Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 16 van 20)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (22-2-2006 14:14:00)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (22-2-2006 13:24:00)Er zit dus wel een automatische gain op, staat in de manual, ik stuur alles uit via de send op 0Db en moet telkens +/- 6Db bijsturen via de gain op mn mixer om het volume gelijk te krijgen
Inderdaad, ik ben ook wel een vrij vlotte mixer, kan mijzelf hopeloos irriteren aan zulke (kleine) dingetjes.
Zoals sylvia zegt, maar er dan een aan/uit schakelbare functie van.
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (22-2-2006 13:24:00)Zoals sylvia zegt, maar er dan een aan/uit schakelbare functie van.
Sylvia schreef:
Evenals de keuze om eject te locken of unlocken (hoewel ik hier in de begeleidende tekst niks over teruglees).
Psst dit kon bij de MK1 ook al
het stond in de planning om MK2's te kopen maar ik had gelukkig al zo'n flauw vermoeden dat deze binnenkort wel een opvolger zouden krijgen.
Leuk aan de MK3 is wel dat je ook 3 hotloops hebt (op je hotstarts)
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (21-2-2006 12:36:00)Leuk aan de MK3 is wel dat je ook 3 hotloops hebt (op je hotstarts)
K zag dat er nou helemaal iemand creatief bezig is geweest...
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (20-2-2006 19:05:00)
Ziet er netjes uit!
Alleen even een vraagje: dat gat voor de bekabeling, krijg je daar wel een stekker doorheen?
En ten tweede, laat je je stofkapper er opzitten? anders had je net zo goed de houders er af kunnen schroeven (indien mogelijk natuurlijk)
Topic: Naalden (20-2-2006 17:48:00)Alleen even een vraagje: dat gat voor de bekabeling, krijg je daar wel een stekker doorheen?
En ten tweede, laat je je stofkapper er opzitten? anders had je net zo goed de houders er af kunnen schroeven (indien mogelijk natuurlijk)
Zo moeilijk is dat niet hoor, mijn TT's kan je geen speling ontdekken (thanx to dré)
Kan je misschien een foto maken van je TT, of vermelden welke het precies is?
Ik heb namenlijk het vermoeden dat het element nog meer waard is dan de hele draaitafel..
Topic: Pioneer doet mee aan I-Pod hype? (20-2-2006 17:43:00)Kan je misschien een foto maken van je TT, of vermelden welke het precies is?
Ik heb namenlijk het vermoeden dat het element nog meer waard is dan de hele draaitafel..
Even tussendoor:
Ik kwam dit opeens weer tegen:
https://www.geminidj.com/iseries_itrax.html
een gemini ipod mixer
, nagenoeg hetzelfde als de numark op de bediening v/d ipod na.
Ik snap niet dat ze nu nog met zo'n product gaan komen.
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (17-2-2006 15:55:00)Ik kwam dit opeens weer tegen:
https://www.geminidj.com/iseries_itrax.html
een gemini ipod mixer
, nagenoeg hetzelfde als de numark op de bediening v/d ipod na. Ik snap niet dat ze nu nog met zo'n product gaan komen.
Toch lastig, ik zou nooit een favoriet kunnen kiezen
Bij mij zijn het onder andere:
Carl Cox - Daar is het voor mij allemaal een beetje mee begonnen / diversiteit
2Many Dj's - Briljante platenkeuze
Don Diablo - Platenkeuze
Ben Liebrand - Techniek
Chuckie - Skillz/Platenkeuze
Kentaro - Scratch skillz
Dj Yoda - Skillz/Platenkeuze
etc..
Zo kan ik nog wel even doorgaan
Topic: Naalden (16-2-2006 19:27:00)Bij mij zijn het onder andere:
Carl Cox - Daar is het voor mij allemaal een beetje mee begonnen / diversiteit
2Many Dj's - Briljante platenkeuze
Don Diablo - Platenkeuze
Ben Liebrand - Techniek
Chuckie - Skillz/Platenkeuze
Kentaro - Scratch skillz
Dj Yoda - Skillz/Platenkeuze
etc..
Zo kan ik nog wel even doorgaan
als ik het goed voor me haal is het zo'n arm die recht is en voor de headshell een flinke knik maakt?
Ik zou het er echt niet op wagen. kleine kans dat je hier fatsoenlijk op kunt scratchen. Maak anders eens een foto van het geval.
Topic: Redsound Soundbite (8-2-2006 21:02:00)Ik zou het er echt niet op wagen. kleine kans dat je hier fatsoenlijk op kunt scratchen. Maak anders eens een foto van het geval.
boellie schreef:
dat heeft waarschijnlijk met net niveau van je uitgang te maken.. als je hem op de headphone aansluit neemt hij het geluid met het volume wat je over de cue stuurt. er zit geen auto gain op ofzo, daarom kan je dus onderling de output van loopsamples aanpassen.