Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MickeyMick
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 4 van 18)
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (26-6-2013 22:23:00)Zowel voor mijzelf als voor mijn school. Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (21-6-2013 10:42:00)
Excuus Tom. Welke veranderingen merken jullie door de jaren heen bij apparatuur, licht geluid of dj gear?
zoals van oude lamp naar led of cd naar usb
En bij verhuurbedrijven van licht en geluid?
Prijzen die omhoog gaan? faillissementen?
Zijn er eigenlijk branchevertegenwoordigers van licht en geluid verhuur?
Waar zijn bijvoorbeeld statistieken te vinden over et aantal starters en stoppersTopic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (21-6-2013 00:12:00)
Bedankt voor deze info. Deze had ik nooit gevonden zonder jullie.
Ik wil ook graag een Destep invullen. Dus verschillend variabelen die wel invloed hebben op een startende onderneming maar niet andersom ;)
Demografie: Ik heb nu bevolkings groei, dus kan de vraag ook stijgen.
Ecologisch: Van oude lamp naar led
Sociaal cultureel: ?
technologisch: Weer van oude lamp naar led en alles wordt lichter
Economishce: China spul wordt beter en goedkoper?
politiek / juridisch: ?
Wat zouden jullie kunnen invullen of aanvullen
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (24-6-2013 23:06:00)Ik wil ook graag een Destep invullen. Dus verschillend variabelen die wel invloed hebben op een startende onderneming maar niet andersom ;)
Demografie: Ik heb nu bevolkings groei, dus kan de vraag ook stijgen.
Ecologisch: Van oude lamp naar led
Sociaal cultureel: ?
technologisch: Weer van oude lamp naar led en alles wordt lichter
Economishce: China spul wordt beter en goedkoper?
politiek / juridisch: ?
Wat zouden jullie kunnen invullen of aanvullen
Gaaf om jullie ervaringen te lezen en te zien dat er inderdaad flink wat ontwikkelingen zijn.
Ik ben bezig met het invullen van het 5 krachtenmodel van porter en blijf bij 2 onderwerpen hangen.
De afnemer en de concurrentie intensiteit.
Ik houd mij bezig met de verhuur markt van licht en geluid.
De concurrentie is toch extreem hoog in deze markt? <is het nog wel mogelijk om je te onderscheiden?
Heeft de afnemer veel macht?
Iemand enig idee? Of ben ik de enige die dit onderzoekt
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (21-6-2013 11:24:00)Ik ben bezig met het invullen van het 5 krachtenmodel van porter en blijf bij 2 onderwerpen hangen.
De afnemer en de concurrentie intensiteit.
Ik houd mij bezig met de verhuur markt van licht en geluid.
De concurrentie is toch extreem hoog in deze markt? <is het nog wel mogelijk om je te onderscheiden?
Heeft de afnemer veel macht?
Iemand enig idee? Of ben ik de enige die dit onderzoekt
Tom schreef:
Voor wie doe je het markt onderzoek, en wat is het doel van je markt onderzoek?Als we kijken naar verhuur van licht en geluid. Hoe wordt deze branche dan genoemd en zijn er bedrijven of organisaties die deze vertegenwoordigen?
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (21-6-2013 00:26:00)Tom schreef:
lekkere vage vraagstelling
zoals van oude lamp naar led of cd naar usb
En bij verhuurbedrijven van licht en geluid?
Prijzen die omhoog gaan? faillissementen?
Zijn er eigenlijk branchevertegenwoordigers van licht en geluid verhuur?
Waar zijn bijvoorbeeld statistieken te vinden over et aantal starters en stoppers
Hallo Allemaal,
Ik doe een marktonderzoek naar (het verhuur van) licht en geluid.
Nu wilde ik van jullie weten, wat merken jullie van de laatste trends en ontwikkelingen?
Topic: Meer halen uit virtual dj (11-6-2013 14:06:00)Ik doe een marktonderzoek naar (het verhuur van) licht en geluid.
Nu wilde ik van jullie weten, wat merken jullie van de laatste trends en ontwikkelingen?
Hallo allemaal,
Ik zou graag wat meer uit virtual dj willen halen maar ik ben niet zo handig.
Ik heb een vestax vci 100 en vdj
ik wil een cue punt tijdelijk laten lopen zo lang ik m vasthoud. Na 5 seconden loopt hij door of na t korter vasthouden schiet hij terug.
Dat doe ik met deze line alleen de 5 seconden regel werkt niet:
deck # hot_cue 1 ? down ? deck # goto_cue 1 & deck # play & set 'flash_#' 1 : var 'through_#' 1 ? nothing & set 'through_#' 0 & set 'flash_#' 0 : deck # pause & deck # goto_cue 1 & set 'through_#' 0 & set 'flash_#' 0 : deck # set_cue 1
Ook krijg ik het niet voor elkaar om loop half en loop double in te stellen op de controller. 1 van de 2 valt altijd weg.
Iemand anders tips voor deze problemen of ideeen om meer uit VDJ te halen?
Topic: Djm 800 Syncen met traktor delay (10-6-2013 21:14:00)Ik zou graag wat meer uit virtual dj willen halen maar ik ben niet zo handig.
Ik heb een vestax vci 100 en vdj
ik wil een cue punt tijdelijk laten lopen zo lang ik m vasthoud. Na 5 seconden loopt hij door of na t korter vasthouden schiet hij terug.
Dat doe ik met deze line alleen de 5 seconden regel werkt niet:
deck # hot_cue 1 ? down ? deck # goto_cue 1 & deck # play & set 'flash_#' 1 : var 'through_#' 1 ? nothing & set 'through_#' 0 & set 'flash_#' 0 : deck # pause & deck # goto_cue 1 & set 'through_#' 0 & set 'flash_#' 0 : deck # set_cue 1
Ook krijg ik het niet voor elkaar om loop half en loop double in te stellen op de controller. 1 van de 2 valt altijd weg.
Iemand anders tips voor deze problemen of ideeen om meer uit VDJ te halen?
Schopje onder een eeuwenoud topic. Maar de tijd is nu verder. Is het al mogelijk om te syncen?
Topic: Movinghead programmeren (7-6-2013 13:19:00)Hallo allemaal,
Ik werk nu met twee showtec phantom 50 leds icm Sweetlight.
Dit gaat verder redelijk maar ik heb toch een aantal vragen.
Is 360 graden dmx programmeren minder accuraat dan 180 graden? (kan ook een algemene vraag zijn)
Wat doet Fine tilt en pan precies?
Waarom lijken de heads snel te reageren tijdens het programmeren maar tijdens t afspelen lijken ze gewoon rustig naar de aangegeven plek te gaan. Ik wil graag een stralen programmeren schrijven met blackout while moving, zodat je alleen de straal even ziet en dan niet meer.
Welke progammas worden er over het algemeen geschreven met heads?
Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (5-6-2013 19:11:00)Ik werk nu met twee showtec phantom 50 leds icm Sweetlight.
Dit gaat verder redelijk maar ik heb toch een aantal vragen.
Is 360 graden dmx programmeren minder accuraat dan 180 graden? (kan ook een algemene vraag zijn)
Wat doet Fine tilt en pan precies?
Waarom lijken de heads snel te reageren tijdens het programmeren maar tijdens t afspelen lijken ze gewoon rustig naar de aangegeven plek te gaan. Ik wil graag een stralen programmeren schrijven met blackout while moving, zodat je alleen de straal even ziet en dan niet meer.
Welke progammas worden er over het algemeen geschreven met heads?
Heb het admiral slide systeem gekocht. Werkt perfect en stevig.
Eerste deel bevestig je op je statief, deel 2 op je lichteffect. Daarna schuif je deze in elkaar, schiet de safety pin erin en je hoeft alleen ong de andere pin aan te draaien. Een echte aanrader! Ook voor mensen die gewoon G haken gebruiken :)
Eerste deel bevestig je op je statief, deel 2 op je lichteffect. Daarna schuif je deze in elkaar, schiet de safety pin erin en je hoeft alleen ong de andere pin aan te draaien. Een echte aanrader! Ook voor mensen die gewoon G haken gebruiken :)