Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj merinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 2 van 11)
Topic: Ervaring QSC K-serie (20-7-2009 16:29:00)
Op Ivo z'n site krijg ik een foutmelding.een hand getekende nog zeker.
normaal nog een pc tekening ook.
ik zoek er morgen naar!
de b2's ben ik eens beginnen bouwen maar zijn nooit helemaal afgemaakt.
groot zijn ze wel.
EDIT:
Ik kan de tekeningen nergens meer vinden blijkbaar:s.
grtzTopic: Bouw 2st manifold (18-3-2009 22:03:00)
K serie is goed voor feestjes.
K8 met de Ksub klinkt oke maar ik mis een deel midden tonen.
K10 met Ksub klinkt al een pak beter maar zoals ik al zij, niet geschikt voor fuiven wel voor feestjes.
Voor fuiven neem je de hpr serie of de nog zwaardere sets.
Handig aan de K serie is de wel zeer compactheid.
ook zijn ze gemakkelijk te tillen.
grtz
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (15-5-2009 20:13:00)K8 met de Ksub klinkt oke maar ik mis een deel midden tonen.
K10 met Ksub klinkt al een pak beter maar zoals ik al zij, niet geschikt voor fuiven wel voor feestjes.
Voor fuiven neem je de hpr serie of de nog zwaardere sets.
Handig aan de K serie is de wel zeer compactheid.
ook zijn ze gemakkelijk te tillen.
grtz
Lightflash schreef:
Heeft iemand een bouwtekening van de D&B B2 sub?Op Ivo z'n site krijg ik een foutmelding.
normaal nog een pc tekening ook.
ik zoek er morgen naar!
de b2's ben ik eens beginnen bouwen maar zijn nooit helemaal afgemaakt.
groot zijn ze wel.
EDIT:
Ik kan de tekeningen nergens meer vinden blijkbaar:s.
grtz
tot hiertoe ben ik zeer tevreden over de geluids druk en kwaliteit, mooie kickbass.
Ik ben bezig met nog eens 2 stuks voor een totaal van 4st te hebben.
proccesor moeten we nog uitzoeken en ook nog topkasten.
grtz
Topic: Welke 18" speaker? (22-12-2008 22:25:00)Ik ben bezig met nog eens 2 stuks voor een totaal van 4st te hebben.
proccesor moeten we nog uitzoeken en ook nog topkasten.
grtz
van de rcf l18s800 ben ik zeer tevreden (in mijn manifolds)
echter rekening mee houden dat de productie van deze speaker gaat stoppen.
dit kun je op de rcf site vinden
Discontinued products
Topic: Kopieermachine op batterijen (27-11-2008 23:07:00)echter rekening mee houden dat de productie van deze speaker gaat stoppen.
dit kun je op de rcf site vinden
Discontinued products
kan een kleine generator een oplossing leveren?
Topic: Bouw 2st manifold (9-11-2008 11:59:00)Kleine update de speakers zijn er nu nog wachten op de grote test.
heeft er iemand een netter idee om de rooster met foam te bevestigen?
nu hebben we langst 2kanten gewoon een latje waar de rooster met foam tussen zit geklemd maar dit vindt ik niet zo mooi.
een processor hebben we ook nog niet, daar zijn we mee bezig maar weten nog niet goed de welke.
Foto's:
https://www.mijnalbum.nl/Album=AJMHWYUQ
Topic: Randen afronden (5-11-2008 16:52:00)heeft er iemand een netter idee om de rooster met foam te bevestigen?
nu hebben we langst 2kanten gewoon een latje waar de rooster met foam tussen zit geklemd maar dit vindt ik niet zo mooi.
een processor hebben we ook nog niet, daar zijn we mee bezig maar weten nog niet goed de welke.
Foto's:
https://www.mijnalbum.nl/Album=AJMHWYUQ
op mijn werk kan ik dit krijgen, ik weet niet of ik de naam enzo zomaar mag vermelden anders mag je me mailen;) (ik werk als schrijnwerker).
plooi triplex hebben we zeker nog liggen maar ik zal morgen eens moeten kijken of we nog plooi mdf hebben.
en zal een een staaltje meenemen.
grtz
Topic: Randen afronden (4-11-2008 20:21:00)plooi triplex hebben we zeker nog liggen maar ik zal morgen eens moeten kijken of we nog plooi mdf hebben.
en zal een een staaltje meenemen.
grtz
met plooi mdf vrees ik dat je zo'n korte bogt niet gaat kunnen maken.
met plooi triplex (waaraan ik je wel kan helpen aangezien je uit de buurt bent) lijkt mij steviger.
2lagen van 9mm op elkaar lijmen gaat perfect dit doen wij op het werk ook.
het zou echter het beste zijn in 1 stuk massief en het daaruit frezen wat je al vermelden.
Topic: Filmpje lichtset (25-9-2008 22:55:00)met plooi triplex (waaraan ik je wel kan helpen aangezien je uit de buurt bent) lijkt mij steviger.
2lagen van 9mm op elkaar lijmen gaat perfect dit doen wij op het werk ook.
het zou echter het beste zijn in 1 stuk massief en het daaruit frezen wat je al vermelden.
Welke laser heb je daar gebruikt?
ziet er netjes uit.
Topic: Bouw 2st manifold (17-9-2008 16:52:00)ziet er netjes uit.
nee nog niet kunnen testen.
Er laten 2 speakers op zich wachten verwacht ze deze week of volgende ten laatste:s.
Er laten 2 speakers op zich wachten verwacht ze deze week of volgende ten laatste:s.