Forum > Muziek

Sensation Black edition

(84 reacties. Pagina 9 van 9)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
7-7-2007 17:40
Huh? Deze post volg ik even niet, wat is het verband met dit topic?

PS: Ik spreek je over 50 jaar nog wel eens, als we allemaal onze zwemvesten aanmoeten...
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
7-7-2007 17:48
Niet veel verband, alleen hoe de media alles zo opschroeft... Je hoort (zoals nu) niks anders op TV, sad..

Zwemvesten? Zover ik lees zouden we die toch al aanmoeten, deze hele weersverandering zat toch al aan te komen waar de mens nauwelijks aan bijgedragen heeft? En anders moesten ze maar 50jaar geleden hiermee aankomen en niet nu plots. Wat organiseren ze dan? Een festival, gevolg; miljoenen mensen zetten de TV aan om het te volgen, alle artiesten willen natuurlijk een privé-vliegtuig om er te komen, dikke aggregaten voor de stroom staan een hele dag te draaien en duizenden mensen moeten per auto/whatever erheen (ook crew e.d.) lekker milieubewust :')

Ik bedoel maar.. Van die dingetjes.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
7-7-2007 17:50
Het gaat niet zozeer om het festival/concert/whatever, maar een stukje bewustwording!

Maargoed, genoeg offtopic.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
7-7-2007 17:52
Ochja, het is best intressant, zeker voor ons drive-in showers/artiesten e.d. wink ;)
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
8-7-2007 00:16

Mr. Edie schreef:

Niet veel verband, alleen hoe de media alles zo opschroeft... Je hoort (zoals nu) niks anders op TV, sad..

Zwemvesten? Zover ik lees zouden we die toch al aanmoeten, deze hele weersverandering zat toch al aan te komen waar de mens nauwelijks aan bijgedragen heeft? En anders moesten ze maar 50jaar geleden hiermee aankomen en niet nu plots.
De gevolgen worden nu merkbaar en worden nu pas duidelijk. 50 jaar geleden wist men niet wat men nu weet, zeker niet als je praat over het zogenaamde broeikaseffect.
(...)en duizenden mensen moeten per auto/whatever erheen (ook crew e.d.) lekker milieubewust :')
De parkeerplaats bij het stadion in London waar Life Earth is was leeg...
Vrijwel iedereen is met het openbaar vervoer gekomen.

René

Terug naar forum Reageer (zonder quote)