Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 18 van 20)

Topic: probleempje eigen mix opnemen (22-5-2006 19:59:00)
blaas je de mic-in niet op als je dat doet?

immers mic in geeft zelf stroom af, line in niet..
Topic: probleempje eigen mix opnemen (22-5-2006 19:57:00)
er zitten als het goed is 2 inputs op je geluidskaart; 1 is mic(rood) andere is line in(blauw)

blauwe ingang dus gebruikenwink ;)
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 19:55:00)
ik heb zowel sunlite, als daslight, als martin lightjockey 2.6 GRATIS gedownload.

het leuke van martin is dat ze nergens hebben staan dat je per-sé hun dongle moet gebruiken. je mag dus(volgens hun licensie) rustig een beetje gaan zitten proggen om een goedkopere dongle te laten werken met hun software.

zoek maar eens goed met de term hernoem en DMX (in 1 opdracht)

veel succeswink ;)
Topic: probleempje eigen mix opnemen (22-5-2006 18:26:00)

ExPlanE schreef:

Ik denk nog steeds dat het met je PC instellingen te maken heeft. (Neem me niet kwalijk als ik ergens overeen heb gelezen :p )

Als je hem inplugt op je geluidskaart (line in) dan zittie dus in je microfoon ingang. Standaard (athans bij mij) staat microfoon erg laag in de volume regeling. Zoals Dré zei, check dat. Volumeregeling -> Eigenschappen -> 'Opnemen' (-> Ok) -> Kijk of je microfoonschuifje goed omhoog staat!

Zie hier voorbeeld: >KLIK<

Let erop dus dat 'Microfoon' helemaal omhoog staat. Want dat is namelijk je Line-In !

En oja, mocht dit niet het geval gaan. Ga naar Geavanceerd! (Mocht dat niet aanstaan: Opties -> Geavanceerde Volumeregeling (aanvinken) )
Zet dan MicBoost aan!! Wie weet helpt dat ;) !

Eenz kijken of het lukt...
* ahum *

misschien dat je iets kunt zeggen als je weet waar je over praat?

line in en microfoon zijn 2 totaal verschillende dingen.

line in ontvangt singalen(stroom), terwijl mic signalen(héy, ook weer stroomwink ;)) uitzend.

dat is het grootste verschil.

verder hoef je dus niets qua mic-boost te doen oid, omdat je niet met mic werkt..
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 18:24:00)
oplossing voor wie handig is met computers:

dmx4all dongle halen, en een programma als sunlite oid laten denken dat het hun dongle is(dmv programmeren) vervolgens je show doen

wie niet handig is met computers:
daslight aanscahffen, kost even een paar centen voor de controller, maar is wel de simpelste sturing.
Topic: probleempje eigen mix opnemen (22-5-2006 13:39:00)
probeer je line out eens op te nemen terwijl je aan het draaien bent?

indien dat ook zacht is, moet je je opnameprogramma ff bijstellen.
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (19-5-2006 11:41:00)
ik had begrepen van een zaalenboer hier in de buurt dat je vboven de 750 euro winst pas buma hoefde te betalen?

maar goed, zolang er nog geen kvk is denk ik dat ze niet echt snel komen controleren bij ons
Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (18-5-2006 22:02:00)

KVM schreef:



en nog een,met 16 scans
wat voor schoenendozen zijn dat..?? shut up :X
Topic: Ra Ra... (18-5-2006 20:29:00)
je kunt bij een SCX500 afstellen waar de lens zoch bevint dmv een stelschroef.

deze zit, als je de scan recht voor je neus hebtm in het midden rechts.
Topic: Ra Ra... (18-5-2006 20:27:00)
dan is de SCX500 al zeker uitegsloten, deze hebben een 150W lamp