Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 2 van 20)

Topic: Avolites tiger touch ervaring (26-5-2010 19:33:00)
Eigenlijk check ik dit subforum (licht) nooit, dus het was puur mijn eigen mening (niet beïnvloed door andere reacties hier). Uiteraard is je keuze afhankelijk van de toepassing. Dat is altijd. Voor de verhuur zal een Pearl op dit moment geschikter zijn, omdat iedereen hier wel mee weet om te gaan. Maar ik persoonlijk zou gaan voor Chamsys. De laatste tijd kom ik bijv zeer regelmatig sunstrip-grids tegen, echter de nieuwe Pearl software kan (nog niet) omgaan met een matrix. Chamsys wel. Dat zijn voor mij persoonlijk dus belangrijke keuze-bepalende factoren.
Topic: Avolites tiger touch ervaring (26-5-2010 15:00:00)
Ik zou zeker weten voor Chamsys gaan als ik nu moest kiezen. De nieuwe Pearl software is maar voor de helft af en Chamsys is op het moment het systeem met onbegrensde mogelijkheden (zelfs video).
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2010 (10-3-2010 21:51:00)
Van 24 t/m 27 maart 2010 is het weer zo ver. Wie gaat erheen en wanneer?

Wij gaan vrijdag 26 maart met z'n 3'en naar de messe. Vrijdagnacht gaan we naar Club Cocoon in Frankfurt, vervolgens hotelletje en zaterdagmiddag rijden we terug.
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (3-3-2010 15:23:00)

hugovanmeijeren schreef:

Overigens speelt het probleem bij de nieuwe (groene) accu's eigenlijk niet. De oude blauw/grijze accu's waren rampzalig.
Die van de tafel waarover ik het heb is groen. En die heeft flink gelekt. Volgens mij is hij door mijn collega al aangemeld bij DHL. Maar ik bel je even, JVS... of bel mij even.
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (28-2-2010 23:20:00)
Dat was inderdaad het probleem. Morgen Rolight maar even bellen. Thanks.
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (27-2-2010 20:36:00)
Een vrij zaterdagavondje, dus maar eens wat onderhoud aan het doen..

Ik heb een MA Lightcommander 24/6 die niet meer opstart. Bij het inschakelen gaan er wat LED's knipperen, daarna valt het geknipper even stil, vervolgens gaat het geknipper weer verder en zo blijft zich dat herhalen. Het display blijft gewoon leeg.

Link naar een Youtube filmpje waarin je het probleem kunt zien.

Weet iemand waar ik kan beginnen met het zoeken van het probleem?

Reeds geprobeerd: resetten op onderstaande manier.

hugovanmeijeren schreef:

Je zou de tafel even kunnen resetten, aanzetten en tegelijk de 4 rode knoppen onder het display ingedrukt houden.
Topic: tips goedkope groothoek beamer (25-2-2010 16:55:00)
Hoe groot moet het beeld worden? Beeldgrootte + projectie-afstand = type lens.
Topic: Foto's van open speakers (4-2-2010 23:22:00)
Hier zijn al behoorlijk wat DAP speakertjes de revue gepasseerd, maar volgens mij nog geen DAP X-15HLA (shop-afbeeldingen bij dit product kloppen overigens niet).

achterkant
aansluitpaneel dicht
aansluitpaneel open
voeding open
versterker
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (16-1-2010 21:24:00)

djtim schreef:

Hebben Pioneer en Funcion One trouwens een samenwerkingsverband of zo? Op de nieuwe Pioneer kalender zie ik niks anders staan!
De foto's zijn misschien allemaal van dezelfde locatie waar dezelfde vaste set staat? razz :p
Topic: oprij ramp (14-12-2009 21:07:00)
Zoiets ligt eerder aan de plaat dan aan de schoenen sneaky :V Een natte oprijplaat van traanplaat, daar glij je gewoon op uit... welk soort schoen je ook hebt. Het beste vind ik die geperforeerde oprijplaten.