Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj xciter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 2 van 7)
Topic: Reason 3.0 besturen vanaf Yamaha P-120 stage piano (28-9-2006 18:55:00)
en nu niet naast de schoentjes gaan lopen he.Nee, nu moet je je wel extra netjes aan de regels houden
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterTopic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 20:20:00)Als er iemand een idee heeft, post hij/zij dat wel. Het is een beetje nutteloos om daar de hele tijd naar te vragen.
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterTopic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (21-9-2006 15:03:00)
Greetz Webbie...Ik denk niet dat er veel mensen zijn hier die de topic echt helemaal doorgelzen hebben.
Trouwens wel gefeliciteerd met je 100 "paginaeg" bestaan van je topic
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterTopic: Wat te doen met een budget van 5500 euro (muziek productie) (9-9-2006 10:35:00)Topic: Skytec Rookmachine (9-9-2006 10:10:00)
Ik denk het niet, een MIDI kabel verzendt volgens mij alleen het geluidssingaal.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 18:53:00)Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Dat kan zoiets geven als:
"Rokende mensen komen er bij mij niet in, ik kijk wel even verder".
Overigens doen foto's met veel knopjes en faders het erg goed.
Ziet er nogal "Prof" uit
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: Newbie vraag over aanschaf boxen (celestion/dap/of zelfbouw?) Uw mening graag (28-9-2006 16:50:00)"Rokende mensen komen er bij mij niet in, ik kijk wel even verder".
Overigens doen foto's met veel knopjes en faders het erg goed.
Ziet er nogal "Prof" uit
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Let wel op dat het een Conr*d speaker is. Die weten de specs nog wel eens wat "op te schroeven"
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 20:23:00)Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
djp schreef:
Martijn & Sebastiaan, vanuit het op dit moment donkere Herveld van harte gefeliciteerd.en nu niet naast de schoentjes gaan lopen he.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Gefeliciteerd, Sebastiaan en Martijn!!
Met Vrendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: Logo ontwerpen (27-9-2006 19:22:00)Met Vrendelijke Groet,
Dj Xciter
roderick schreef:
Niemand nog ander idee want er mis echt wat aan maar ik weet niet wat.Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Webbie schreef:
Heb je ooit weleens dit topic helemaal doorgelezen?Greetz Webbie...
Trouwens wel gefeliciteerd met je 100 "paginaeg" bestaan van je topic
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Misschien even een mailtje sturen naar die zaak om te vragen welk pompje je nodig hebt?
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: Skytec Rookmachine (9-9-2006 09:56:00)
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Tsja, het is en blijft Skytec he?
Ga naar de dealer, (Kijshop zeker
) en kijk wat ZIJ er over te zeggen hebben...
Ik hoop voor je dat er nog garantie op zit.
Als je iets post en je wil daarna nog iets kwijt, gebruik dan even de edit knop, voorkomt dubbel posts.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Ga naar de dealer, (Kijshop zeker
) en kijk wat ZIJ er over te zeggen hebben...Ik hoop voor je dat er nog garantie op zit.
Als je iets post en je wil daarna nog iets kwijt, gebruik dan even de edit knop, voorkomt dubbel posts.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter