Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Malcolm
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 1 van 13)
Topic: Versterkers met DSP, of toch niet? (16-5-2016 12:26:00)
Ik denk dat het vooral een budgetkwestie is, als je het geld heb voor een Lab PLM of Powersoft K met DSP is de betrouwbaarheid en flexibiliteit hoger dan losse DSP/amps.
Ik zou zelf niet meer zonder ingebouwde DSP willen, accespoint er aan en je kunt aan de slag!
Topic: Smaart 7 vraag (27-1-2016 23:45:00)Ik zou zelf niet meer zonder ingebouwde DSP willen, accespoint er aan en je kunt aan de slag!
-88 dB is ook niet veel, stond de gain ver open? USB of Firewire (firewire kan bus powered, gebruik ik zelf ook met een motu 4pre) Wat hing er aan, mics of line inputs?
Topic: Robe 250 AT vs Robe 250 XT (6-12-2015 17:06:00)De AT serie is niet te vergelijken met de XT, ik heb er goede ervaringen mee. Alleen de EAT serie had wel wat mankementen met de lamp/ballast.
Topic: Cursus geluid meten (3-6-2015 13:50:00)Ik denk dat Dré bedoelt dat het faseverloop veel in de randen rondhangt (+180/-180 graden) waarbij deze dus naar onder of boven toespringt. Misschien toch maar unwrapped haha
Topic: Meten met Smaart v7. (1-4-2015 21:29:00)
Leuk om te zien, Coherence Blanking is inderdaad de tool om al die nietszeggende meuk uit je display te houden. (schuifje rechts is het snelst, als je die nog niet had gebruikt ;-) )
Die spikes lijken me gezien de onderlinge afstand harmonischen, maar het ontstaan kan ik zo 1 2 3 niet vertellen.
Topic: Gehoorschade na schoolfeest (29-3-2015 23:03:00)Die spikes lijken me gezien de onderlinge afstand harmonischen, maar het ontstaan kan ik zo 1 2 3 niet vertellen.
Ik weet niet wat er hier gebeurt, maar ik sta in een quote die ik niet zelf heb geschreven
Topic: Gehoorschade na schoolfeest (22-3-2015 21:31:00)
Voor het huren van een auto dien je in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs, helaas bestaat zoiets niet voor ons vak. Zou veel rare situaties schelen en de dagprijs ook weer wat omhoog krikken.
Wat betreft het geluid: www.geluidnieuws.nl/2011/juni2011/muz.html Als verhuurder dien je je verantwoording te nemen en hier rekening mee te houden, gezien de huurder vaak geen verstand heeft van deze zaken. Daarnaast is het met de DJ's van tegenwoordig niet al te best gesteld, het moet altijd maar harder en daardoor ontstaan veel problemen.
De verhuurder van het materiaal heeft zich op Facebook in de discussie gemengd, ik weet nu dus wat er stond en bij wie het vandaan kwam en dan verbaast het me gelijk een stuk minder. Goedkope schelle meuk op standje oorlog is 2/3/4K tot de max en dat gaat pijn doen..
Topic: Gehoorschade na schoolfeest (21-3-2015 21:26:00)Wat betreft het geluid: www.geluidnieuws.nl/2011/juni2011/muz.html Als verhuurder dien je je verantwoording te nemen en hier rekening mee te houden, gezien de huurder vaak geen verstand heeft van deze zaken. Daarnaast is het met de DJ's van tegenwoordig niet al te best gesteld, het moet altijd maar harder en daardoor ontstaan veel problemen.
De verhuurder van het materiaal heeft zich op Facebook in de discussie gemengd, ik weet nu dus wat er stond en bij wie het vandaan kwam en dan verbaast het me gelijk een stuk minder. Goedkope schelle meuk op standje oorlog is 2/3/4K tot de max en dat gaat pijn doen..
Amateur geluidsboer, helaas een groot probleem hier in de regio en waarschijnlijk in de rest van Nederland ook..
En niet te vergeten het ego van de hedendaagse DJ, of ze nou net begonnen zijn of al jaren meedraaien.. (uitzonderingen bestaan)
Topic: [GZ] Laserdeskundige (21-3-2015 21:16:00)En niet te vergeten het ego van de hedendaagse DJ, of ze nou net begonnen zijn of al jaren meedraaien.. (uitzonderingen bestaan)
Neem even contact op met Francesco van Loon, heeft zowel de technische kennis en ervaring qua reparatie en ontwerp en is ook wekelijks onderweg met lasershows.
Zijn bedrijf heet Collimated FX, uit Bergen op Zoom
Topic: Kadertent uitlichten (19-3-2015 02:27:00)Zijn bedrijf heet Collimated FX, uit Bergen op Zoom
Ik wel, Showtec Spectral M1000 aan een Manfrotto Superclamp.
Beetje afhankelijk van de aluhal, Superclamps gaan tot 55mm maar zijn evt ook in grotere maten te verkrijgen.

Beetje afhankelijk van de aluhal, Superclamps gaan tot 55mm maar zijn evt ook in grotere maten te verkrijgen.
