Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Malcolm

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 2 van 13)

Topic: geluid/licht humor (9-3-2015 22:02:00)
Als thuisconsument hoef je niet in kVA te denken, maar dat soort lui worden wel graag in de maling genomen met "dure" termen.

De frequentiemeter is ook wel een leuke toevoeging, gezien het net op enkele cijfers achter de komma nauwkeurig loopt.. happy :)
Topic: geluid/licht humor (9-3-2015 16:36:00)
Audiofielen staan boven de natuurkunde, duhh wink ;)
Topic: geluid/licht humor (9-3-2015 02:48:00)
Met 4 kilovolt vermogen.. shut up :X En dat op een eurokabeltje..
Topic: geluid/licht humor (21-2-2015 18:15:00)
Deze mensen investeren uiteraard in hun eigen generator, gemaakt van goud en zilver met 50 elfjes die elke seconde nieuwe hertzjes naar binnen schuiven.
Topic: Vraag over ShowTec Steel met PVC mantel (2-2-2015 14:52:00)
Is inderdaad vanwege de inspectie.
Topic: PC / Server voor PA gebruik. (23-1-2015 14:04:00)
Ik zie voor deze toepassing vaak een Mac Mini voorbijkomen, dubbele voeding valt dan af en RAID is lastig maar wel te doen geloof ik.

Zijn die 2 zaken een must of meer vanwege slechte ervaringen in het verleden?
Topic: truss uitlichten (16-1-2015 21:36:00)
Ik heb goede ervaringen met de Oxo Minibeam RGBW, passen er ook mooi in.
Topic: MAC 550 of toch MAC2000 (15-1-2015 17:23:00)
AED heeft nog 2ehands mac 575K staan voor 699,- per stuk. Of mac 700p voor 1399,-

Ik zou ze eens bellen happy :)
Topic: MAC 550 of toch MAC2000 (10-1-2015 18:54:00)
Ik zou ook bij beiden weg blijven, mac 2K heeft wel flink wat meer output als een 550 maar is nog steeds een oud spotje.

Is het puur een budget kwestie dat je naar deze oudere spots kijkt of?
Topic: Delay stack (24-12-2014 21:35:00)
Nee Tom jou bedoelde ik niet, ik bedoel iedereen die iets post zonder daar een onderbouwing bij te kunnen leveren. (zo doen we het al jaren en dat is prima mentaliteit)

Vroeger bij wiskunde werd een antwoord zonder berekening ook fout gerekend toch wink ;)