Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 13 van 15)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (12-3-2010 00:21:00)
Ik heb zitten pielen maar ik kan het niet echt ergens in de handleiding terugvinden en ik zou het toch wel graag voor elkaar krijgen.
Wat jij dus bedoelt Douwe is dat ik alles met scene's en chases moet spiegelen en er zo maar iets van moet maken?
Verder krijg ik ook het pookje niet aan de praat, ik volg de stappen wel in de handleiding..Topic: JB-systems "the winner" scan (12-2-2009 13:02:00)
zo! drastische maatregel.
Topic: Post hier je logo! (23-8-2009 20:46:00)Ja ik ben ook van mening dat een logo simpel en herkenbaar moet zijn. Maar wat ik al zei wordt er door iemand anders naar gekeken en misschien wat aangepast.
Verder zitten er in mijn website inderdaad wat fouten. Aangezien ik niet zo goed ben met van dat computergedoe laat ik hem nu bouwen door een externe ontwerper.
Dat centreren heb ik dus ook niet voor elkaar gekregen terwijl ik dat eigenlijk wel had ingesteld.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Topic: Post hier je logo! (20-8-2009 21:21:00)Verder zitten er in mijn website inderdaad wat fouten. Aangezien ik niet zo goed ben met van dat computergedoe laat ik hem nu bouwen door een externe ontwerper.
Dat centreren heb ik dus ook niet voor elkaar gekregen terwijl ik dat eigenlijk wel had ingesteld.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Mijn website wordt binnenkort onderhanden genomen en dan wordt ook naar het logo gekeken of daar eventueel nog iets aan verbeterd kan worden, maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips? https://www.masterpartys.nl linksboven staat mijn logo..
Alvast bedankt voor de reacties
Topic: JB-systems "the winner" scan (15-2-2009 20:31:00)Alvast bedankt voor de reacties
ow.. dat is minder.. Naja daar moet ik het maar mee doen.
Topic: JB-systems "the winner" scan (15-2-2009 20:01:00)
Ja maar hoe moet ik dat instellen op de scanmaster op dat live toe te passen. Ik snap best dat ik dat zo kan instellen maar ik wil dus op mijn fader tilt gespiegeld hebben.. Of praat ik nu langs jullie heen?
Topic: JB-systems "the winner" scan (15-2-2009 19:35:00)[botheid modus]
RTFM
[/botheid modus]
Snap ik deze taal hierboven? RTFM
[/botheid modus]
Ik heb zitten pielen maar ik kan het niet echt ergens in de handleiding terugvinden en ik zou het toch wel graag voor elkaar krijgen.Wat jij dus bedoelt Douwe is dat ik alles met scene's en chases moet spiegelen en er zo maar iets van moet maken?
Verder krijg ik ook het pookje niet aan de praat, ik volg de stappen wel in de handleiding..
ow oké, krijg ik dat voor elkaar met de scanmaster 2 MK2?
Topic: JB-systems "the winner" scan (12-2-2009 12:19:00)Ik heb een beetje gezocht in het forum, maar ik kan het zo 1,2,3 niet vinden..
Hoe spiegel ik the winner scans (MK2)? (ik heb een scanmaster 2 MK2 als aansturingspaneel)
Wie kan mij helpen?
Topic: Lichtshow ontwerpen (25-11-2008 08:32:00)Hoe spiegel ik the winner scans (MK2)? (ik heb een scanmaster 2 MK2 als aansturingspaneel)
Wie kan mij helpen?
Bedankt voor dat programmatje Jeroen. Het is dan wel een demootje, maar ik heb er een beetje in kunnen pielen.
Voor de geïnteresseerden: https://www.mijnalbum.nl/Album=CMDNFVWJ
Topic: Lichtshow ontwerpen (24-11-2008 11:43:00)Voor de geïnteresseerden: https://www.mijnalbum.nl/Album=CMDNFVWJ
Bedankt voor de reacties in ieder geval! Tom, ik heb dat programmatje gedownload maar ik snap er niets van
, ik krijg niet eens een mooi plattegrondje van de zaal, laat staan er lichten in gehangen
, ik krijg niet eens een mooi plattegrondje van de zaal, laat staan er lichten in gehangen