Forum > Muziek

jaren 60' 70' 80'

(38 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
22-3-2004 12:57
Nogmaals...
=> als ze het vragen raad ik hun dat ook af, maar uiteindelijk...

=> een cd van 20 euro is dan ongeveer de helft van wat ik kost (niks dus) , maar met een cd alleen ben je niet zoveel...

=> krantenwijk?! dat bedoelde ik niet.. ik heb wel werk genoeg gewoon, maar qua drive-in werk moet je tevreden zijn met wat je krijgt.

Greetz
Zyrax razz :p
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 1370
22-3-2004 14:11

teknoknights schreef:

=> krantenwijk?! dat bedoelde ik niet.. ik heb wel werk genoeg gewoon, maar qua drive-in werk moet je tevreden zijn met wat je krijgt.
HELEMAAL NIET !!!!

De klant moet tevreden zijn met wat hij / zij krijgt. Wellicht heb je een goede kwaliteits/prijs ratio. Maar als je dan bezoekers hun nummer laat uitzoeken en rooien in ANDERMANS cd-koffers, dan ben je volgens mij niet goed bezig.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
22-3-2004 16:09
da's afgesproken he met die kerel... van die cd koffers. hele goede kennis en af en toe is ie er zelfs eens bij

Hij is ermee akkoord en weet dat ik dat doe wink ;)

Greetz
Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
22-3-2004 23:26
Ga jij lekker voor 40 eurootjes draaien, onderwijl anderen in het vaarwater zitten, en vanzelf ontzettend op de koffie komen.
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
23-3-2004 07:36
Of die kameraad van je er af en toe bij is of niet, je bent niet goed bezig. Als je voor 40euro gaat draaien en in de tumult verdwijnen twee cd's, ben je je winst alweer kwijt.

Trouwens, wat ga je toch in godsnaam doen op die feesten ?! Ik draai bv. heel breed, maar ik ga geen house-avond neerzetten, ook al heb ik een pak house en ken ik er toch heel wat van. Maar ik ga er van uit dat ik NIET de geschikte persoon ben om een house-avond te vullen. Je moet niet alleen aan je portemonnee denken, maar aan de mensen die je gaat moeten entertainen. En HUN het werk laten doen, is al helemaal not done.

Als DJ wordt je verondersteld je eigen muziek te draaien en dat vereist enige muziekkennis, niet alleen van titels en artiesten, maar van de muziek in het geheel, de dingen een beetje kunnen plaatsen e.d. .

Gezien dat jij bv. er geen ene ruk van af kent, ben je letterlijk een jukebox. Nog een gleuf in je hoofd en je bent klaar.
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
23-3-2004 13:11
tom314...

- als je had gelezen dat het een afspraak is dat zulke dingen vergoed worden, dan zou je die vraag over "de gestolen cd's" niet gesteld hebben.

=> eerste klachten moeten nog altijd binnenkomen. meer zelfs.. al paar keer gehad dat andere mensen op zo'n avond komen vragen of ik ook niet eens bij hen kom. (dan wijs ik dat altijd vriendelijk af)

=> ik geef toe dat die dingen mij niet interesseren, maar jullie zien het weer veel te pessimistisch. Zolang jullie mij niet kennen of zolang jullie niet op zo'n feestje zijn geweest kunnen jullie dus ook geen negatieve commentaar geven.

Groeten,
Zyrax

=> van mij mag dit op slot, sorry voor de "overlast"
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
HoratioStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2004
Laatste: 29-3-2004
Berichten: 3
23-3-2004 13:24
Ik denk niet dat je het als negatief commentaar moet zien, maar als opbouwende kritiek. Als ik naar mezelf kijk
zal ik niet snel op feestjes willen draaien waar ik niet mijn soort muziek kan laten horen.
En uit je commentaar maak ik op dat je het meer voor het geld doet dan dat je echt met je hart bezig bent.

en dat is nooit het goede uitgangspunt. Je staat daar niet voor jezelf, maar voor je publiek.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
23-3-2004 16:08
Niet voor het geld
Niet voor mezelf..

een stuk van die discobar was vroeger van een paar kinderen die bij men grootouders woonden (zoals ik nog wel vermeld heb)

Nu zit het zo: m'n tante is voorzitster van een of andere groep.. weet niet wat het is.. en ze organiseren af en toe iets;. En dan vraagt ze aan mij ofdat ik dat feestje niet kan doen.. omdat ze er niet veel geld wil aanhangen en omdat ze weet dat ik dat materiaal heb...

=> omdat ik zou willen dat ik toch een beetje weet welke muziek ik moet draaien had ik dus een aantal klassiekers gevraagd..

greetz
zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
HoratioStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2004
Laatste: 29-3-2004
Berichten: 3
23-3-2004 20:10

teknoknights schreef:

Niet voor het geld
Niet voor mezelf..

een stuk van die discobar was vroeger van een paar kinderen die bij men grootouders woonden (zoals ik nog wel vermeld heb)

Nu zit het zo: m'n tante is voorzitster van een of andere groep.. weet niet wat het is.. en ze organiseren af en toe iets;. En dan vraagt ze aan mij ofdat ik dat feestje niet kan doen.. omdat ze er niet veel geld wil aanhangen en omdat ze weet dat ik dat materiaal heb...

=> omdat ik zou willen dat ik toch een beetje weet welke muziek ik moet draaien had ik dus een aantal klassiekers gevraagd..

greetz
zyrax
Ik denk dat je gewoon op het verkeerde forum belandt bent. Je vindt hier alleen mensen die serieus met muziek bezig zijn en niet omdat oma toevallig een breiclubje heeft.
Je moet me niet verkeerd begrijpen, maar wederom aan de opmerkingen die je uit, maak ik op dat het geen serieuze zaak voor je is.
En dan kun je dit soort reacties verwachten.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
23-3-2004 20:28
jaja;.

ik ben serieus bezig met muziek.
Maar niet met dat soort muziek..
mijn installatie is ondertussen al volledig vernieuwd, maar vanuit die hoek waait de wind (omdat het vroeger zo was en omdat mijn pépé (die dat weeshuis had) die hele installatie aan mij heeft 'geschonken' en nu verwacht dat ik 3 bepaalde feestjes die ze altijd hebben gedaan voortzet)

einde discussie graag?!
slotje?!

greetz
zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)