Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 11 van 20)

Topic: Drive in show meubel (29-10-2007 14:03:00)

roderick schreef:

5 jaar met hetzelfde meubel shocked 8O Het lijkt mij veel slimmer om eens in de zoveeltijd te veranderen van meubel. Bied je je klanten toch elke keer weer wat nieuws en zijn de shows ook steeds anders.
mwooh daarom draai ik zo'n 150 klussen per jaar razz :p met het zelfde meubel.
Heb ook een trussmeubeltje maar toch werkt mijn oude vetrouwede meubel het fijnst, en zowiezo herkenbaar.
Topic: Drive in show meubel (26-10-2007 23:53:00)
Ja profieltjes soort van niet dé profieltjes, zijn ook zeker bij de gamma te koop. Zitten ook op mijn meubel.
Al beginnen ze er na 5/6 jaar toch langzaam wel eens vannaf te komen..
Topic: Drive in show meubel (25-10-2007 20:33:00)
Is gewoon manier van bouwen.

Ik heb soortgelijk meubel, foto's in overvloed op mijn site.
Maar makkelijk te tillen met 2 man, in je eentje ook alleen beetje onhandig dan.
Topic: 2 x T Bar en 8 parren (24-10-2007 23:54:00)
Ik vind het hele leuke parren om mee te beginnen!

idd kijken en proberen of de statieven wat zijn, anders die showtec tripods eronder.
maar voor 150,- per balkje, zoek de prijs van een dmx balk maar eens op met de parren en lampen erbij..
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (21-10-2007 22:09:00)
Druk je toch gewoon wat vaker?

Maar je kunt altijd proberen..
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (20-10-2007 14:41:00)
Gebruikt hier al jaren de showtec vloeistof.

eens per maand de z-800 bijvullen (die het meest gebruikt word)
en denk eens in de 3 maand de pro2000 bijvullen.

valt dus best mee...

het is net als autorijden, het verbruik zit in je rechtervoet, of in je wijsvinger wink ;)
Topic: us-blaster/4-acoustic waar voor je geld? (14-10-2007 00:42:00)
welke proc/x-over heb je er tussen zitten?
Topic: New-line meeting part 3 (12-10-2007 18:02:00)
2,30m is het gevalletje, maar busje past 8 van de 10x ook niet in een parkeervak wink ;)

denkt er nog een dagje over happy :)
Topic: New-line meeting part 3 (11-10-2007 21:36:00)
ken je daar een bus kwijt? fatsoenlijk... en niet half op de straat of stoep?
want heb een hekel aan de trein.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-10-2007 22:39:00)
Ik heb er sinds een maand een soort van rolstoeloprijd geval inzitten..

ideaal joh..