Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Kiebus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 154 bijdrage(n) van Kiebus (Pagina: 3 van 16)
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (14-5-2009 12:15:00)
De interne geluidskaart van mijn laptop is stukgegaan. Dell wil hier geen garantie op geven omdat ze beweren dat ik die kapot heb gedaan door linux te draaien op de laptop.Nu sta ik even met mijn oren te klapperen....
Geen garantie omdat je er linux op hebt gedraaid? Wat is dit voor onzin?
Dat is voor mijn gevoel hetzelfde als, de motor van je auto die stuk is vergoeden we niet, want er heeft een vrouw in gereden...
Ik zou hier persoonlijk echt geen genoegen mee nemen!Topic: hoe hard kan ik gaan? (13-2-2009 00:10:00)
Lijkt me erg goed geregeld allemaal! Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij aanwezig kan zijn
Een ding vraag ik me af, hoe wil je de vergelijking gaan doen op de subs met een rack? Gewoon links en rechts een andere set aansluiten? Zoniet is het toch wel handig om 2 racks te hebben lijkt mij.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-4-2009 00:54:00)
Een ding vraag ik me af, hoe wil je de vergelijking gaan doen op de subs met een rack? Gewoon links en rechts een andere set aansluiten? Zoniet is het toch wel handig om 2 racks te hebben lijkt mij.
Voor mij geldt hetzelfde, speel de week erna ook pas mijn laatste wedstrijd. Zou er wel graag bij willen zijn. (Woon ook in de buurt)
Zou wel nog een x-18ba sub kunnen meenemen dan evt.
Topic: Luidspreker bevestiging aan lantaarnpaal (14-4-2009 22:34:00)Zou wel nog een x-18ba sub kunnen meenemen dan evt.
Die pijpbeugel komt behoorlijk in de buurt van wat ik bedoel. Het concept is hetzelfde, alleen wat ik bedoel is gewoon van staal, en dan gewoon netjes dik en 'zwaar'. Met gaten voor zeker m12/m16 ofzo. (Beetje afhankelijk van de diameter die de beugel moet kunnen omtrekken.)
Als je die bekleed met iets, en ze op een lantaarnpaal zet, en vastdraait, dan kun je daar een olifant aan ophangen.
Topic: Luidspreker bevestiging aan lantaarnpaal (14-4-2009 17:25:00)Als je die bekleed met iets, en ze op een lantaarnpaal zet, en vastdraait, dan kun je daar een olifant aan ophangen.
Je hebt gewoon bestaande 'klemmen' voor om palen of ronde voorwerpen. Momenteel kan ik heel even niet op de naam komen, maar je hebt ze in verschillende maten.
Ze zien eruit als een half rondje, met aan beide uiteindes een lipjes met een gat erin. (Dit lipjes staat haaks op het uiteinde van het halve rondje)
Zodoende kun je dus met 2 van deze 'klemmen' + 2 bouten en moeren iets bevestigen aan een ronde paal. Aan deze klemmen kun je vastlassen wat je wilt.
Te koop bij elke ijzerboer.
Topic: Actieve sub (powered) voor max 800E (9-3-2009 14:05:00)Ze zien eruit als een half rondje, met aan beide uiteindes een lipjes met een gat erin. (Dit lipjes staat haaks op het uiteinde van het halve rondje)
Zodoende kun je dus met 2 van deze 'klemmen' + 2 bouten en moeren iets bevestigen aan een ronde paal. Aan deze klemmen kun je vastlassen wat je wilt.
Te koop bij elke ijzerboer.
Het is allemaal een beetje anders verlopen dan gepland/verwacht
Het was een projectje dat voor de carnaval rond moest zijn.
Op het laatste moment is door persoonlijke redenen (niet van mij trouwens) het budget gezakt. De rcf sub waarop ik aan het bieden was via ebay was voor een voor mij te hoog bedrag verkocht.
Uiteindelijk ben ik tegen een behoorlijk goedkope 2de hands X-18BA aangelopen. Niet compact zoals ik eigenlijk wilde, maar goedkoop genoeg om hem niet te laten staan.
Opzich bevalt hij wel, alhoewel hij wel wat snel in de protect schiet vind ik. Ik heb het idee dat de niet powered versie van deze sub meer kan hebben en brengen.
Topic: Verschil in versterkers/prijsklasse (4-3-2009 17:36:00)
Het was een projectje dat voor de carnaval rond moest zijn. Op het laatste moment is door persoonlijke redenen (niet van mij trouwens) het budget gezakt. De rcf sub waarop ik aan het bieden was via ebay was voor een voor mij te hoog bedrag verkocht.
Uiteindelijk ben ik tegen een behoorlijk goedkope 2de hands X-18BA aangelopen. Niet compact zoals ik eigenlijk wilde, maar goedkoop genoeg om hem niet te laten staan.
Opzich bevalt hij wel, alhoewel hij wel wat snel in de protect schiet vind ik. Ik heb het idee dat de niet powered versie van deze sub meer kan hebben en brengen.
Ik sluit me natuurlijk volledig aan bij bovenstaande verhalen.
Maar wat ook nog eens een prijsverschil teweegbrengt is de mate van kwaliteitscontrole en R&D. Bij 'goedkopere' merken heb je minder kwaliteitscontrole en minder of geen R&D. Dit zijn allemaal kosten die je moet doorberekenen in je product, waardoor het vanzelfsprekend duurder wordt.
Topic: speakerset (4-3-2009 17:25:00)Maar wat ook nog eens een prijsverschil teweegbrengt is de mate van kwaliteitscontrole en R&D. Bij 'goedkopere' merken heb je minder kwaliteitscontrole en minder of geen R&D. Dit zijn allemaal kosten die je moet doorberekenen in je product, waardoor het vanzelfsprekend duurder wordt.
de getallen achter de reeksen bij versterkers, zijn in tegenstelling tot de getallen bij processors en videokaarten, vaak wel gewoon logisch
Een Pxxxx levert 2 keer de helft van het getal op 4Ohm. Oftewel, het getal geeft aan wat de versterker max kan leveren.
P2000 --> juist 2x 1000 watt aan 4Ohm (2000 watt briged). p1200 --- juist 2x 600 watt aan 4ohm.
De logica van de versterkers getallen is vaak niet zo moeilijk
Dit geeft je een stukje houvast mbt de getalletjes. Succes!
Topic: Externe geluidskaart (USB of firewire) (27-2-2009 17:30:00)
Een Pxxxx levert 2 keer de helft van het getal op 4Ohm. Oftewel, het getal geeft aan wat de versterker max kan leveren.
P2000 --> juist 2x 1000 watt aan 4Ohm (2000 watt briged). p1200 --- juist 2x 600 watt aan 4ohm.
De logica van de versterkers getallen is vaak niet zo moeilijk
Dit geeft je een stukje houvast mbt de getalletjes. Succes!
Bertrix schreef:
Hallo,De interne geluidskaart van mijn laptop is stukgegaan. Dell wil hier geen garantie op geven omdat ze beweren dat ik die kapot heb gedaan door linux te draaien op de laptop.
Geen garantie omdat je er linux op hebt gedraaid? Wat is dit voor onzin?Dat is voor mijn gevoel hetzelfde als, de motor van je auto die stuk is vergoeden we niet, want er heeft een vrouw in gereden...
Ik zou hier persoonlijk echt geen genoegen mee nemen!
Puur uit interesse, mag ik vragen wat je hebt aangschaft?
Topic: American Audio PXW 18P (13-2-2009 00:05:00)
Je video is niet beschikbaar.