Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D&m
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 3 van 10)
Topic: K112 of vibe 12 (17-10-2005 04:07:00)Topic: Geluidsset 1500 man (25-8-2005 02:21:00)
@Ronny B heb jij de Vibe 12 wel eens gehoord dan? ik weet zeker dat er 15/1 kastjes zijn die moeten onderdoen in het laag voor de vibe.
Ik ben nooit liefhebber van de jb kastjes geweest maar de vibe 12 is erg net voor het geld.
Topic: Het Punisher baskast topic (30-9-2005 21:30:00)Ik ben nooit liefhebber van de jb kastjes geweest maar de vibe 12 is erg net voor het geld.
testje
https://users.pandora.be/diet2/karting/discokarting%202005%20001.jpg
VS
https://users.pandora.be/diet2/karting/discokarting%202005%20004.jpg
de test van de foto's zijn te vinden op:
https://users.pandora.be/diet2/karting/
verslag komt van de week als ik wat meer tijd heb.
mvg,
dieter
Topic: Geluidsset 1500 man (25-8-2005 04:56:00)https://users.pandora.be/diet2/karting/discokarting%202005%20001.jpg
VS
https://users.pandora.be/diet2/karting/discokarting%202005%20004.jpg
de test van de foto's zijn te vinden op:
https://users.pandora.be/diet2/karting/
verslag komt van de week als ik wat meer tijd heb.
mvg,
dieter
Ik heb het gala van mijn school toen gedaan met. 4 18" bassen 2 dubbel 15" bassen en 4 aangepaste K-115. En dit klonk wel goed voor die 1000 man wat er toen waren
er staat toch duidelijk 4x k115 4 x k115 voor 1000 man.
die aanpassing wil ik ook wel dan kan ik gelijk al mijn andere(lees: veel zwaardere) topjes buitengooien.
1000 man achtergrondmuziek zeker of ze moesten ze mooi braaf op een stoel gaan zitten en zwijgen.
Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (21-8-2005 03:53:00)die aanpassing wil ik ook wel dan kan ik gelijk al mijn andere(lees: veel zwaardere) topjes buitengooien.
1000 man achtergrondmuziek zeker of ze moesten ze mooi braaf op een stoel gaan zitten en zwijgen.
wat ik niet snap is dat je bij zo'n setje die mc215 kiest.
ik zou gaan voor een simpel 12/1 kastje.
gewoon de vibe 12 of de ax 12 dan heb je een veel beter geluid als met die speakers uit de mc reeks.
Topic: Het binden van kabels (21-8-2005 03:41:00)ik zou gaan voor een simpel 12/1 kastje.
gewoon de vibe 12 of de ax 12 dan heb je een veel beter geluid als met die speakers uit de mc reeks.
hey,
als je de bandjes na dat je de kabel hebt afgerold terug rond de draad draait komt er niet zo vlug vuil in.
Topic: Geluids/test dagje 18-8 (20-8-2005 17:22:00)als je de bandjes na dat je de kabel hebt afgerold terug rond de draad draait komt er niet zo vlug vuil in.
hey,
intressant testje als ik dat zo bekijk.
maar nu vraag ik mij af met welke aperatuur jullie gemeten hebben?
ik ga namelijk begin september ook eens enkele testjes doen maar ik moet nog wel voor meetaperatuur zorgen.
het gaat wel binnen gebeuren.
de opstelling is als volgt gepland:
links: 6 x punisher + 2 x x-tro
rechts 10 x beyma 18g50 + 6 x 2w600 topjes
hier kan ik meten tot op 60 meter
alles word wel zeer stevig aangestuurd voor de punishers 3 x bux 5.0
x-tro 1 x bux 3.4, 1 x bux 1.4 en een bux 1.0
18g50 ook met 3 bux 5.0 en de 2w600 met 1 digam d7000
ik ben wel eens benieuwd wat dit alemaal gaat geven.
Topic: Laser keuze...(opnieuw) (5-8-2005 04:32:00)intressant testje als ik dat zo bekijk.
maar nu vraag ik mij af met welke aperatuur jullie gemeten hebben?
ik ga namelijk begin september ook eens enkele testjes doen maar ik moet nog wel voor meetaperatuur zorgen.
het gaat wel binnen gebeuren.
de opstelling is als volgt gepland:
links: 6 x punisher + 2 x x-tro
rechts 10 x beyma 18g50 + 6 x 2w600 topjes
hier kan ik meten tot op 60 meter
alles word wel zeer stevig aangestuurd voor de punishers 3 x bux 5.0
x-tro 1 x bux 3.4, 1 x bux 1.4 en een bux 1.0
18g50 ook met 3 bux 5.0 en de 2w600 met 1 digam d7000
ik ben wel eens benieuwd wat dit alemaal gaat geven.
hey,
warschijnlijk oem ja.
nee foto's of iets heb ik nog niet.
zodra ik het toestel te zien krijg ga ik even wat foto's maken en dan zet ik ze wel even online.
Topic: Het bouwen van een case (3-8-2005 22:45:00)warschijnlijk oem ja.
nee foto's of iets heb ik nog niet.
zodra ik het toestel te zien krijg ga ik even wat foto's maken en dan zet ik ze wel even online.
hey,
je zegt 32a stroomkast dus voeding is 32a.
verder 2x cee16a out zijn deze niet gezekerd? aangezien ik maar 6 enkele automaten zie en een diff.
mvg,
dieter
Topic: Het Punisher baskast topic (2-8-2005 14:49:00)je zegt 32a stroomkast dus voeding is 32a.
verder 2x cee16a out zijn deze niet gezekerd? aangezien ik maar 6 enkele automaten zie en een diff.
mvg,
dieter
hey,
we hadden inderdaad een centerstack gelegd.
muziek was zeer uiteenlopend van 70-80 tot trance.
een vergelijk met de 18g50 heb ik niet kunnen maken omdat dit voor mij een onbekende lokatie was.
mvg,
dieter
we hadden inderdaad een centerstack gelegd.
muziek was zeer uiteenlopend van 70-80 tot trance.
een vergelijk met de 18g50 heb ik niet kunnen maken omdat dit voor mij een onbekende lokatie was.
mvg,
dieter