Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van StijnS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 15 van 20)

Topic: MJS Magnum Scan (16-6-2009 19:14:00)
Misschien handig om eens zo'n kastje open te gooien, de outputs aan een logic analyser en kijken hoe het werkt...? Zullen wel meer mensen zijn die hiernaar op zoek zijn...
Topic: cat5 10/100 over XLR (12-5-2009 19:34:00)
Klommelen met huis-tuin-keuken wifi routertjes is bij ons in grote evenementen echt geen optie. Om verbinding te maken tussen FoH en stage gebruiken wij altijd Luminex wifi doosjes. Deze toestellen zijn speciaal gemaakt en ontworpen om te werken op 2,4GHz en 5GHz en kunnen zonder problemen constant grote datastromen (o.a. grote Artnet systemen) verwerken.
En ze zijn waterdicht wink ;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (6-5-2009 16:24:00)
Scans videowall? sneaky :V
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (28-2-2009 22:31:00)
Douwe, welke lichtsoftware gebruik jij dan op je Mac? Ik moet altijd opstarten in windoos opdat ik hem voor licht zou kunnen gebruiken... sad :(
Topic: Slechtste ervaring (28-2-2009 17:28:00)

Sylvia schreef:

Weet ik, alleen het alarm blijft zo irritant loeien ;-)
Die accu raakt ooit wel leeg...
Topic: effecten bij draaitafels (18-1-2009 20:51:00)
En als je mengtafel ook geen ingebouwde sampler heeft, kun je nog steeds een beroep doen op externe effectenbakken. (Persoonlijk vind ik een Kaoss Pad daar een erg leuk speelgoedje voor ashamed :$ )
Topic: PA markt 2009 (29-12-2008 20:12:00)
Klinkt erg interessant, die koopjes die iedereen daar doet...
Zou eigenlijk ook wel eens een keer een kijkje willen gaan nemen. Iemand uit de omgeving Noord-Limburg (BE) die een plaatsje vrij heeft in de auto? razz :p
Topic: 7'' scherm als monitor voor muziekpc. (23-12-2008 20:20:00)
Maak een systeem zodat je het scherm kunt roteren zodat het in de case ligt. (Net boven mengpaneel)
Bij geopende kist staat je scherm dan recht. happy :)
Topic: html-tips voor het maken van je site (19-11-2008 15:26:00)
Van die tekstboxjes die leeggemaakt moeten worden:

<input type="text" name="naam" value="Jouw naam" onclick="if (this.value == 'Jouw naam') { this.value=''; }" />

Je andere probleem volg ik niet echt helemaal goed, kun je wat beter uitleggen (met de code die je nu hebt b.v.?)
Topic: Beveiling tegen schokken (11-11-2008 18:23:00)
Wat is er (buiten de kostprijs) mis met een solid state harde schijf?
Qua snelheid zal een normale harde schijf 't er niet van halen, en ze zijn ook nog eens lekker energiezuinig. happy :)