Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Master Partys

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 3 van 15)

Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (5-4-2013 10:54:00)

Bestek schreef:

Handig dat gat voor je bierglas aan de achterkant laugh :D
Zelfs 2 gaten! sneaky :V
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (5-4-2013 10:45:00)
Inderdaad een standaard meubeltje Tom. happy :) voor mij was het voornamelijk belangrijk dat de multifunctionaliteit goed naar voren komt.

Hier heb ik nog wat foto's van de achterkant, hoe hij in elkaar wordt gezet, hoe ik hem verplaats en een totaaltje.

ingeklapt op trolly
eerste delen
buitenframe
totaal achterkant
achterkant incl. gear
voorzijde

Ik zit er alleen nog over na te denken of ik nog iets leuks kan doen met led strips/lichtjes of overige zaken om het geheel wat meer 'jus' te geven.
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (4-4-2013 18:17:00)
Ook ik heb een tijd geleden (met wat tips van Martijn, M Case) een meubel gebouwd wat tijdens transport erg compact is. Het werkblad fungeert op dat moment als flightcase.

foto
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (8-3-2013 16:24:00)
Wie kan mij helpen aan een schuimkanon in de buurt van Breda?
Topic: co2 jets (6-2-2013 09:28:00)
Mijn ervaring is ongeveer 2 kilo per seconden. (beetje afhankelijk van de omstandigheden)
Topic: co2 jets (5-2-2013 14:24:00)
Ik kan dezelfde ruilconstructie aangaan met Techno Brabant. Toch bedankt voor je reactie Tom!
Topic: co2 jets (4-2-2013 10:24:00)
@Soundpower: Dat ruilsysteem lijkt mij inderdaad een veel betere manier dan elke keer de fles te "huren"! Heb alleen nog niet zo'n constructie in de omgeving Breda gevonden helaas. Wat is jullie leverancier als ik vragen mag?
Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2012-2013 (2-2-2013 17:02:00)
Eentje die ik hier nog niet voorbij heb zien komen:

Rick in de morgen - Vrouwkes
Topic: co2 jets (31-1-2013 14:34:00)
Ik denk dat ik mijn vraag het beste hier kan zetten:

Wij zijn ons gaan specialiseren in een aantal special effects zoals de confetti shooters en CO2. Nu ben ik op zoek naar een leverancier (in de omgeving Breda) die mij kan voorzien van de nodige CO2. Daarnaast vraag ik mij af (zoals een Linde) om de flessen enkel te huren of dat ik flessen beter kan aanschaffen en deze laat navullen.
Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2012-2013 (24-1-2013 19:50:00)
Zitten er hier Roosendalers/Tullepetaonen op het forum (of die daar gaan carnavallen/werken)?

Is da sjiek of nie (het motto verwerkt in een 'gangnam style remix')