Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Harmen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 12 van 13)

Topic: Scanmaster programmeren (10-1-2004 14:33:00)
ey allemaal,
gisteravond met scanmaster gewerkt, ging ergh goed!
idd een simpel en logisch klein tafeltje...
alleen het patchen van de wielen lukte me niet, hij vraagt 8/16 bits maar waar voer je dan wat in?
mzzls
Topic: Scanmaster programmeren (5-1-2004 08:38:00)
thnx dr staat een n best duidelijke foto van een scanmaster bij, waarop je kunt leze wat er bove de meeste knopjes staat...
als er nog meer zijn :-) maare iig bedankt!
mzzls
Topic: Scanmaster programmeren (4-1-2004 20:14:00)
Ik zoek een showtec scanmaster 2,
en op die foto van de webshop vind ik niet echt leesbaar...
ik zal nu welff google maar als iemand links heeft : welkom happy :)
thnx & mzzls
Topic: Scanmaster programmeren (3-1-2004 20:27:00)
laatste vraag (kweet dat ik zeur wink ;) )
heeft iemand een goeie grote foto? (of wil eiamdn die eve make)
dit in verband met knopjes, kan ik van te voren vast kijken waar alles zit...
alvast bedankt!

mzzls
Topic: Scanmaster programmeren (3-1-2004 20:14:00)
maar het staat hier bove laugh :D
thnx
Topic: Scanmaster programmeren (3-1-2004 20:13:00)
ja hoe je die wiele patchte...
Topic: Scanmaster programmeren (2-1-2004 20:36:00)
uhmz sorry
t valt me ineens op dat we t over een ander onderwerp hadden wink ;)
sorry mijn fout,
ik dacht dah het over de scanmaster 2 ging...
excuses & mzzls
Topic: Scanmaster programmeren (1-1-2004 20:50:00)
pcies want die nerderlandse kon ik niet leze sad :(
heeft iemand ook nog even de manual over hoe je die jog wielen moet patchen dan zou t heelemaal feest zijn laugh :D

mzzls
Topic: Schoolfeest in aula: welke lichteffecten e.d. (13-12-2003 20:50:00)
hebben derby's en datamoons wel genoeg lichtopbrengst voor zon klusje?
ik zou tog destroyers neme: daar komt idd een bak licht maar ze zijn ook wel wat duurder jah..
maar tis wel slim da je bedankt hebt dan,
dr zwemmen meer vissen in de zee wink ;)
Topic: XXL Movinghead (16-11-2003 20:31:00)
als ze zonder colorchangers waren dan kon t ook nog weles griven imperials zijn...
maare varilite en martin, vergeten we dan niet H.E.S.?
de studiocolors en studiobeams ware togh van hun? (niet dat t veel uitmaakt)

mzzls