Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sunny leon

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 3 van 8)

Topic: Defecte Antari F-250 (21-11-2008 20:24:00)
Hoi allemaal,
Ik heb hier een defecte Antari F-250 van school staan.
Als je hem aanzet warmt hij gewoon op, en na enige tijd hoor je een ''klik''. (ik denk dat ie dan warm is?)
Als je dan op het knopje van de afstandsbediening drukt gebeurt er niks.
Je hoort het pompje ook niet brommen ofzo. Ik denk dus niet dat de leiding verstopt zit.
heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-11-2008 21:37:00)

Victor schreef:

Een paar leuke plaatjes voor de liefhebber van 80's effecten:
De Cooperluz Challenger. Indrukwekkend ding, ik had hem nog niet eerder gezien.
Bewegende rig in een 80's disco. Tenminste: een klein stukje ervan. Ik heb ook nog een foto van de hele rig en die is enorm.
Lichtshow in 80's disco. Met -als ik me niet vergis- die monster heli/harvester van Satel als centrepiece.
En nog eentje.

En als laatste speciaal voor Rinus: https://www.megashow.nl/new-line/Disco-Sweetings.jpg. Met als centrepiece de Kremesa Krypton, die in deze discotheek aan een 8 meter lange monorail hing en zo over de hele dansvloer heen kon bewegen...
Jemig hé. Echt geweldig! shocked 8O
Dat is toch wel echt heel wat anders dan de parren + een aantal movingheads die tegnwoordig in discotheken hangen.

Bestaan er trouwens van deze apparaten meerdere of werden ze echt op maat gamaakt voor een bepaalde discotheek? (ik ben echt een noob op `t gebied van oude apparatuur)
Topic: Showtec Scanmaster 16/2 (17-11-2008 13:40:00)
Heeft iemand intussen al ervaring met deze tafel?
Specs zien er opzich goed uit.
Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (28-10-2008 11:01:00)
Wat betreft de klank vind ik dat je beter toch een aantal lijntjes meer voorziet. Om een voorbeeld te geven: als het hier over een grote ruime kerk gaat, zou ik persoonlijk de drummer achter een plexi plaatsen, en hem zelf rustig uitversterken. Hetzelfde met blazers... Het gaat hier dan uiteraard niet om een zo hoog mogelijk volume te bereiken, maar eerder om het stil te krijgen, en om zelf een balans in elkaar te "puzzelen".
Ik neem aan dat dit over de band gaat en niet over de harmonie omdat het volstrekte onzin is om de harmonie te gaan versterken, en ook niet om de balans te maken.
Die balans is al in de stukken verwerkt en er wordt ook zo gerepeteerd dat er een balans is. Dat is tenslotte muziek maken.
Voor het volume is het ook niet nodig want een harmonie van 100 man kan een flink geluid produceren!
Topic: SMS-party software (27-10-2008 16:41:00)
Tot mijn grote verbazing afgelopen donderdag een telefoontje gehad van de drive-in dat ze op dit moment net de software hadden gekocht en dus ook te huren was.
Dit is natuurlijk handiger voor ons omdat we dan niet alles zelf hoeven te regelen.

Toch allemaal heel erg bedankt voor alle suggesties en ik hoop dat iemand anders nog eens wat aan dit topic heeft! happy :)
Topic: Pioneer CDJ-800 MK II (22-10-2008 12:02:00)
De verschillen tussen de cdj-800 mk1 en mk2 vind je hier.
Topic: SMS-party software (22-10-2008 11:19:00)
Ik ga zeker alle mogelijkheden die hier langs zijn gekomen verder onderzoeken, maar kan nog niet nu direct omdat ik ziek in bed lig, en nergens energie voor heb.
Wel allemaal heel erg bedankt voor alle mogelijkheden!
Topic: SMS-party software (19-10-2008 10:35:00)
Alvast bedant voor de opties!
Ik ga de mogelijkheden met school bespreken en dan zullen we zien wat die ervan zeggen.
Zelf iets programmeren lukt niet omdat ik van dat soort dingen echt 0,00% verstand van heb. laugh :D
Topic: SMS-party software (18-10-2008 14:41:00)
Dankejwel voor die link!
Ik zal ze zometeen even mailen over de prijs en verkoopunt. (mischien ook wel download)

Het is trouwens inderdaad bedoelt voor op een beamer en niet voor laser.
(beamer en laptop uiteraard aanwezig)
Topic: SMS-party software (18-10-2008 14:31:00)
Hallo forumleden!

Ik zit in het feestenorganisatiecomité van mijn school.
Nu willen we weer eens wat nieuws op een feest, en ik dacht aan een sms-party.
Nu zou het natuurlijk het logischst zijn als we dat gewoon bij de drive-in show die normaal komt erbij zouden boeken, maar jullie raden het waarschijnlijk al wel; die drive-in show heeft dat niet.
Nu willen we eigenlijk geen andere drive-in show huren, en dus kwam het het idee om het sms gedeelte zelf te doen.
Maar nu je hebt daar natuurlijk software voor nodig. Ik heb in een oud topic al iets gelezen over sms-board, maar dat bestaat niet meer.
Heeft iemand enig idee waar je software voor zo`n sms-party kan kopen?
Alvast heel erg bedankt,
Leon