Forum > PC related Forum

de harde CONSEQUENCES van belachelijke concurrentie

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
26-4-2004 14:40
Tuurlijk, anders leg je even uit hoe je het beste illegaal bezig kunt zijn sad :(
Darth Crossfader
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
26-4-2004 20:36
Het is idd tegen de regels van dit forum ,maar dit heeft 2 kanten. Ik vind het belachelijk dat dj's geen live set online mogen zetten ,omdat er copyright geschonden word. Het grootste deel van de luisteraars is zelf dj en zal toch de plaat van een nummer kopen als deze bevalt. Van de andere kant is het een beetje jatten van andermans boterham ,maar dit soort mixen zijn meestal in zo danig lage kwaliteit dat het onbruikbaar is voor andere dj's. Beetje dubbelzinnig verhaal dus. Deze activiteiten kan ik snappen ,maar zelf zal ik er niet aan mee doen. Belachelijk dat het zover moet ,terwijl een paar djs gewoon naar elkaars werk luisteren (1x in het grost aantal gevallen) en dan dus eigenlijk een cd zouden moeten kopen als ze legaal bezig willen zijn sad :(
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-4-2004 09:32

PizzaFreak schreef:

misschien een idee (voor allen) om met nieuwsgroepen te gaan werken?
En dan straks al die kazaa klunzen ook op de nieuwsgroepen zeker? Dan word het veel te bekend en word het hele usenet 1 grote puinzooi.

Laat usenet maar lekker buiten de aandacht, Dan blijft het het langst heel en word het niet vergald wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)