Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MC Party
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 2 van 11)
Topic: Showtec showdesigner en Elation Magic 260 (11-2-2007 17:58:00)
Ik vind het wel geslaagd
Hoe zit het met de krasvastheid van de verf?
Zie namelijk dat je de poten ook meegenomen hebt.
Ben zeer benieuwd hoe ze er na aantal klusjes uitzien en dan vooral de onderkantvd poot welke in statief schuift.Topic: wie weet er een (mobile) bar te koop. (25-10-2006 14:39:00)
Topic: Vanaf 1 januari 2007, 6% BTW voor DJ. (25-10-2006 11:59:00)Meer mensen die met turbocash of os financieals de boekhouding verzorgen?Topic: Thema muziek Viking avond. (20-9-2006 09:24:00)
www.new-line.nl/v/20401
Heeft iemand al met deze tafel gewerkt?
Zo ja..
Werkt deze tafel grotendeels hetzelfde als de sgm pilot 2000 en heeft dus ook een shape generator?
Topic: dancing tubes zelf maken. (20-1-2007 19:29:00)Heeft iemand al met deze tafel gewerkt?
Zo ja..
Werkt deze tafel grotendeels hetzelfde als de sgm pilot 2000 en heeft dus ook een shape generator?
Die showtecs werken super, hier een aantal van staan en doen het ook goed met een rookmachine erbij..
Topic: Opknap topic (19-11-2006 14:22:00)dj merinos schreef:
Ik heb 2 2de handse wind ups gekocht en opgelaptIk vind het wel geslaagd
Zie namelijk dat je de poten ook meegenomen hebt.
Ben zeer benieuwd hoe ze er na aantal klusjes uitzien en dan vooral de onderkantvd poot welke in statief schuift.
Malle Pietje schreef:
Ik mag toch hopen dat het hier om een discobar gaat, en niet om een drankenbar?
En wat als ik mijzelf als (dure) dj verhuur en de apparatuur gratis lever ?
Topic: Dj meubel bouwen (25-10-2006 10:02:00)Ik denk dat stevige houtenplaten (met redelijke afmetignen) met halve eitjes erop wel net zo handig zijn. Meubel zal anders te wiebelig worden.
Nadeel van bovenstaande opstellingen blijft echter het aantal keer lopen voordat het meubel ook werkelijk staat.. maargoed dat is kwestie van persoonlijke voorkeur.
Topic: Nieuw merk: KIND versterkers? (19-10-2006 09:21:00)Nadeel van bovenstaande opstellingen blijft echter het aantal keer lopen voordat het meubel ook werkelijk staat.. maargoed dat is kwestie van persoonlijke voorkeur.
Klopt, tevens gaan de Kind's uit wanneer de rode lampjes gaan branden, FP6400 stoomde gewoon verder.
Topic: Aangifte belasting>zelf doen of? (18-10-2006 12:01:00)mutz schreef:
Verder raad ik je voor je eigen boekhouding het opensource programma turbocash of de nu nieuwe nederlandse variant OS financials aan. Een gratis programma wat minstens zo goed werkt als een KING/Queen, of Davilex.Landen muziek is grotendeel alwel aanwezig, gaat mij meer om de echte "zeerovers" muziek en toepasselijke tunes etc.
Topic: Thema muziek Viking avond. (19-9-2006 23:32:00)Klopt helemaal.. show is al compleet klaar. met verhaallijn etc etc, zoek alleen nog net wat nummers waarvan men zegt: "Goh wat leuk, zo toepasselijk dit plaatje"