Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nickolaas
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 40 bijdrage(n) van Nickolaas (Pagina: 2 van 4)
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (5-2-2007 17:11:00)dan ga ik wenen
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:55:00)
dat is juist het gekke..luid spelen is geen probleem..(daar begeeft enkel de papa het :p)
het is beide keren gebeurd toen er geen muziek werd doorgestuurdTopic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:53:00)
Maartenmaar in vorige berichte werd gezegd dat iemand hetzelfde probleem had, hem heeft opgestuurd en het probleem nog niet verholpen was..
dus wat zou ik 56€ in verzendingskosten liggen stoppen en dan nog niet zeker zijn dat de zekering het niet meer gaat begeven... (56/O,10 = 560 zekeringetjes :p)Topic: Logo ontwerpen (4-2-2007 21:18:00)
Als de ontwerpen goed zijn, ben ik uiteraard bereid om er geld voor neer te leggen.
De site: www.supersound.eu (die wordt ook veranderd, dus je hoeft je niet aan de site te houden ofzo)
Bedankt!Ken misschien wel iemand die voor een lage prijs logo ontwerpt..als je intresse hebt mail me maarTopic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 20:16:00)
Dus ga ik morgen ook maar een voorraad nieuwe zekeringen halen.. (dat is nu de kost niet..)Waarschijnlijk, waarschijnlijk.... Test je setje even bij een vriend oid om te kijken of je daar hetzelfde probleem hebt. Is dat niet het geval zit het probleem bij jou thuis, en anders zou ik ze toch terugsturen.
Maartende zekering springt niet elke dag hé..ga echt dat setje geen maand bij een vriend laten staan :p :pTopic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 18:43:00)Error 404
Pagina is niet gevonden.
Krijg ik als ik de shop-help pagina wil openen..Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 00:02:00)
Er is dus duidelijk iets mis..steek er nieuwe zekering in, valt gelijk terug uit -> zekering zwart..
Als ik de subwoofer alleen aansluit heb ik dit niet, doe ik de topjes derbij...gedaan ermee..
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:56:00)Als ik de subwoofer alleen aansluit heb ik dit niet, doe ik de topjes derbij...gedaan ermee..
Diederik schreef:
Misschien totdat blijkt dat er ergens iets goed mis is wat iets teveel is voor het zekeringetje, en je hele setje uitfikt?
TNT schreef:
Misschien de boel iets minder hard zetten
het is beide keren gebeurd toen er geen muziek werd doorgestuurd
Maarten-square schreef:
Is je eigen keuze. Je kan eeuwig nieuwe zekeringen blijven kopen of je kan het probleem proberen op te lossen.Maarten
dus wat zou ik 56€ in verzendingskosten liggen stoppen en dan nog niet zeker zijn dat de zekering het niet meer gaat begeven... (56/O,10 = 560 zekeringetjes :p)
RoOoYtJuH schreef:
Heeft er iemand zin om een logo voor mij te maken?Als de ontwerpen goed zijn, ben ik uiteraard bereid om er geld voor neer te leggen.
De site: www.supersound.eu (die wordt ook veranderd, dus je hoeft je niet aan de site te houden ofzo)
Bedankt!
Maarten-square schreef:
nickolaas schreef:
Het zal hier warschijnlijk ook wel aan de elektriciteit hier thuis liggen..Dus ga ik morgen ook maar een voorraad nieuwe zekeringen halen.. (dat is nu de kost niet..)
Maarten
Het zal hier warschijnlijk ook wel aan de elektriciteit hier thuis liggen..
Dus ga ik morgen ook maar een voorraad nieuwe zekeringen halen.. (dat is nu de kost niet..)
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 18:42:00)Dus ga ik morgen ook maar een voorraad nieuwe zekeringen halen.. (dat is nu de kost niet..)
Reind schreef:
Staat in de webshop onder shophelp...Pagina is niet gevonden.
Krijg ik als ik de shop-help pagina wil openen..
ik heb ze hier bij new-line gekocht (en zeker lang genoeg op gewacht..lang verhaal
)
maar dan moet ik de verzending zelf betalen zeker?
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (3-2-2007 23:18:00)
)maar dan moet ik de verzending zelf betalen zeker?
en hier gaat de volgende zekering..vind dit wl raar...