Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tribal Chef

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 4 van 20)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (22-8-2007 12:22:00)
Nou ik ben net terug van kreta, maar daar word je doodgegooid met Rise Up, verder zijn ze daar kwa muziek absoluut niet origineel, altijd de standaard plaatjes, elke avond weer, als ik mn cd's meehad had ik ze een poepie laten ruiken razz :p
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (31-7-2007 02:57:00)
Maar dan nog, een zekering gaat niet zomaar stuk lijkt me..

Ik heb zelf de Nuo overigens ook wel behoorlijk misbruikt, maar bij mij is dit voorval dat jullie beschrijven gelukkig nog nooit gebeurt.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (30-7-2007 17:02:00)

Mr. Edie schreef:

veel te vaak gedraaid, ben hem nu ook goed beu..
Toch is dit voor de zomerhit wel typerend (bij mij althans :P)
Topic: Tiësto geen trance meer? (24-7-2007 23:38:00)
Okee een echte fan merk ik..

Maar als hij zo goed kan mixen? waarom dan faken? en dit is niet soms gebeurd, maar vaaak...
Topic: Nieuwe update voor Alcatech BPM Studio (Versie 4.9.8.3) - Vista compatible! (24-7-2007 19:28:00)
Ik neem aan dat je BPM niet op vista wilt gaan draaien? want dan is je hoeveelheid ram zowiezo behoorlijk outdated
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (19-7-2007 14:49:00)

DJ W schreef:

samen met work it van sidney samson en skitzofrenix trouwens
Wel de echte? sneaky :V als die trouwens al uit is
Topic: 2e draaitafel later aanschaffen (19-7-2007 12:29:00)
Persoonlijk ben ik van oem bakken terug gestapt op SL. Ik vind de oem iets gehoriger. Tevens ontwikkel je denk ik op de Sl een wat subtielere manier van scratchen, als je namenlijk een tijd de oem gebruikt en dan terugstapt op de SL moet je uitkijken dat je de platter niet stil laat staan..
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (19-7-2007 12:20:00)
Ik hoorde dat in kreta bobby burns met i'm from holland helemaal platgedraait worden, ik ga zelf over 2 weken heen dus ben benieuwd.
Topic: Tiësto geen trance meer? (19-7-2007 12:19:00)

DannyK78 schreef:

Tiesto en live?? Laat me niet lachen. Voorbeelden genoeg gezien, alleen al Lowlands toen de platen letterlijk los trilden van de platters en de toonarmen alle kanten op vlogen.....
Loshangende stekkers die niet in het contact zitten onder de booth zijn op zijn minst ook verdacht.

Hij staat bij al jaren in de categorieën: grote neppers/oplichters/fake/mijn geld niet waard.
Jup heb hetzelfde optreden gezien, echt te zielig voor woorden..
Topic: Geluid Paradiso(A'dam) te slecht (18-7-2007 13:01:00)
Ik kan me zeker inleven in het verhaal van jelmer, ik heb eminem ooit gehoord en 50cent was daar in het voorprogramma, als er iemand the king of brabbel is is hij het wel, eminem was trouwens ook niet zo best te verstaan, ja alleen zn maatjes die er doorheen lopen te brullen, say what..