Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sntho0

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 192 bijdrage(n) van Sntho0 (Pagina: 13 van 20)

Topic: vermogen/weerstand (9-3-2007 09:55:00)
Was het niet 2 x JRX-125?

Zo ja, deze heb ik. Bevallen prima. Inmiddels wel uitgebreid met een paar subs, want als het wat harder moet (en dat kunnen de jbl's!) kom je bas te kort. Maar, als het niet zo hard hoeft kun je hier goed mee uit de voeten. Wat wel weer een nadeel is, is dat ze eingelijk op een tafel moeten staan, wat ik weer niet zo mooi vind. Ze kunnen niet op een statief. O ja, ik heb er een Omnitronic P-1500 aan hangen. Deze kan het prima doen. Nog nooit geclipped, en wordt niet warm.

Missy J schreef:

Ik zit er aan te denken om 2x de JBL JRX-115 aan te schaffen, daar ben ik erg van gecharmeerd (uiteindelijk zullen dit er 4 gaan worden). Ik zoek nu nog een passende versterker hiervoor. Ik zat zelf te denken aan de DAP P1600. Ik denk dat de Behringer EP-2500 een beetje te zwaar is. Als je nog andere tips hebt..... graag.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (19-1-2007 15:34:00)
Wat ik het belangrijkste vind is: kan die laser zonder DMX net zo veel als met? Behalve dat hij dan niet te controleren is vanaf die DMX.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (19-1-2007 09:27:00)
Mijn kennis op gebied van licht is bijna niets, dus vandaar onderstaande vraag.

Ik wil een laser aanschaffen en daar staat o.a. dit bij: •Control: Sound/DMX-512/Auto

Ik begrijp dat hij geluid gevoelig is. En hij zal ook werken zonder DMX.
Maar heb ik dan net zo veel programma's, en wat betekend in dit geval die Auto?
Dit zie je namelijk niet bij elke laser die Sound en dmx bestuurbaar is.
Ik heb geprobeerd het op het forum te vinden maar is me helaas niet gelukt.

Al vast bedank!
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 09:48:00)
Nou, ziet er best profi uit, maar waarom? En dat gewoon in je eigen huis? En waarom niet gewoon een stuk of 3 stevige hoeksteunen en je was in een half uur en voor nog geen 2 tientjes klaar geweest zonder poten op de grond. Dus, ik vindt dit een beetje overdreven.
Topic: Blacklight achter (mat) plexiglas (13-11-2006 08:58:00)
Heren (neem ik aan) Reemski en Maaarten, dank je wel voor he meedenken maar wat denken jullie wat zo'n woofer kost? wink ;)
Nee, we hebben nu eenmaal gekozen voor die hoge kasten, en natuurlijk zijn er ook nadelen aan verbonden.
Maar die wegen bij ons niet op tegen de voordelen. We zijn nu in een klap van het probleem af om op de goede hoogte te komen. Dus, geen tafels meer.

Om weer op het licht terug te komen.
Mijn beginnende vraag was of montage van plexiglas voor een blacklight een optie was om de loze ruimte te benutten.
Dit schijnt niet te kunnen, dus misschien zonder plexiglas of iets anders op een hoogte van 60 tot 100 cm?
Topic: Blacklight achter (mat) plexiglas (10-11-2006 15:33:00)
Wij hebben er voor gekozen om de subs naar een meter te verhogen naar een meter omdat we dit mooier, en steviger vinden dan weer een losse kist er tussen. Een paal er tussen kan niet omdat de boxen die wij als top gebruiken 110 cm hoog zijn.
De kast is, vanzelfsprekend, een berekende kast, en natuurlijk zit er een tussenschot in. Dus, de werkelijke sub is 60 cm hoog met daar boven 40 cm loze ruimte.
Topic: Blacklight achter (mat) plexiglas (10-11-2006 14:46:00)
Dat de subs groot worden vind ik niet erg. Zou ik dit niet doen dan moet ik er iets op bedenken dat ik op de goede hoogte kom. Maar inderdaad lijkt het misschien niet mooi als ik er iets van een lichteffect in maak. Kan er natuurlijk ook voor kiezen om het gewoon dicht te maken. Maar misschien heeft iemand een goed idee.
Topic: Blacklight achter (mat) plexiglas (10-11-2006 12:54:00)

Tom schreef:

Waarom achter plexiglas?
Ik ben met een paar subs aan het bouwen die een hoogte hebben van 60 cm. Om op een totale hoogte van 2.1 meter (tops zijn 1.1 m) te komen maak ik ze 1 meter hoog. De 40 cm die ik in de subs over heb wil ik eingelijk ook benutten. Dus, ik denk laat ik er een lichteffect in plaatsen. Maar, daar het op een hoogte is van 60 cm zal dit niet zo zinvol zijn. Daarom dacht ik aan een blacklight. Deze zal, denk ik op die hoogte nog het meest effectief zijn.
Topic: Blacklight achter (mat) plexiglas (10-11-2006 12:14:00)
Weet iemand of je een blacklight achter (mat) plexiglas kunt plaatsen zonder dat dit ten koste gaat van het "blacklighteffect"?

BVD
Topic: Subs Bridgen of niet ? (2-11-2006 14:20:00)

Dave22 schreef:

of het nu 3dB is of niet kan me wienig schelen,
kan iemand aub eens op de vragen antwoorden van mijn post in plaats van op wat anderen zeggen te gaan vitten.

nog kort overzicht:
bridgen of niet ?
subs int midden bij elkaar of niet?
tops de volle 412 Watt geven ipv 300?
hoeveel personen?

Merci
Vitten? Wie, Wat, Waar?! Zie Victor's reactie. Wij zitten allemaal op dit forum om van elkaar te leren en om elkaar te helpen.