Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djjurgen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 3 van 14)

Topic: Kryptons (22-8-2012 22:47:00)
ik kan morgen wel ff op werk vragen hoe het zit.
volgens mij hebben wij ook kryptons gehad.
of iemand moet me al voor zijn.
(bedenk me net dat alleen 250wash/beam een foampje hebben.)
Topic: Kryptons (22-8-2012 22:42:00)
zit er een foampje in de kap?
Topic: Kryptons (22-8-2012 22:31:00)
ik service bij rentall bijna alle macs
alle 250 entour zitten zoals de foto.
Topic: Kryptons (22-8-2012 22:22:00)
positie op foto is juist....
in iedergeval in een entour
Topic: Ontploffende MSD 250 lampen (21-8-2012 20:48:00)
meestal is het niet optijd lamp vervangen.
of misschien vette vingers ingebrand?
Topic: Updaten phantom 250 (20-8-2012 20:38:00)
even een vraagje aan degene wie de showtec phantom 250 hebben.
ik heb hier een phantom 25 spot staan waarvan na een tijdje de zekering eruit klapt.

iemand een idee wat het kan zijn?
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (21-6-2012 18:53:00)
ondertussen zelf even contact gehad met de td van highlite.
hun hebben zelf even gekeken en hebben mij de volgende fans aangeraden.

sunon HA92251V4-0000-999

hij maakt maar 17.7 DBa dus dat zou super stil zijn.
alleen nu het volgende.

ik kan op internet niet egt een leverancier vinden voor deze fan.
en bij highlite is de levertijd 3 a 4 maanden.

mensen met vragen ofzo mail me maar
Topic: American Audio Media Operator (11-6-2012 21:24:00)
kijk is naar de denon DN-F300

heb hem zelf ook super ding.
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (11-6-2012 20:45:00)
Even een vraagje aan degene wie phantoms 250 hebben. laugh :D

Wie heeft er al de ventilators vervangen voor stille ventilators.
inplaats van het straalmotor geluid.

alvast bedankt.
Topic: Nieuwe geluidset (18-4-2012 22:56:00)
ik heb nog complete HK audio set staan plug and play.

4 subs 2 toppen bekabeling kisten amprack enz.
helemaal klaar om mee te draaien.