Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 11 van 20)
Topic: Shure QLX-D systemen (18-5-2016 12:16:00)
Die duitse webshop levert dacht ik ook in nederland, kunt gewoon met paypal betalen.
Richard
Topic: DBX PA2 processor correct afstellen (2-5-2016 12:17:00)Richard
Heb dat 1 keer gebruikt om te kijken wat het doet, er ontbreekt totaal de common sense bij, 20 hz werd 15 db gelift, toen ik dat zag wat het al klaar voor me.
Meer als een commerciel verhaal is het niet.
Richard
Topic: Aansluitkastjes met D-size holes (3-4-2016 22:35:00)Meer als een commerciel verhaal is het niet.
Richard
Bimbox ff boren, anders deze oplossing www.new-line.nl/nl/19-inch-onderdelen/caymon-casy003-b-60086.htm
Topic: Madi/Dante protocol in de nabije toekomst - Mening gevraagd! (24-3-2016 09:43:00)Madi heeft idd het grote voordeel dat het p2p is, twee kanten insteken, aanzetten en klaar.
Dante heb je dante controller nodig om je routing te maken, voordeel is dan wel weer dat je flexibeler bent.
Ik heb mediornet nog niet gelezen, is gemaakt voor grote afstanden.
Ik zie nog geen echt protocol komen wat allen kan, daarvoor zijn de wensen te divers.
De multiverter MVR-64 is een mooie oplossing, laatste prijs die ik vernomen heb is 3000 euro
Uiteindelijk zie ik dadelijk wel wat dozen komen waar kaarten inkunnen om protocollen te kunnen omzetten.
Latency zal het onder de streep wel het toverwoord gaan worden.
Als we kijken naar de dlive, s21,m5000 soundcraft vi,pm10 daar is al behoorlijk ruimte om kaarten voor de diverse protocollen te plaatsen.
Qua dante zie je nu dat bv ulxd direct via dante naar soundcraft en yamaha gaat, analoge domein sla gewoon over.
Alle protocollen hebben z'n eigene voor en nadelen, een interface en of kaart zal het toverwoord worden.
Topic: Ervaringen Mach (Martin) (13-3-2016 08:50:00)Dante heb je dante controller nodig om je routing te maken, voordeel is dan wel weer dat je flexibeler bent.
Ik heb mediornet nog niet gelezen, is gemaakt voor grote afstanden.
Ik zie nog geen echt protocol komen wat allen kan, daarvoor zijn de wensen te divers.
De multiverter MVR-64 is een mooie oplossing, laatste prijs die ik vernomen heb is 3000 euro
Uiteindelijk zie ik dadelijk wel wat dozen komen waar kaarten inkunnen om protocollen te kunnen omzetten.
Latency zal het onder de streep wel het toverwoord gaan worden.
Als we kijken naar de dlive, s21,m5000 soundcraft vi,pm10 daar is al behoorlijk ruimte om kaarten voor de diverse protocollen te plaatsen.
Qua dante zie je nu dat bv ulxd direct via dante naar soundcraft en yamaha gaat, analoge domein sla gewoon over.
Alle protocollen hebben z'n eigene voor en nadelen, een interface en of kaart zal het toverwoord worden.
Harman heeft luidspreker merken genoeg, fairlight is in inmiddels ook bruine kasten aan het verkopen.
Topic: Welke compacte digitale live mixer? (25-2-2016 21:43:00)Zelf voor de kleine klussen een qu 16 gekocht, zit alles op wat ik nodig heb. Drie stereo auxen voor oortjes en vier mono's voor wedge's. Klantmatig dik ok.
Topic: LEM D400 repareren, waar? (25-2-2016 12:09:00)Klopt helemaal, de dsp's is een zwak punt bij lem.
Speakers zou dan eigenlijk prima te doen moeten zijn.
Richard
Topic: Geluidsset huisfeesten (21-2-2016 21:50:00)Speakers zou dan eigenlijk prima te doen moeten zijn.
Richard
Zlx15p is met ingebouwde versterker. Gezien de tarieven en de doelgroep kun je je niet beter op andere klanten richten?
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (16-2-2016 09:15:00)Zijn dat dezelfde spelers die nu in het tweede hands forum te koop staan?
Topic: Sweetlight Dongle icm andere software (14-2-2016 21:52:00)
Volgens mij kun je de sweetlight interface alleen met sweetlight gebruiken.