Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Nickolaas

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 40 bijdrage(n) van Nickolaas (Pagina: 2 van 4)

Topic: Syrincs gaan niet meer aan (5-2-2007 17:11:00)
Er is dus duidelijk iets mis..steek er nieuwe zekering in, valt gelijk terug uit -> zekering zwart..
Als ik de subwoofer alleen aansluit heb ik dit niet, doe ik de topjes derbij...gedaan ermee..
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:56:00)

Diederik schreef:

Misschien totdat blijkt dat er ergens iets goed mis is wat iets teveel is voor het zekeringetje, en je hele setje uitfikt?
dan ga ik wenen ashamed :$ razz :p
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:55:00)

TNT schreef:

Misschien de boel iets minder hard zetten sneaky :V laugh :D
dat is juist het gekke..luid spelen is geen probleem..(daar begeeft enkel de papa het :p)
het is beide keren gebeurd toen er geen muziek werd doorgestuurd
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:53:00)

Maarten-square schreef:

Is je eigen keuze. Je kan eeuwig nieuwe zekeringen blijven kopen of je kan het probleem proberen op te lossen.
Maarten
maar in vorige berichte werd gezegd dat iemand hetzelfde probleem had, hem heeft opgestuurd en het probleem nog niet verholpen was..
dus wat zou ik 56€ in verzendingskosten liggen stoppen en dan nog niet zeker zijn dat de zekering het niet meer gaat begeven... (56/O,10 = 560 zekeringetjes :p)
Topic: Logo ontwerpen (4-2-2007 21:18:00)

RoOoYtJuH schreef:

Heeft er iemand zin om een logo voor mij te maken?
Als de ontwerpen goed zijn, ben ik uiteraard bereid om er geld voor neer te leggen.

De site: www.supersound.eu (die wordt ook veranderd, dus je hoeft je niet aan de site te houden ofzo)

Bedankt!
Ken misschien wel iemand die voor een lage prijs logo ontwerpt..als je intresse hebt mail me maar
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 20:16:00)

Maarten-square schreef:

nickolaas schreef:

Het zal hier warschijnlijk ook wel aan de elektriciteit hier thuis liggen..
Dus ga ik morgen ook maar een voorraad nieuwe zekeringen halen.. (dat is nu de kost niet..)
Waarschijnlijk, waarschijnlijk.... Test je setje even bij een vriend oid om te kijken of je daar hetzelfde probleem hebt. Is dat niet het geval zit het probleem bij jou thuis, en anders zou ik ze toch terugsturen.
Maarten
de zekering springt niet elke dag hé..ga echt dat setje geen maand bij een vriend laten staan :p :p
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 18:43:00)
Het zal hier warschijnlijk ook wel aan de elektriciteit hier thuis liggen..
Dus ga ik morgen ook maar een voorraad nieuwe zekeringen halen.. (dat is nu de kost niet..)
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 18:42:00)

Reind schreef:

Staat in de webshop onder shophelp...
Error 404

Pagina is niet gevonden.

Krijg ik als ik de shop-help pagina wil openen..
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 00:02:00)
ik heb ze hier bij new-line gekocht (en zeker lang genoeg op gewacht..lang verhaal shut up :X )
maar dan moet ik de verzending zelf betalen zeker?
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (3-2-2007 23:18:00)
en hier gaat de volgende zekering..vind dit wl raar...