Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Coninxke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Coninxke (Pagina: 2 van 8)
Topic: Foto's van open speakers (5-5-2010 20:43:00)
Mvg.
PieterInderdaad, dat zijn ze.Wat ik mij afvroeg heb je de crossover eigenlijk aangepast tov. het originele ontwerp?
MvG.
pieterIk heb deze speakers van Philip (van het forum) overgekocht. Misschien kan hij meer informatie geven.Topic: nieuwe PA (27-3-2008 20:18:00)
Mvg.
PieterInderdaad, dat zijn ze.Topic: nieuwe PA (27-3-2008 19:09:00)
Welke speakers zijn dit?
Topic: Frequentiebereik PA (3-5-2010 19:45:00)Kick, is het overigens schadelijk dat een woofer hoge tonen krijgt ook al is ie daar volgens de specificaties niet voor geschikt?
Topic: JB psx-15 (28-6-2009 17:36:00)Kick,
de filter van mijn JB-systems PSX-15 is stuk. Een deel ervan is afgebroken, waarschijnlijk door hem een keer te ruw te verplaatsen. Echter, ik kan deze filter niet direct terugvinden. Zouden ze nog verkrijgbaar zijn? Zo nee, is er een alternatieve filter mogelijk in deze luidsprekerkast?
Topic: Quote/Onderschrift (7-8-2008 00:23:00)de filter van mijn JB-systems PSX-15 is stuk. Een deel ervan is afgebroken, waarschijnlijk door hem een keer te ruw te verplaatsen. Echter, ik kan deze filter niet direct terugvinden. Zouden ze nog verkrijgbaar zijn? Zo nee, is er een alternatieve filter mogelijk in deze luidsprekerkast?
Als je 'klant is koning' gebruikt in combinatie met mijn achternaam, dan kom je tot mijn quote.
Topic: nieuwe PA (7-4-2008 23:27:00)Heb je misschien ook foto's gemaakt van de opstelling?
Topic: nieuwe PA (27-3-2008 20:26:00))pieter( schreef:
Coninxke schreef:
)pieter( schreef:
@conincxke: zijn dat die Fr101 die te koop staan op het net?Mvg.
Pieter
MvG.
pieter
)pieter( schreef:
@conincxke: zijn dat die Fr101 die te koop staan op het net?Mvg.
Pieter
Ik bezit een setje FR101. Deze topkasten zijn geladen met de 10MB600 van 18 sound en de DE-25 van B&C. De hoogdriver is trouwens 40 Wrms. Je mag deze altijd een keer komen beluisteren. Of de 2 10" woofers per kant volstaan, weet ik niet. Wel vermoed ik dat 2 van deze hoogdrivers per kant zeker aan je eisen kunnen voldoen.
Topic: GSP1 proto met 8'' hoorn van X-tro bovenop 2 punishers (25-3-2008 09:09:00)Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2008 15:35:00)Happy NY!