Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 1 van 20)
Topic: Amp voor sub's 2021 (21-5-2021 12:10:00)Weer een gevalletje als het bruin is zal het goed zijn.
Denk dat een acoustisch adviesburo een betere weg is, en een demo doet wonderen.Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (20-10-2020 12:34:00)
Heb de oude vier kanaals gehad, was prima tot een ronde 400v
De nieuwe is al twee retour geweest met voeding problemen.
Denk dat als er weer beweging gaat komen dat ik een babbel voor de t604 van powersoft ga maken.
Gaat toch echt wel het laatste product van de stal van uli worden.
Topic: geluid in kerk (12-3-2021 15:29:00)De nieuwe is al twee retour geweest met voeding problemen.
Denk dat als er weer beweging gaat komen dat ik een babbel voor de t604 van powersoft ga maken.
Gaat toch echt wel het laatste product van de stal van uli worden.
Jan van Duren schreef:
in een andere kerk heeft men l'acoustic speakers geplaatst en ik was daar laatst en men vroeg mij hoe vindt je het klinken. Nou, ik vond het nog steeds een grote brij van geluid en onverstaanbare sprekers en toen ik dat vertelde, vertelde ze mij dat de geheel 25000 euro !!!! had gekost. de kerk is van binnen schoon metselwerk. m.a.w. een grote galmbak. Ik had al eerder aangegeven dat ze een akoestisch bedrijf moesten inhuren. maar de lokale geluidsman vond dat het met dure speakers wel kon worden opgelost.Denk dat een acoustisch adviesburo een betere weg is, en een demo doet wonderen.
Heb alleen een aantal stolpen back stage staan. Ik heb teveel diversiteit om veel in 1 rack te schroeven. Zijn zatop klussen waar geen draadloos in gaan, de andere keer moeten er 12 mee. Dit is niet combineerbaar.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (19-10-2020 16:26:00)Had in mijn ogen een stuk fraaier qua afwerking gekunnen.
www.facebook.com/showtimestagesupport/photos/2476979745657428
www.facebook.com/photo.php?fbid=2203303076443372&set=pb.100002911039704.-2207520000..&type=3}
Maar is persoonlijk.
Voedingen wireless receivers, Switch, Ventilatie, 6x wireless, DL32, Kabel doorvoer, M50Q, Lade met zenders.
Voorzijde:
www.facebook.com/plugingeluid.nl/photos/a.805315482951576/1752998898183225/?type=3
Achterzijde:
www.facebook.com/plugingeluid.nl/photos/a.805315482951576/1752998921516556/?type=3
Topic: Defecte kanalen ShowTec Multidim Mk3 (9-9-2020 09:36:00)www.facebook.com/showtimestagesupport/photos/2476979745657428
www.facebook.com/photo.php?fbid=2203303076443372&set=pb.100002911039704.-2207520000..&type=3}
Maar is persoonlijk.
PvG schreef:
In dit rackje zit wat meer functionaliteit gepropt. Van boven naar beneden:Voedingen wireless receivers, Switch, Ventilatie, 6x wireless, DL32, Kabel doorvoer, M50Q, Lade met zenders.
Voorzijde:
www.facebook.com/plugingeluid.nl/photos/a.805315482951576/1752998898183225/?type=3
Achterzijde:
www.facebook.com/plugingeluid.nl/photos/a.805315482951576/1752998921516556/?type=3
Met de multimeter gekeken of de opto coupler wordt aangestuurd?
De dimmer op zich bestaat ja uit weinig.
Topic: Mackie swa 1801 met jbl 2241 (9-6-2020 11:58:00)De dimmer op zich bestaat ja uit weinig.
De 2241g is 4 ohm. Zitten geloof ik in mijn p66 basjes van jbl.
Als je meer boem uit die kasten wilt halen is verkoop en wat nieuwers een betere optie.
Recone's van jbl als je er een opstookt zjn nu niet bepaalt beursvriendelijk.
Richard
Topic: spare woofer voor omnitronic pas 212 pro (8-6-2020 13:42:00)Als je meer boem uit die kasten wilt halen is verkoop en wat nieuwers een betere optie.
Recone's van jbl als je er een opstookt zjn nu niet bepaalt beursvriendelijk.
Richard
De handelaar die je die kasten verkocht heeft al benaderd?
Richard
Topic: Lab Gruppen PDX 3000 (31-3-2020 12:39:00)Richard
Hele look en feel lijkt op behringer.
Kan me niet aan het idee ontrekken dat het gewoon een nx3000 is.
Topic: Mc2 versterker defect (11-3-2020 12:20:00)Kan me niet aan het idee ontrekken dat het gewoon een nx3000 is.
Als het al een wat oudere is, dan heeft ampco dit in die tijd verkocht. Al eens met engine contact gehad? Die zitten notabene in utrecht.
Richard
Topic: Reparatie Crest Pro 8200 (14-2-2020 12:35:00)Richard
Misschien iets van druk en even geen tijd.
Ik ken ze alleen als prima klantgericht bedrijf.
Richard
Ik ken ze alleen als prima klantgericht bedrijf.
Richard