Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 3 van 20)
Topic: Digitale mixer (12-7-2019 08:48:00)
Met mijn ogen is het prima, jouw oren blijkbaar niet.
Deze weerstanden gaan alleen stuk doordat ze veel te heet worden.
En waarom worden ze heet? Juist doordat het te hard gaat.
Maar even on topic. HK zit met de service bij kebe in Eindhoven.
Dit zullen je vast kunnen helpen.
RichardTopic: Hk audio rs122 cement weerstand (22-3-2019 08:58:00)
Of kijk als je ruimte hebt voor een gebruikte qu16.
Dit moet lukken tussen de 800-1000 euro.
16 mic pre amps en 3 stereo lijn input's
Topic: Graag jullie advies. De oude JBL set wederom bouwen? (17-6-2019 08:38:00)Dit moet lukken tussen de 800-1000 euro.
16 mic pre amps en 3 stereo lijn input's
Gaan stevige racken worden ben ik bang.
Vond een rack met 2xmpa1100 en 1x600 al stevig aan de kilo's
Richard
Topic: Crossover/Limiter in AMP en in DBX - wat doe je (18-4-2019 08:38:00)Vond een rack met 2xmpa1100 en 1x600 al stevig aan de kilo's
Richard
Zou die in de dbx doen en de amp full range laten gaan.
Neem ook aan dat je de toppen ook op de dbx hangt.
Richard
Topic: microfoon direct aansluiten op in-ear systeem (26-3-2019 08:40:00)Neem ook aan dat je de toppen ook op de dbx hangt.
Richard
xr18 kost nog geen 400 euro, voor een 750 met case en bekabeling en split ben je de man.
6 auxen dus voor ieder 1
Topic: Hk audio rs122 cement weerstand (25-3-2019 12:22:00)6 auxen dus voor ieder 1
Spierik schreef:
Beste Richard Ik weet niet wat dit met een hoortoestel te maken heeft maar ik vraag alleen naar het type weerstand wat er in moet. Volgen mij moet jij eerst even naar hans anders
Deze weerstanden gaan alleen stuk doordat ze veel te heet worden.
En waarom worden ze heet? Juist doordat het te hard gaat.
Maar even on topic. HK zit met de service bij kebe in Eindhoven.
Dit zullen je vast kunnen helpen.
Richard
Als je terug bent van streukens om je hoortoestel te laten aanmeten kun je het beste even met kebe garant in Eindhoven bellen.
Richard
Topic: microfoon direct aansluiten op in-ear systeem (22-3-2019 08:52:00)Richard
KSM8 en kleine podia gaan in mijn ogen niet samen.
Deze micro is mooi prachtig en te gek op een groot podium waar iedereen ruimte heeft.
Op de podia waar jullie spelen waar veelal opstelingen totaal niet ideaal zijn moet je een gewone sm58 of beta58 pakken.
Je krijgt gratis zoveel band in je micro dat je de zang er bijna niet uit krijgt.
Als je jullie hele verhaal zo lees heb ik het sterke vermoeden dat het gewoon veel te hard op het podium gaat.
Als het voor een zangeres onmogelijk is om de monitor te horen dan zou in eerst eens kijken wat mis gaat.
Doe dit toch al een paar jaar met ook diverse festivals waar vaak beginnende bandjes komen, als daar het zangeresje met een eigen in ear systeem
komt terwijl de gitaristen de 4x12 marschall kasten het podium op torsen, de bassist nog eens met een 8x10 ampeg komt dan weet je dat het slecht nieuws is.
Topic: microfoon direct aansluiten op in-ear systeem (21-3-2019 08:52:00)Deze micro is mooi prachtig en te gek op een groot podium waar iedereen ruimte heeft.
Op de podia waar jullie spelen waar veelal opstelingen totaal niet ideaal zijn moet je een gewone sm58 of beta58 pakken.
Je krijgt gratis zoveel band in je micro dat je de zang er bijna niet uit krijgt.
Als je jullie hele verhaal zo lees heb ik het sterke vermoeden dat het gewoon veel te hard op het podium gaat.
Als het voor een zangeres onmogelijk is om de monitor te horen dan zou in eerst eens kijken wat mis gaat.
Doe dit toch al een paar jaar met ook diverse festivals waar vaak beginnende bandjes komen, als daar het zangeresje met een eigen in ear systeem
komt terwijl de gitaristen de 4x12 marschall kasten het podium op torsen, de bassist nog eens met een 8x10 ampeg komt dan weet je dat het slecht nieuws is.
Voor 400 euro heb je een xr18.
Hier kun je voor de hele band de in ears me doen.
Meteen een split erop en klaar ben je.
Kun je tevens ook als het is je eigen front geluid doen.
Richard
Topic: Beoogde aankoop voor Carnavalswagen en verhuur (18-1-2019 09:09:00)Hier kun je voor de hele band de in ears me doen.
Meteen een split erop en klaar ben je.
Kun je tevens ook als het is je eigen front geluid doen.
Richard
Dan zou ik bijna zeggen blijf huren.
Topic: Graag jullie advies. De oude JBL set wederom bouwen? (3-1-2019 15:05:00)Spare gaat nog wel, alleen geen voorraad, recones en drivers zijn echter goud geworden. Je komt ook om dit rede een oude kast eerder in losse delen als kompleet tegen. De losse speakers brengen meer als de komplete kasten.