de handigste ashamed :$

Maar in z'n eigen koffertje heeft ie tenminste geen last van drukkende cd's etc, dus het valt nog wel mee.
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (18-1-2005 17:03:00)
Mijn HD25 stuitert regelmatig onbedoeld over dansvloertjes, maakt ruzie met een hoop andere 'kleine spullen' in z'n koffertje (eigenlijk alleen bedoeld voor de hd25, maarja.. digicam, backup-koptelefoon, di-boxje.. moet je ook ergens kwijt he wink ;))

Inmiddels is ie 2 jaar oud, en er is nog geen krasje, scheurtje of deukje op te bekennen!
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (18-1-2005 11:32:00)
Mooie kastjes Syl! Ben erg benieuwd naar je eerste ervaringen. Aangezien ik al onder de indruk was van het geluid van een srm450, moet dit toch wel een verdomd mooi geluidje geven!

sylvia schreef:

Zodra ik een stoere vent aan de haak heb geslagen
Nooit gedacht dat jij ooit zo' n opmerking zou maken laugh :D
Topic: Behringer Truth B2031A (17-1-2005 13:00:00)
Tenzij ik het hélemaal verkeerd begrijp lijkt het me niets meer dan: veel laag, weinig mid, veel hoog.

Span langs een equalizer een draad, en verlaag de spanning: daar heb je je boogje wink ;)
Topic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (17-1-2005 12:42:00)
100 of 350 watt verschilt nogal zeg.. Ook al kan het filter dit wel verwerken, gaat dit nog wel samen met de hoogdriver dan?

Lijkt me een grote kans dat alles compleet uit z'n verband word gerukt, wat betekend dat er een nieuw filter en hoogdriver bij moet komen. En dan is er niet veel meer over van het originele ontwerp.

Geeft Peavey daar toevallig nog informatie over?
Topic: gezocht (16-1-2005 20:21:00)

djmarkje schreef:

Oke genoeg verteld nu mensen weer ontopic AUB.
Oh, zo gaat dat? Doei happy :)
Topic: gezocht (16-1-2005 17:47:00)
Mark is dislectisch en lui. Hij verwacht dat we met beide rekening houden.
De laatste heb ik vrij veel moeite mee.
Even de eigen post doorlezen alvorens op 'submit' te drukken is blijkbaar teveel gevraagd.
Topic: gezocht (15-1-2005 13:18:00)

djmarkje schreef:

Ik heb nu 3jaar ervaring met ze 2e en ik vond met ze 2e echt stuk makelijker je moest niet alles zelf doen.
Luiheid is inderdaad een onoverkomenlijk probleem.
Met ze 2e kan je ook beter groeien want in je 1tje heb je gewoon minder geld te bestede.
Groeien... Meestal begin je pas voorzichtig te denken aan groeien op het moment dat je al minimaal een jaar lekker bezig bent en veel klusjes op de agenda hebt staan. Zorg eerst maar eens dat je in een klein zaaltje mensen weet te vermaken!

Volgens mij ben je nog niet in het bezit van een rijbewijs, dus als je een klus hebt zal je vervoer moeten regelen. Diegene die je brengt en haalt wil dan vast ook wel even helpen met je spullen uit de auto sjouwen. Daarnaast zijn er altijd wel mensen van de organisatie aanwezig, en die zijn ook echt niet te beroerd even een handje te helpen.

Kortom; ik zou gewoon lekker aan de slag gaan. En dan loop je vanzelf wel een keer tegen een eventuele compagnon aan. Kun je dan wellicht weer denken aan 'groeien' wink ;)
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (10-1-2005 13:45:00)
Lijkt me Interpolis, verder ken ik geen bedrijven zonder winstoogmerk...