Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 18 van 20)
Topic: fbt of mackie? (26-12-2004 13:39:00)
het verschil zit hem als volgt:
de mackie's kan ik nieuw krijgen als dezelfde prijs voor 2de hands fbt, let wel deze zijn 2 maand oud! + dat ik bij de fbt's 2 baskasten heb tegenover bij de mackie's!
de mackie's heb ik al gehoord in een complete set, maar de fbt blijft mij onbekend.
graag had ik dringend advies geweten
alvast bedankt voor jullie reaktie
Topic: antari z1200 probleem (26-12-2004 13:33:00)de mackie's kan ik nieuw krijgen als dezelfde prijs voor 2de hands fbt, let wel deze zijn 2 maand oud! + dat ik bij de fbt's 2 baskasten heb tegenover bij de mackie's!
de mackie's heb ik al gehoord in een complete set, maar de fbt blijft mij onbekend.
graag had ik dringend advies geweten
alvast bedankt voor jullie reaktie
motot hapert niet, morgen ga ik hem ontkalken, want vandaag is het zondag en ik denk dat de buren het niet erg zouden apprecieren als ik dit vandaag in mijn achtertuin zou doen!
morgen laat ik wel iets weten of het gelukt is
of niet
greetzz
Topic: fbt of mackie? (26-12-2004 01:15:00)
morgen laat ik wel iets weten of het gelukt is
of niet
greetzz
ik zit met een dilemma!
2 x mackie srm 450
1 x mackie sw1801
of
2 x fbt maxx 5a
2 x fbt maxx 10sa
het is voor all-round, dus zowel kleindere zalen als de wat grotere zalen.
kan iemand mij helpen???
thankx
Topic: antari z1200 probleem (25-12-2004 23:50:00)2 x mackie srm 450
1 x mackie sw1801
of
2 x fbt maxx 5a
2 x fbt maxx 10sa
het is voor all-round, dus zowel kleindere zalen als de wat grotere zalen.
kan iemand mij helpen???
thankx
heb ik gedaan, maar nu is mijn vraag dat abnormaal ronken, komt dit doordat hij verstopt zit, of is het iets anders?
Topic: antari z1200 probleem (25-12-2004 23:04:00)als ik op de knop druk hoor je hem ronken maar dit is 10 keer luider als anders, misschien is het het pomje dat verstopt zit, maar hoe kan je dit dan oplossen?
Topic: antari z1200 probleem (25-12-2004 22:11:00)ik zit met het volgende probleem:
hij ronkt als de pest, maar er komt praktisch geen rook uit!! heb hem opengezwierd, alles ziet er goed uit. de vloeistof gaat naar de weerstand( dit kan je zien door de doorzichtige buisjes). Nu is mijn vraag: iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe dit op te lossen valt??
thanks.
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (25-12-2004 19:21:00)hij ronkt als de pest, maar er komt praktisch geen rook uit!! heb hem opengezwierd, alles ziet er goed uit. de vloeistof gaat naar de weerstand( dit kan je zien door de doorzichtige buisjes). Nu is mijn vraag: iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe dit op te lossen valt??
thanks.
ook ik heb een probleem met de z1200.
Topic: Misser van JB Systems; Beat 6 Prof Mixer (22-12-2004 23:29:00)ik wil bedoelen dat, als je hem gebruikt als een goede huisvader, deze wel een redelijke tijd hun ding.
to tom: zelfs met het duurste mengpaneel duurt het nog geen minuut of hij is naar de haaien!!!
Topic: Misser van JB Systems; Beat 6 Prof Mixer (22-12-2004 23:11:00)to tom: zelfs met het duurste mengpaneel duurt het nog geen minuut of hij is naar de haaien!!!
mijn eerste mengertje was ook een jb nl. de classic 9 heb er vijf jaar intensief mee gedraaid (zo'n 45 keer per jaar) en heb daar niks van problemen mee gehad! (volgens mij werkt ie nog steeds
) Dus om te zeggen dat jb 'brol' is, vindt ik toch een beetje overhaast geconcludeerd.
Niet tegenstaande, kwaliteit heeft zijn prijs en kan je niet verwachten dat je voor 250 euro een kwalitatieve menger hebt voor intensief on the road.
mijn advies doorsparen tot je een degelijke menger kan kopen!!!
Topic: 5de aansluiting t-4 (21-12-2004 23:05:00)
) Dus om te zeggen dat jb 'brol' is, vindt ik toch een beetje overhaast geconcludeerd.Niet tegenstaande, kwaliteit heeft zijn prijs en kan je niet verwachten dat je voor 250 euro een kwalitatieve menger hebt voor intensief on the road.
mijn advies doorsparen tot je een degelijke menger kan kopen!!!
CE is een kwaliteitsmerk conform europe of zoiets, en heeft niet alleen met storing te maken, maar ook de veiligheid en of deze aan de officiele normen voldoet die europa opgelegd heeft.
correct me if i'm wrong
greetzz
bidji
correct me if i'm wrong
greetzz
bidji