Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 2 van 11)

Topic: Showtec showdesigner en Elation Magic 260 (11-2-2007 17:58:00)
www.new-line.nl/v/20401

Heeft iemand al met deze tafel gewerkt?
Zo ja..
Werkt deze tafel grotendeels hetzelfde als de sgm pilot 2000 en heeft dus ook een shape generator?
Topic: dancing tubes zelf maken. (20-1-2007 19:29:00)
Die showtecs werken super, hier een aantal van staan en doen het ook goed met een rookmachine erbij..
Topic: Opknap topic (19-11-2006 14:22:00)

dj merinos schreef:

Ik heb 2 2de handse wind ups gekocht en opgelapt
Ik vind het wel geslaagd happy :)
Hoe zit het met de krasvastheid van de verf?
Zie namelijk dat je de poten ook meegenomen hebt.
Ben zeer benieuwd hoe ze er na aantal klusjes uitzien en dan vooral de onderkantvd poot welke in statief schuift.
Topic: wie weet er een (mobile) bar te koop. (25-10-2006 14:39:00)

Malle Pietje schreef:

Ik mag toch hopen dat het hier om een discobar gaat, en niet om een drankenbar?
laugh :D
Topic: Vanaf 1 januari 2007, 6% BTW voor DJ. (25-10-2006 11:59:00)
En wat als ik mijzelf als (dure) dj verhuur en de apparatuur gratis lever ?
Topic: Dj meubel bouwen (25-10-2006 10:02:00)
Ik denk dat stevige houtenplaten (met redelijke afmetignen) met halve eitjes erop wel net zo handig zijn. Meubel zal anders te wiebelig worden.
Nadeel van bovenstaande opstellingen blijft echter het aantal keer lopen voordat het meubel ook werkelijk staat.. maargoed dat is kwestie van persoonlijke voorkeur.
Topic: Nieuw merk: KIND versterkers? (19-10-2006 09:21:00)
Klopt, tevens gaan de Kind's uit wanneer de rode lampjes gaan branden, FP6400 stoomde gewoon verder.
Topic: Aangifte belasting>zelf doen of? (18-10-2006 12:01:00)

mutz schreef:

Verder raad ik je voor je eigen boekhouding het opensource programma turbocash of de nu nieuwe nederlandse variant OS financials aan. Een gratis programma wat minstens zo goed werkt als een KING/Queen, of Davilex.
Meer mensen die met turbocash of os financieals de boekhouding verzorgen?
Topic: Thema muziek Viking avond. (20-9-2006 09:24:00)
Landen muziek is grotendeel alwel aanwezig, gaat mij meer om de echte "zeerovers" muziek en toepasselijke tunes etc.
Topic: Thema muziek Viking avond. (19-9-2006 23:32:00)
Klopt helemaal.. show is al compleet klaar. met verhaallijn etc etc, zoek alleen nog net wat nummers waarvan men zegt: "Goh wat leuk, zo toepasselijk dit plaatje"