Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 13 van 20)
Topic: Gezocht: bouwtekening MTL2 (26-10-2007 20:11:00)
Je moet het echter eerlijk bekijken.
Vandaar ook mijn opmerking dat er zeker "budget" kasten zijn die goed klinken. Daarnaast zijn er ook vermogen vretende kasten waar niets uit komt.
Bovendien zal service een rol spelen, liggen die MC harrison, speakers los op de plank?Nee dat je het eerlijk moet bekijken begrijp ik. Maar daarom geef ik het kastje de voordeel van de twijfel. Waarschijnlijk gaat dit kastje de Nexo never nooit verslaan qwa geluid. Maar nogmaals ik acht het niet onmogelijk.
En of de speakers op de plank liggen, denk het niet maarja als je het geluid zou kunnen evenaren met een kastje uit dit prijs segment naja dan zou in ieder geval ik dit wel voor lief kunnen nemen.
En aan de hand van welke tekening heb jij ze gebouwd ? En met welke speakers heb je de kasten geladen ?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-10-2007 17:32:00) conrad al eens geprobeerd ?
Topic: showtec-movingheads challenger mk II (22-10-2007 01:37:00)Volgens mij is dit toch echt niet zo'n oude head, Volgens mij is het gewoon de voorganger van de Phantom. En de phantom is er toch pas hooguit 2 jaar.
Topic: Zware scan! (5-9-2007 00:54:00)En ik gok dat als je ze al hier krijgt, dat je een probleem hebt als je ze in het stopcontact steekt.
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (14-8-2007 01:47:00)Uhmm het was dus geen probleem met timer instellingen gelukkig ook maar want dan had ik mezelf dus echt voor de kop kunnen slaan. Maar wat was het dan nu wel, dat weet ik ook niet maar na het nasolderen van alle soldeerpunten op de print in het apparaat is het opgelost. Ik weet niet voor hoelang maar tot nu toe doet hij het weer gelukkig maar. Dus iedereen hier ook weer bedankt voor de inbreng, En mijn volgende probleem heeft alweer een plekje gevonden hier op het forum. Hoop dat jullie mij ook hier weer me kunnen helpen.
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (5-8-2007 14:58:00)Hehe nee dat heb ik indd nog niet geprobeerd. Maar het is toch zo dat die automatisch gereset is als de spanning van de machine af is ? Maarja ga het in ieder geval eens proberen.
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (3-8-2007 18:33:00)Jup heb hem al open gehad maar alles zit zoals het moet zitten voor zover ik kan zien. Want je hebt zeg maar 6 AMP stekkertjes. 2 voor de pomp, 2 voor het verwarmingselement, En 2 voor de thermokoppel. De thermo koppel heeft een rode en een zwarte draad en daar staat ook duidelijk over aangegeven hoe ze moeten zitten. Dan blijven nog 4 stuks over, 2 daarvan zijn de "0" voor de pomp en het element. En 2 zijn de plus voor de pomp en het element en ook deze zitten juist. Want als ik het omdraai dan draait de pomp verkeerd om. Dus ik denk dat het in de sturings electronica zit of in de afstandsbediening. Maar da afstandsbediening lijkt mij sterk omdat het probleem zich voordoet met ee nagebouwde afstandsbediening en een originele.
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (3-8-2007 18:10:00)Jup heb het namelijk ook geprobeerd zonder kabel ertussen dus gewoon de controller direct in de machine. Het is ook zo dat als je op de nevelknop drukt tijdens het opwarmen dat het heating ledje uitgaat.
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (3-8-2007 17:32:00)Hallo,
Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen met mijn vaag probleem. Het probleem is als volgt... Ik heb een martin magnum pro 2000 waarvan de afstandsbediening omgekeerd werkt zeg maar. Hij begint zeg maar gewoon te spuiten als hij warm is. En als je dan op het knopje drukt waarmee hij normaal begint te spuiten dan stopt hij juist.
Ik hoop dat mijn probleem omschrijving een beetje duidellijk is en iemand mij kan helpen.
Topic: Omnitronic PAS-212 of PAS-215 ervaring? (21-6-2007 23:10:00)Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen met mijn vaag probleem. Het probleem is als volgt... Ik heb een martin magnum pro 2000 waarvan de afstandsbediening omgekeerd werkt zeg maar. Hij begint zeg maar gewoon te spuiten als hij warm is. En als je dan op het knopje drukt waarmee hij normaal begint te spuiten dan stopt hij juist.
Ik hoop dat mijn probleem omschrijving een beetje duidellijk is en iemand mij kan helpen.
KVM schreef:
Nee hoor, ik heb niet eens een bril. (maar ook geen NEXO)Je moet het echter eerlijk bekijken.
Vandaar ook mijn opmerking dat er zeker "budget" kasten zijn die goed klinken. Daarnaast zijn er ook vermogen vretende kasten waar niets uit komt.
Bovendien zal service een rol spelen, liggen die MC harrison, speakers los op de plank?
En of de speakers op de plank liggen, denk het niet maarja als je het geluid zou kunnen evenaren met een kastje uit dit prijs segment naja dan zou in ieder geval ik dit wel voor lief kunnen nemen.