Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj merinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 1 van 11)
Topic: Bouw 2st manifold (16-5-2010 23:09:00)
Deze kasten geven bij mij van dichtbij een goede druk.
als je verder weg druk wilt kun je beter nog een kastje langst elke kant bijzetten dan dragen ze ineens een pak verder.
grtz Merijn
Topic: Bouw 2st manifold (15-5-2010 10:04:00)als je verder weg druk wilt kun je beter nog een kastje langst elke kant bijzetten dan dragen ze ineens een pak verder.
grtz Merijn
Ik heb ze 14 cm gemaakt.
Momenteel gebruiken wij de qsc hpr122 als topkast of de hpr152
grtz
Topic: Bouw 2st manifold (14-5-2010 11:32:00)Momenteel gebruiken wij de qsc hpr122 als topkast of de hpr152
grtz
Ik heb de rcf l18s801 er insteken vergelijk misschien hier eens mee.
https://www.rcf.it/products/precision-transducers/low-frequency-transducers/l18s801
ondertussen hebben we 4 van deze kasten en ze zijn inderdaad heel compact!
onze processor is besteld en kan elke moment binnen komen drive rack pa+ .
Topic: Ervaring QSC K-serie (23-8-2009 14:41:00)https://www.rcf.it/products/precision-transducers/low-frequency-transducers/l18s801
ondertussen hebben we 4 van deze kasten en ze zijn inderdaad heel compact!
onze processor is besteld en kan elke moment binnen komen drive rack pa+ .
TT08A en de TTS12A inderdaad. deze set wordt regelmatig in die zaal gebruikt zowel voor live als voor dj's.
Ik heb zelf componenten van rcf in mijn baskasten steken en ben er zeer tevreden over.
grtz
Topic: Ervaring QSC K-serie (18-8-2009 00:06:00)Ik heb zelf componenten van rcf in mijn baskasten steken en ben er zeer tevreden over.
grtz
ik heb wel eens een tt setje gehoord bij een optreden.
dat ging loei hard en zuiver toen, het hoog mocht voor mij iets minder scherp zijn maar dat is een kwestie van afregelen.
maar buiten deze ene keer geen ervaring.
Topic: PA-markt in België (8-8-2009 11:17:00)dat ging loei hard en zuiver toen, het hoog mocht voor mij iets minder scherp zijn maar dat is een kwestie van afregelen.
maar buiten deze ene keer geen ervaring.
daar zal ik ook wel eens komen zien.
ik ben benieuwd wie er allemaal gaat staan:p
Topic: Qsc, hpr serie. (4-8-2009 17:36:00)ik ben benieuwd wie er allemaal gaat staan:p
heb zelf een paar qsc hpr topjes.
je zult er geen spijt van krijgen!!!
de boxen gaan loeihard en zuiver, soms iets te schel in het hoog maar dat kun je bij regelen.
grtz
Topic: Tomorrowland 2009 (27-7-2009 19:57:00)je zult er geen spijt van krijgen!!!
de boxen gaan loeihard en zuiver, soms iets te schel in het hoog maar dat kun je bij regelen.
grtz
Ik ben er zaterdag geweest.
alles was weer zeer netjes decors, special effects, licht, geluid,...
q dance stage zag er ook knap uit.
star wars stage vondt ik zeer proper gedaan,t was simpel met witte doeken en een paar moving washes.
vet feestje was het.
Topic: Ervaring QSC K-serie (25-7-2009 09:46:00)alles was weer zeer netjes decors, special effects, licht, geluid,...
q dance stage zag er ook knap uit.
star wars stage vondt ik zeer proper gedaan,t was simpel met witte doeken en een paar moving washes.
vet feestje was het.
Compact is het zeker wel. en zoals qsc kennende klinkt het enorm goed. beetje te veel hoog soms maar dat is bij te stellen.
de K12 heb ik nog niet gehoord, die was niet binnen.
grtz
Topic: Ervaring QSC K-serie (22-7-2009 00:30:00)de K12 heb ik nog niet gehoord, die was niet binnen.
grtz
Inderdaad in belgie bij mijn lokale dealer...
Als je deze set neer zet in een goede zaal en het moet niet kei hard gaan (jeugdfuif bv) ga je het wel redden.
wat ook aan te raden is, is de sub van de hpr serie met de K10.
Dit vond ik persoonlijk beter klinken dan de Ksub.
K sub heeft maar een 12" en dat merk je tegenover de hpr met 15".
grtz
Als je deze set neer zet in een goede zaal en het moet niet kei hard gaan (jeugdfuif bv) ga je het wel redden.
wat ook aan te raden is, is de sub van de hpr serie met de K10.
Dit vond ik persoonlijk beter klinken dan de Ksub.
K sub heeft maar een 12" en dat merk je tegenover de hpr met 15".
grtz