Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj xciter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 2 van 7)

Topic: Reason 3.0 besturen vanaf Yamaha P-120 stage piano (28-9-2006 18:55:00)
Ik denk het niet, een MIDI kabel verzendt volgens mij alleen het geluidssingaal.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 18:53:00)
Dat kan zoiets geven als:
"Rokende mensen komen er bij mij niet in, ik kijk wel even verder".
Overigens doen foto's met veel knopjes en faders het erg goed.
Ziet er nogal "Prof" uit happy :)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Newbie vraag over aanschaf boxen (celestion/dap/of zelfbouw?) Uw mening graag (28-9-2006 16:50:00)
Let wel op dat het een Conr*d speaker is. Die weten de specs nog wel eens wat "op te schroeven"

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 20:23:00)

djp schreef:

Martijn & Sebastiaan, vanuit het op dit moment donkere Herveld van harte gefeliciteerd.

en nu niet naast de schoentjes gaan lopen he.
Nee, nu moet je je wel extra netjes aan de regels houden wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 20:20:00)
Gefeliciteerd, Sebastiaan en Martijn!!

Met Vrendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Logo ontwerpen (27-9-2006 19:22:00)

roderick schreef:

Niemand nog ander idee want er mis echt wat aan maar ik weet niet wat.
Als er iemand een idee heeft, post hij/zij dat wel. Het is een beetje nutteloos om daar de hele tijd naar te vragen.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (21-9-2006 15:03:00)

Webbie schreef:

Heb je ooit weleens dit topic helemaal doorgelezen?
Greetz Webbie...
Ik denk niet dat er veel mensen zijn hier die de topic echt helemaal doorgelzen hebben. shocked 8O
Trouwens wel gefeliciteerd met je 100 "paginaeg" bestaan van je topic wink ;) razz :p

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Wat te doen met een budget van 5500 euro (muziek productie) (9-9-2006 10:35:00)
Als monitoren kan je ook kijken naar KRK's

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Skytec Rookmachine (9-9-2006 10:10:00)
Misschien even een mailtje sturen naar die zaak om te vragen welk pompje je nodig hebt? shocked 8O

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Skytec Rookmachine (9-9-2006 09:56:00)
Tsja, het is en blijft Skytec he? shut up :X
Ga naar de dealer, (Kijshop zeker wink ;) ) en kijk wat ZIJ er over te zeggen hebben...
Ik hoop voor je dat er nog garantie op zit.

Als je iets post en je wil daarna nog iets kwijt, gebruik dan even de edit knop, voorkomt dubbel posts. sneaky :V

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter