Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 3 van 20)
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (9-3-2010 09:04:00)Ik heb je een mail gedaan vorige week, alleen nog geen antwoord ontvangen
Oke excuses! Zou ik je vandaag proberen terug te mailen. Zit nu op school en beschik niet over mijn mail account.Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (4-3-2010 12:21:00)
Net zo handig en je hebt geen omkijken meer naar het merk of type telefoon. (zolang je er maar mee kunt internet browsen)
En een bookmark aanklikken is bijna net zo simpel als een programma starten.Wil jij de link naar die website met mij delen?
Topic: DAP X-18BA (16-2-2010 21:11:00)
Je achterburen (een brandweerman) die nog niet niet in vol ornaat in je tuin staat omdat hij denkt dat er brand is, terwijl je alleen maar even de rookmachine schoonmaakt en daarna even een goede test geeft (op zolder met het dakraam open...
)
Ik had het kunnen weten....Bij dat soort verhalen groeit er een glimlach
Topic: Drive in show meubel (30-12-2009 18:05:00)
Bartje schreef:
Mathijs_promix schreef:
Heb verschillende mails gehad. Bedankt hiervoor! Ik zal jullie vandaag/morgen proberen terug te mailen, heb t momenteel erg druk. Meer zijn uiteraard altijd welkom.
Heb verschillende mails gehad. Bedankt hiervoor! Ik zal jullie vandaag/morgen proberen terug te mailen, heb t momenteel erg druk. Meer zijn uiteraard altijd welkom.
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (3-3-2010 10:56:00)Beloning in overleg.
Qua leeftijd laten we dan maar een minimum van 18 zeggen.
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (2-3-2010 17:25:00)Qua leeftijd laten we dan maar een minimum van 18 zeggen.
Nou.. ligt er eigenlijk aan wat je kan. Je hebt DJ's van 17 jaar die voor een onvergetelijke avond zorgen. Je hebt ook DJ's van 17 jaar waarbij je haren recht omhoog gaan staan.
Leeftijd vind ik een lastige factor dus...
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (2-3-2010 15:39:00)Leeftijd vind ik een lastige factor dus...
Beste forumleden,
Zelf heb ik de keuze gemaakt om níet meer te draaien. Wel verzorg ik de techniek, opbouw etc. Vanwege de toenemende drukte ben ik opzoek naar wat extra DJ's van verschillende kanten:
- Bruiloften
- 'Oudere feesten jaren 80 etc.'
- Jeugdfeesten
- House
- Allround
Heb jij al voldoende ervaring en ben je in staat om met eigen vervoer op locatie te komen? (Wanneer je hier uit de buurt komt, of het ligt op de route kan je uiteraard meerijden). Stuur mij dan even een mailtje. Zet hierin ook even verschillende opdrachten die je in het verleden hebt gedaan.
Voor alsnog staat alles al bemand. Maar er komen wel meerdere klussen aan.
Voor de 17e van april ben ik in ieder geval opzoek naar een DJ voor een jubileum feest van een jeugdsoos.
Groeten Mathijs
Topic: telefoon applicaties (17-2-2010 23:27:00)Zelf heb ik de keuze gemaakt om níet meer te draaien. Wel verzorg ik de techniek, opbouw etc. Vanwege de toenemende drukte ben ik opzoek naar wat extra DJ's van verschillende kanten:
- Bruiloften
- 'Oudere feesten jaren 80 etc.'
- Jeugdfeesten
- House
- Allround
Heb jij al voldoende ervaring en ben je in staat om met eigen vervoer op locatie te komen? (Wanneer je hier uit de buurt komt, of het ligt op de route kan je uiteraard meerijden). Stuur mij dan even een mailtje. Zet hierin ook even verschillende opdrachten die je in het verleden hebt gedaan.
Voor alsnog staat alles al bemand. Maar er komen wel meerdere klussen aan.
Voor de 17e van april ben ik in ieder geval opzoek naar een DJ voor een jubileum feest van een jeugdsoos.
Groeten Mathijs
kaos schreef:
Ik heb tooltjes als dip switches uitrekenen, LEE kleuren zoeken ed. als script op een webservertje geplaatst.Net zo handig en je hebt geen omkijken meer naar het merk of type telefoon. (zolang je er maar mee kunt internet browsen)
En een bookmark aanklikken is bijna net zo simpel als een programma starten.
Wat is je budget? En kies je weer voor 1 subje of wil je er nu 2?
Ik weet dat je specifiek vraagt naar de Dap sub, maar we kunnen natuurlijk ook nog even verder kijken.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (2-2-2010 22:25:00)Ik weet dat je specifiek vraagt naar de Dap sub, maar we kunnen natuurlijk ook nog even verder kijken.
ideedeluxe schreef:
Nooit grappig:Je achterburen (een brandweerman) die nog niet niet in vol ornaat in je tuin staat omdat hij denkt dat er brand is, terwijl je alleen maar even de rookmachine schoonmaakt en daarna even een goede test geeft (op zolder met het dakraam open...
)Ik had het kunnen weten....
Ik heb mijn spandoek laten maken bij Drukwerkdeal. Erg goede kwaliteit!
Topic: Musicasions Beurs op 6 en 7 februari (27-12-2009 18:00:00)Zat ik toch verkeerd, dit kreeg ik vandaag terug;
Beste Matthijs,
Dit is zeker een betrouwbare en bestaanbare beurs die 6 en 7 februari bij ons gehouden wordt.
Op onze website (GRANDe BAZAAR) kunt u de informatie vinden onder het kopje Entertainment en op onze website van de Neuzelbeurs (homepage).
Er wordt gewerkt aan een duidelijkere website, dit is in bewerking.
Toch bedankt voor uw oplettendheid, maar de beurs wordt dus inderdaad echt gehouden bij Darling Market.
Met vriendelijke groet,
***********
Darling Market
Beste Matthijs,
Dit is zeker een betrouwbare en bestaanbare beurs die 6 en 7 februari bij ons gehouden wordt.
Op onze website (GRANDe BAZAAR) kunt u de informatie vinden onder het kopje Entertainment en op onze website van de Neuzelbeurs (homepage).
Er wordt gewerkt aan een duidelijkere website, dit is in bewerking.
Toch bedankt voor uw oplettendheid, maar de beurs wordt dus inderdaad echt gehouden bij Darling Market.
Met vriendelijke groet,
***********
Darling Market