Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 3 van 20)
Topic: Suggestie webshop en forum (10-9-2005 15:53:00)Hangt helemaal van de toepassing af.Topic: Punisher VS. Manifold (7-9-2005 18:26:00)Ik gebruik enkel 12''/1'' BR toppen bij mijn punishers. 2 punishers/ 2 toppen en 4 punishers/ 4 toppen. Kwa SPL komt dat mooi uit, én je kan mooi spreiden.Topic: In het rood draaien en clippen (6-9-2005 18:50:00)
?? Probeer dit maar eens...Dit is mij nog nooit opgevallen nee. Hoe kan er dan signaal verlies optreden bij een metaal verbinding?Topic: Geluidsset 1500 man (6-9-2005 18:34:00)
Dus een slechte set goed laten klinken? Dat vind ik kunstig..
Topic: female deejays (31-8-2005 22:28:00)
Bij de webshop is dit niet mogelijk!
Topic: Geluidsset 1500 man (10-9-2005 15:36:00)Interferentie heb je natuurlijk altijd. Als je echter met 4 stacks werkt is het directe geluid vaak sterker dan het indirectie geluid, waardoor de inferentie vrij klein is.
Topic: In het rood draaien en clippen (9-9-2005 19:17:00)Misschien zit de attenuator na de VU meter in de kring?
Topic: Punisher VS. Manifold (7-9-2005 23:33:00)driveinteam schreef:
En is dit beter dan hoorngeladen toppen ??? Voordal omdat een hoorn een verdere afstand kan aflegen zeg maar en ik weet neit of deze toppen dat halen ??
De druk valt iets sneller weg naarmate de afstand vordert, dat klopt. De vraag is of dat een probleem is. Niet voor iedere toepassing zijn hoorngeladen toppen nodig.B&C DE 25 en 18sound 12 MB 700
Topic: Punisher VS. Manifold (7-9-2005 09:15:00)driveinteam schreef:
Ja versterking zal wel goedkomen. Anders maar wat meer budget. En ten 2de een vraagje wat zouden jullie als top bij een punisher nemen ??? (buiten de x-tro) Ikzelf was aan het denken aan een 12/2" hoorngeladen kast of een 2x12/2". Zou dit een succes zijn of toch maar niet ?? En hoe doen die Manifolds het op een grotere afstand om het zo maar te zeggen ??pascal schreef:
Jongens, nog nooit eens opgevallen bij gebruik van RCA pluggen (oftewel tulp) er een enorm signaal verlies is
?? Probeer dit maar eens...Nou.. ik denk dat een dubbele set van de eerste link heel aardig in de buurt komt.
Topic: Geluidsset 1500 man (1-9-2005 20:31:00)pascal schreef:
Dus een goed merk kan slecht klinken en andersom..
Weet ze al dat gratis met ons een avondje meemag?